Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 46 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Am vazut ca maine va fi frumos, apoi iar in weekend ceva ploi. de saptamana urmatoare iara se strica vremea...pe vremea-meteo.ro asa arata

Eurocopter

Trebuie macar 2 zile cu soare ca sa devina aerodromul practicabil, la Cluj a plouat serios din nou astazi... De pe 16 incolo se anunta vremea frumoasa la noi.

penad2007

#6257
Quote from: alin_simeriaveche on April 10, 2013, 06:33:45 PM
Am vazut ca maine va fi frumos, apoi iar in weekend ceva ploi. de saptamana urmatoare iara se strica vremea...pe vremea-meteo.ro asa arata
Alin nu trebuia sa fii la pozat azi?



alin_simeriaveche

#6260
Quote from: penad2007 on April 10, 2013, 07:30:39 PM
Alin nu trebuia sa fii la pozat azi?
Azi nu am putut dar maine impreuna cu roocklee

Kuniva

Nadlac - Arad Lotul 2, termene estimate:
de deschidere a traficului intre Centura Arad si nod Pecica: august
de finalizare: noiembrie

penad2007

#6262
Quote from: alin_simeriaveche on April 10, 2013, 08:15:24 PM
Azi nu am putut dar maine impreuna cu roocklee
Multumesc de raspuns si scuze de intrebare, dar sunt ca un copil care asteapta o jucarie.

Pellady

#6263
Quote from: sublimu on April 10, 2013, 12:06:15 PM
A aparut si pe site-ul cnadndr cu data de 9.04 :  http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=555

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 03.06.2013 16:00
Mai e mult pana departe ...  :((

Interesant de studiat ce cere beneficiarul.

1.3 Descrierea Lucrărilor
1.3.1 Proiectul se va realiza in Vestul Romaniei si va conecta, in aproprierea orasului Nadlac (km 0+000), granita dintre Romania si Ungaria si Lotul 2 al Autostrazii Nadlac Arad, (km 22+218).Tronsonul maghiar al autostrazii este in stadiul de pregatire iar Lotul 2 este in executie.
Proiectul va include:
I. Autostrada cu 2 benzi de circulatie pe sens si latimea platformei de 26 m, cu lungimea totala de 22,218 km;
II. Un nod rutier la km 2+152 (conexiune cu DN7);
III. Spatiu de serviciu la km 0+930 (stanga autostrazii, dreapta autostrazii);
IV. Un punct de control la trecerea frontierei0+500. Benficiarul poate solicita constructia punctului de trecere a frontierei in alta locatie, Antreprenorul nefiind indreptatit sa solicite costuri suplimentare si extensie de timp.
V. Un drum cu o banda pe sens (drum de legatura intre autostrada si DN7) cu latimea totala a platformei de minim 9 m si cu o lungime totala de 6,627 km, si care va include trei structuri;
VI. Structurile includ:
a) Pasaj subteran la km 0+825
b) Doua poduri peste cursuri de apa( la km 0+082 peste paraul Crac, si la km 1+988 peste paraul Crac);
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE AUTOSTRADA NADLAC - ARAD Lot 1
Cerintele Beneficiarului Nadlac Arad lot 1 final.docxPage 10 of 127
c) Un pasaj suprateran (la nod rutier peste autostrada la km 2+152);
d) Cinci pasaje peste autostrada( pe DJ 709 J la km 4+406, pe DC 103 la km 11+338, pe drum agricol la km 14+638, pe DJ 709 J la km18+187 si pe drum agricol la km 22+205);
e) 3 poduri pe drumul de legatura (km 0+521, km 1+463, 2+161);
f) Alte structuri
[/b]

AlbAlbastru



ciprebbe

#6266
DURATA CONTRACTULUI SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE (a contractului) acesta e 60 luni.
Proiectare (aici doar eventuale modificari daca mai trebuie) executie lejer 12 luni.
Garantie 4 ani ...ceea ce nu ar fi rau.
QuoteGaranţie
Garanţia este de 48  luni de la data Acceptanţei sistemului, in functie de perioada de garantie acordata de ofertant in oferta depusa.
LE :
Si uite asa anul trecut ii injuram pe Unguri ca nu termina si ei autostrada odata cu noi in 2013, acuma ne apropiem de situatia in care noi sa terminam dupa ei (parca au termen in septembrie 2014).
Noi avem sanse mari ca in septembrie 2013 sa nu avem castigator( exemplul cu ce e acuma pe TM-Lugoj-Deva) si daca in septembrie nu se incepe or sa termine vecinii inainte.....si uite asa o sa fim iara de rasul curcii.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mns

#6267
QuoteVI.3) ALTE INFORMATII
I. In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte
ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantiilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita
transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere Financiara are pretul cel
mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare. II. Durata contractului este de 60 luni incepand de la data ordinului de incepere a lucrarilor (12 luni pentru proiectare si executie +48 luni perioada de garantie).

Asta ca sa nu mai exista confuzii. Stiu ca s-a mai zis, dar direct din document cu toata sectiunea, sa nu se mai panicheze lumea citind toti ametitii din presa.

Wadan

Legat de viaductul de la Aciliu discutam cu cineva de la consultanta zilele trecute si au spus ca Impregilo ar fi propus ca solutie continuare viaductului pana dupa alunecarea de teren devenind astfel si cel mai lung viaduct de la noi din tara, nu doar cel mai inalt.
Iar cat despre Straco, nu se va duce in cap, 70%( procent aproximativ :) ) din companie e detinuta de STRABAG.

Ionut

Pai si cu dealul ala ce fac?! Trebuie oricum sa-l taie. Sau nu inteleg eu... daca fac acolo debleu pentru a continua viaductul nu trebuie oricum sa stabilizeze dealul and stuff?! In fine, cam SF... zona cu alunecari de teren e lunga rau, ar fi un viaduct de vreo 3 km? Sau mai bine...