News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Silviu

Pe cand era vorba ca se apuca de reparatii (CNADNR)  in regim propriu pe OS3?


mishu77


__dir

#27738
OS3 - aprilie...... 2017 :) la fel ca marea centura BC.

cnadnr-ul nu e in stare sa schimbe un parapete de 2 ani si voi vreti in regie proprie "ditamai" autostrada :)), da, in alta tara cu alti oameni poate

alecu26

Subscriu si eu la termenele care nu sunt 2016 pentru LD3 si 4. Ati vazut si voi niste poze frumoase si va-ti pierdut capul.

Cel putin dealul de la Soimus, cu zidurile de sprijin enorme inspre DN si consolidari importante inspre versant, in amonte....poate sa dureze mai mult de 1 an.

Plus sa nu uitam ca inca sunt viaducte importante de care nu s-au atins, sau altele foarte lungi ramase la stadiul de piloti. La UMB, sunt lucrari atat de importante la nivel zero, inca aproape nu conteaza ce au executat deja in timpul necesar pentru finalizare.

La fel si pe LD3, sunt lucrari gen poduri si pasaje la stadiul ZERO, si care chiar daca sunt relativ micute, imposibil de finalizat pana la sfarsitul anului.

In rest...chiar, cum ai facut pozele Quest? Elicopter?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Deci tot la Salini-Impregilo ne e speranta sa se deschida ceva anul asta...

horatiu.cosma

Pe lotul 3, Comsa a finalizat cateva structuri maricele in 9 luni anul trecut, plus ca a ajuns la un stadiu avansat pentru cele mai mari(supratrecerea peste CF Arad-Deva si podul peste Mures). Chiar asa de complicat e sa termine 3 structuri medii la nodul de la Dobra? Ma uit pe thread-ul cu drumurile vecinilor si vad cum se fac la bulgari de la 0 niste structuri serioase in 4-5 luni. La noi de ce nu s-ar putea?

alecu26

Clar ca teoretic e posibil. Dar si podul Mures, mai e mult pana departe. De abia au inceput cu predalele. Mai e mult pana departe. Acum incepe munca migaloasa.

Hai ca in cateva saptamani o sa avem o imagine completa despre lotul 3, din avion.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Ce bine suna asta... "din avion"... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Liviu_udr


Stefan Tudor

Buna dimineata! Am fostt destul de incantat sa aud ca se incepe reconstructia sectorului de 200m demolat! Dar si sceptic ..... insa ieri cand am trecut pe langa organizarea de santier de langa DN1 la Aciliu am vazut parcate in perimetrul santierului vreo 4 sau 5 basculante! Nu mi-am dat seama daca aveau vreo inscriptie. Eu sunt totusi optimist, fiindca in 2 saptamani ma mut la Apoldu de Sus si traficul pe acolo este un calvar. Deci datorita faptul ca suntem in Romania, decizia directorului CNADNR m-a surprins placut. In masura timpului o sa incerc sa ajung in zona cand incepe sa miste cate ceva!  :)

adiarc

stau de mult timp parcate in vf dealului la fel ca alte utilaje...nimic nou sub soare....

nu inteleg de ce ar trebuii sa te surprinda placut vreo asa-zisa decizie,cand momentan sunt doar vorbe goale fara vreo acoperire in teren.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Nelu63

Multumim mult Quest . Ca sa dam un citat din clasici "O fotografie spune mai mult decat o mie de cuvinte" ! :gj:

NGC

#27748
Quote from: NGC20 on March 17, 2016, 09:46:24 PM
Si inca o informatie care nu apare in acel document dar este actuala.

Au fost depuse documentele si s-a solicitat revizuirea acordului de mediu pentru ""Tronson de Autostrada Lugoj-Deva" de la km 0+000 - km 99+764 si drum de legatura de la autostrada la varianta de ocolire a Municipiului Lugoj de la km 0+000 - km 10+518". Urmeaza luarea deciziei de incadrare si eventual solicitarea de studii EIA si/sau EA.

ANPM a emis decizia de incadrare si se va face evaluare adecvata, deci trebuie facute studii suplimentare.

Sunt foarte curios daca CNADNR va atribui contractul direct catre firma SOLMED, care s-a ocupat si de studiile suplimentare pentru Sebes - Turda.

NGC

Avem acum prima autorizatie de construire de anul acesta pentru A1.

17.03.2016: ",,Modificare soluţie tehnică şi translatare ecoduct de la km 65+865 la km 58+700" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Proiectare şi execuţie AUTOSTRADA LUGOJ – DEVA, Lot 3, km 56+220 – km 77+361""

Nu se va mai face ecoductul de la Km 65+865, dar se va face la Km 58+700.