Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 79 Guests are viewing this topic.

flashu74

Ce inaltime fata de DN ar fi A? Daca pun la socoteala inaltimea Pina la CF+ deasupra CF nu cred ca ar trebui sa depaseasca 10 m.

cristi5

#38731
19-22m intre A si DN conform SF, vezi aici
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg179588#msg179588

si SFul aici
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg179511#msg179511

Stim destul de sigur ca se executa traseul din SF. Cota din SF e confirmata cu elevatia GPS dintr-o poza
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg179644#msg179644

Si coordonatele in plan orizontal sunt bine confirmate cu poze de pe deal.

flashu74

Foarte mult 22 m. Sincer din teren mie nu - mi pare necesara o asemenea inaltime. Nu contest ca asa va fi.

cristi5

#38733
La Bejan autostrada coboara de la 22m fata de DN, si ajunge la 19m cand incepe viaductul. Deci deasupra CF autostrada e la 19m de DN si coboara.

Daca ne gandim ca un stalp de (eventuala) electrifcare are 8m inaltime de la cota CF (firul de contact e la max 6,5m), si intre DN si cota inferioara a podului CF sunt minim 4m (inaltime standard) deja avem 12m si mai raman 7m pt grosimea podului CF si grosimea pasajului A peste CF.

Nu e chiar exagerat 19m.

La viaductul Soimus sunt 14m intre A si DN dar nu mai stiu daca e maxim (inainte sa inceapa A sa coboare spre viaduct) sau minim (la inceputul viaductului), si nu exista CF.


wifi

22 de metrii este cam cat un bloc cu 8 etaje. Minim la o trecere sunt 5,5 m, plus 2 si ceva grinda, ceva terasament si tolerante, mai este tare mult pana la 14 resepctiv 22 m. Podul ala de CF arata cam ruginit, nu-l mai intretine nimeni?

horatiu.cosma

Raportarea se face la cota DN-ului, nu la cea a podului CF. Deci mai poți adăuga la calcul încă vreo 6 metri.

cristi5

Quote from: cristi5 on March 14, 2018, 08:42:29 AM
La viaductul Soimus sunt 14m intre A si DN dar nu mai stiu daca e maxim (inainte sa inceapa A sa coboare spre viaduct) sau minim (la inceputul viaductului), si nu exista CF.

La viaductul Soimus sunt 14m intre A (la 205m) si DN (aproximativ 191m) in aliniament (DN are o urcare chiar la viaduct), apoi incepe sa coboare si fix deasupra DN, A este la 201,96 si DN este la 193,58, deci vreo 8m diferenta.

http://i.imgur.com/KZGsPbL.jpg

http://i.imgur.com/ictLJrEh.jpg

Deci daca inteleg eu bine cum au gandit in SF, cota aleasa pt A (205) este cota minima cu care sa se poata urca pe ambele viaducte pana la 201 m. Iar acest 201 este cota minima necesara pt a putea trece la o diferenta decenta
- la Soimus  peste DN (194m)
- la Bejan peste DN (180m!) +CF+catenara ipotetica

Intre 201 si 205 urcarea e probabil necesara pt ca nu poti sa termini brusc urcarea pe viaduct, trebuie terminata lin...

Deci da, diferenta maxima de cota intre A si DN e pe la 22m, 8 etaje, dar exista o logica in spatele acestei diferente.

wifi

Tot nu iasa 22. Podul de CF este "subtire", are grinzi metalice ce nu sunt nici pe departe groase ca la A (de 2 virgula metrii). Masurat de la CF in sus 6 plus grinzi, asfalt si ce mai vine, cu ce este intre CF si DN nu face niciodata 22.

flashu74

Pai de la DN până sus pe linie sa fie max 7 m ( mai mult nu e sigur) 5.5 pentru tren si 2.5 grinzi ai cale rulare. Ar da 15 m cu totul. S- ar putea sa fiu in eroare dar asa am gandit eu.

cristi5

#38739
^^ Pai nu face 22, ca sunt 19 :) DN e la ~181 si autostrada la 200, vezi aici

https://imgur.com/ictLJrE

Asta e chiar unde trece peste DN, care nu e acelasi punct unde trece peste CF. Mai spre Soimus autostrada urca la 205 si DN urca si el paralel cu Muresul, de aceea diferenta maxima e undeva la 22.

Eu nu zic ca au minimizat foarte bine inaltimea, poate ca se putea 1-2 m mai jos, dar poate a fost important sa fie acelasi nivel (201) la ambele capete, si 205,30 (si perfect orizontal) in aliniament. Sau a fost mai simplu pt DIWI cand au facut SF :)

Quote from: flashu74 on March 14, 2018, 11:25:38 AM
Pai de la DN până sus pe linie sa fie max 7 m ( mai mult nu e sigur) 5.5 pentru tren si 2.5 grinzi ai cale rulare. Ar da 15 m cu totul. S- ar putea sa fiu in eroare dar asa am gandit eu.

8m pentru tren pt ca nu stii daca va fi electrificata linia sau nu.  Deci conform calculului tau suntem deja la 17,5m si in proiect sunt max 19. Eu zic ca e ok.

flashu74

#38740
Acea linie e deja moarta. Este folosita doar ca si cale ferata uzinala de către fabrica de ciment. Deci electrificata nu as crede. Nu ma pricep dar din pasiune i-mi imaginez in felul următor zidul de sprijin.
Țin cont și de cum arată așezarea de către UMB a excesului de excavații.




Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Nu conteaza daca e moarta sau nu, nu poti sa omori posibilitatea de dezvoltare pt ca ai facut un viaduct prea jos. Acolo se mergea odata spre Brad, potentialul liniei e mai mare decat acea fabrica.

Cat despre solutia UMB in zona, e un secret foarte bine pastrat, ca secretomania e la mare pret in Romania. Dar o sa vedem in curand.

ciprinel

Dar nu mai bine ar putea fi intrebati oamenii ce lucreaza la fierul de la piloni cam la ce inaltime se ridica in zona pilonii?

flashu74

^
Asta numa pe rocklee sa-l rugam sa intrebe. Sau mai asteptam vreo 2 -3 saptamini si vom vedea deoarece deja se lucreaza la fundatia pilonilor de linga deal pe banda dinspre nord.

udar

Testare compactare urmeaza asfalt

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk