Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 74 Guests are viewing this topic.

pasadia

Linistiti-va! Daca se deschide LD4 si partial LD3 (Soimus - Ilia) o sa inceapa Baiazid sa ceara inchiderea lui caci "e mai prost construit decat Orastie - Sibiu 3".

ps - Vedeti in comentarii.

rizzuh

Ce-i drept situatia de la Bretea Muresana ma cam sperie, sa impinga dealul zeci de coloane forate e foarte grav. A gasit UMB o solutie tehnica buna, de care putem fi siguri ca va rezista in timp? Nu am cautat in thread discutia de atunci, va rog nu aruncati cu pietre O:-)

Ionut

V-as povesti cum e cu Bretea Muresana, dar imi iau dislike de la fanii UMB. :lol:

carutasul

Quote from: rizzuh on March 30, 2018, 04:33:33 PM
Eh, ce presiune? Ca urla UMB la cei la care (presupunem ca) a cotizat? O sa receptioneze si lasa muzeu, fix ca pe A3 (care este totusi mareata Autostrada Transilvania, nu o simpla A1, sa se intelegem, da?). Care este problema? Se aduna si astia la numarul de kilometri finalizati, nu?
Nu la UMB mă gândeam, ci la public. UMB dacă termină încasează banii și gata, n-are probleme cu neconformitățile :)

rizzuh

Quote from: Ionut on March 30, 2018, 05:14:00 PM
V-as povesti cum e cu Bretea Muresana, dar imi iau dislike de la fanii UMB. :lol:

Ai 3343 de like-uri, ai de unde pierde ;)

Quote from: carutasul on March 30, 2018, 05:20:34 PM
Nu la UMB mă gândeam, ci la public. UMB dacă termină încasează banii și gata, n-are probleme cu neconformitățile :)

Are si o perioada de garantie in care orice se strica se repara pe banii lor.

GDPR

Ar mai fi o varianta posibila: dupa cum isi astupa urechile cei de la CNAIR la argumente logice gen al doilea ecoduct sau nodul de la Holdea, cred ca in mintea lor decizia de reziliere cu Comsa e deja luata. Dupa reziliere, pot sa-si dea singuri (de fapt MT-ul) autorizatie de construire doar pentru "finalizare lucrari rest de executat nod Ilia", ca sa poata fi folosita LD4. Iar o astfel de lucrare poate fi facute cu resurse proprii, fiind de fapt aproape finalizata. Restul din LD 3 insa, la anul si la multi ani!

Ionut

Este evident ca ei vor sa rezilieze LD3. Acum cauta motive si nod in papura si le dau in cap cu neconformitatile. :) Ionita, dr Reziliere. Infrastructura rutiera este condusa in acest moment de Groparul si de Dr. Reziliere.

Mersul trenurilor



horatiu.cosma

^^^^
Am tot sperat că la un moment dat noi cei mulți care îi spunem lui Baiazid că nu se pricepe deloc la partea tehnică a infrastructurii rutiere îl vom readuce la realitate. Greșeala mea, am fost naiv, omul e irecuperabil. ,,"UMB a făcut ramblee de 6 metri ca să poată apela la soluția tubosaiderelor pentru a face profit"(recunosc că e o soluție puțin ciudată, dar așa era în SF) "și că din această cauză vom avea 6 cm de tasare la fiecare metru de rambleu, deci 30 de centimetri diferență la conexiunea cu structurile"  :lol:. Nici nu știu de ce mai citesc ce scrie pe partea tehnică, îmi deteriorez neuronii fără sens.
Într-adevăr UMB s-a zgârcit la primul zid de sprijin la carieră, deși geotehniștii au identificat un al 4-lea plan de alunecare la 25 de metri, însă UMB a zis că e suficient să coboare cu coloanele doar până pe la 20 de metri. Evident că s-a întâmplat inevitabilul, mai ales că au început să sape înainte să execute grinda de coronament care să "lege" coloanele. Apoi, UMB a acoperit la loc, a mutat puțin traseul mai spre sat, a ridicat linia roșie, a făcut niște ziduri de sprijin însă nu pe coloane, ci fundate direct. E puțin ciudată soluția, dar cred că va ține rezonabil. Terenul înspre carieră încă mai mișcă, dar lent, nu există vreun risc de alunecare majoră.

Baiazid mai are dreptate că constructorii știu pe sub mână, cel mai probabil de la CNAIR sau de la proiectanții SF-urilor de anumite neajunsuri ale documentației din SF de care pot profita și atunci vin cu prețuri mici la licitație. Pe lângă cele 400 de milioane cu care a câștigat, UMB mai are revendicări de vreo 300, deci 700 de milioane nu mai sună așa de rău, să nu le plângem de milă.

În schimb, ce e foarte enervant la Baiazid e alarmismul ăsta fără sens. A văzut în ultimii ani că toate episoadele în care a anunțat prăbușirea inevitabilă a OS3 s-au soldat cu...nimic. Nu se va întâmpla nimic grav pe OS 3 nici dacă nu se intervine cu o soluție definitivă, nu se va întâmpla nimic grav nici pe LD 4 la Branișca.

Nelu63

#39130
Astazi am plecat din Lugoj  la Cugir la ora 11 si 30 min. am mers frumos pana la Marginea , nu am vazut activitate la parcari,  se lucra la CIC . De aici a inceput calvarul de la Marginea la Ilia am facut peste o ora si jumatate. Drumul din ce in ce mai stricat. Da pot confirma ca se lucra la refacerea lui dupa Cosava pe sensul spre Lugoj cu o masina de frezat , un camion cu asfalt si alte utilaje si oameni. Se cicula alternativ cu dirijare la paleta. Am spus si cu alte utilaje pentru ca am vazut si o camioneta din care se descarcau saculeti cu asfalt si se peteceau gropile. De la Mintia am luato peste baraj pe langa autostrada nu am observat prea multa miscare pana la dealul cu lilieci. Aici se lucra cu mai multe excavatuare pe terase diferite, si trafic dirijat alternativ la paleta deorece era cazut un cub de vreo jumatate de metru chiar pe linia despartitore din mijlocul soselei. Deorece am stationat chiar in dreptul dealului am facut si cateva fotografi dar poate le pun mai tarziu. Am fost curios cum sapa cu excavatoarele in piatra si am obsevat ca au in exteriorul cupei un fel de colt  cu care sparge piatra. Se lucra puternic si la nodul Soimus si la CIC  Soimus. Fara poze din pacate deorece conduceam masina. Va doresc o zi buna si sa auzim de bine.

alecu26

Am trecut recent pe OS3. La locul unde a fost groapa se misca sau e denivelat? Intreb ca lotul ala e asa de stramb si denivelat ca oricum nu realizezi ca ar fi o zona mai ok.

Intreb pe cei care stiu exact unde a fost. Daca si aia se misca....asa cum a fost construita, e grav. Se vor baga ani si ani de zile bani acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Zona refăcută este la fel ca in ziua inaugurării...adica si ea cu denivelari,probabil datorate re..re..re asfaltărilor .....
In schimb o NOUA zona unde avem tasări si denivelari ( bine..noua e pleonasm pt acest lot...totalmente varza ),este pe sensul spre Alba,chiar deasupra "tubului" de cale ferată,la limita cu lotul ex-Straco.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rizzuh

Quote from: horatiu.cosma on March 30, 2018, 06:59:13 PM
În schimb, ce e foarte enervant la Baiazid e alarmismul ăsta fără sens. A văzut în ultimii ani că toate episoadele în care a anunțat prăbușirea inevitabilă a OS3 s-au soldat cu...nimic. Nu se va întâmpla nimic grav pe OS 3 nici dacă nu se intervine cu o soluție definitivă, nu se va întâmpla nimic grav nici pe LD 4 la Branișca.

Asta este marea problema. El crede ca le stie pe toate, desi are doar o intelegere superficiala. Daca citesti printre randurile de socant, pericol si noul aciliu, are dreptare, doar ca hiperbolizeaza pana la alarmism. Da, vor fi tasari, dar este normal si nu vor fi de 30 cm la legatura cu podurile, ce dracu.

dumbravaandrei

Incetati cu ineptia ca vine cn*** cu propria antrepriza si termina LD3. Nu exista baza legala si cat timp suntem parte a unei economii de piata nici nu va exista un astfel de cadru. La OS3 a fost cu totul alt context: un segment deja dat in trafic a plecat la plimbare, aparand astfel un context de situatie de urgenta si iminenta. LD3 reziliat nu poate justifica nici urgenta nici iminenta.
Daca se reziliaza ceva acolo, musai va fi licitatie noua. Si dupa exemplul  a3 suplacu-bors, o sa fie gata ld3 odata cu tunelele de pe ld2e ;)