Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 59 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

^^ZERO !!!! Chiar daca in 3 luni termina la Gilau cu grosul si muta la Deva trupele. Au mult de lucru pe sectiunile C si D unde sunt structurile si nodul.
Daca maine intra acolo trebuiesc peste 12 luni pt finalizare.
Sorry dar asta e realitatea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV



Caum e pana la urma ?
Cu 2 sau 3 tuneluri ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceal

Qu este formidabil fotoreportajul tau. Multumim.

horatiu.cosma

Fiind deja obisnuit cu lotul 3 Sebes-Turda, nu pot sa nu observ modul dezastruos prin care Salini si-a delimitat santierul. Au 10 metri de plasa rosie si cateva indicatoare puse in scarba, in rest poate intra oricine pe oriunde.

Cand o sa vad o poza cu prima rigola de pe lot, o sa beau o bere de fericire. Cred ca o sa ma bucur mai tare decat pentru inaugurarea lotului. Poate totusi nu e vina lor, cine stie, poate CNADNR nu le-a dat AC-ul pentru rigole  :lol:? Ca si in filmele cu fraieri, cand se intalneste Bula cu Strula...

adiarc

E dovada clară a ceea ce spuneam acum vre-un an si ceva....fiind oripilat de ceea ce făceau pe Os lotul 3

Trebuie schimbat modul de plata a facturilor.....cum sa le plătești acestor mafioți facturi cu asfalt ,cand terasamentul de sub el mustește de apa ,cand in agricultura e o seceta mare,deja ??
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jalemare

Lot 4, vara 2017-optimist; sfârșit de an 2017-realist.
Cel puțin așa îmi spunea un om cu pixu' și mintea la el.
E adevărat, nu crede deloc în Autorizația de Construire rapidă  :D

mishu77

#27726
Are cineva configuratia de la nodul Grind? Ca din poze nu prea se vede nimic conturat. Sunt multe structuri de construit acolo si nu se prea vede nimic ... ba parca o foreza langa calea ferata, dar pe langa DN nu se vede nimic.

P.S. Mi-am adus aminte ca am trecut duminica dupa masa pe acolo si in dreapta DN-ului pe directia Lugoj cred ca pregatesc o deviere. Se vede in poza lui Quest.

Denis

Trist!! Ar fi fost frumos macar 80% din LD4 sa fie gata pana la sfarsitul anului...macar atat!

TibiV

Quote from: mishu77 on March 21, 2016, 10:49:38 PM
Are cineva configuratia de la nodul Grind? Ca din poze nu prea se vede nimic conturat.

Intră pe OSM, este corect reprezentat acolo.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tonică

SuperQuest!!

La Margina pare avansat lucrul, vor asfalta probabil sau fie si doar la nivel de balast dc106 si apoi cu siguranta vor veni repede cu terasamentul. Cel putin acolo par a fi gata in 3 luni.
Pe lot 3 insa, chiar daca nodul de la Grind e cumva in plan departat, dupa calea ferata inspre Ilia, nu se vede mai nimic ridicat acolo, nici la Cf, nici la dn68, nici la podetul bretelei. Despre cele 2 giratoare nici vorba... Nodul acela ar putea trage in urma intreaga lucrare.

Quest

Va multumesc tuturor ptr aprecieri :)

Horatiu la nod Margina eu zic ca se va mai lucra destul si bine chiar si dupa darea in trafic a acestui tronson de 17 km pina la nod Dumbrava. Dorum a pus aici pe thread o plansa cu un CIC de care nu se vorbise la inceput (in prima poza din grupul de Margina, pe stinga intre DN si A1). Eu astept sa vedem rezultatele carotelor prelevate, e ok terasamentul, sau Salini va trebui sa il refaca...
Pe LD3 nu vad nimic miscindu-se nici la pasajul pe DN68 de la Cosevita, nici vreo hotarire legata de descarcarea de la Cosevita...

Ionut nu e cazul de credit foto, sint facute de mine. Le adoptati la API ? :) Daca da, trimite-mi te rog sigla.

Rocklee sa nu ma intrebi cit m-am invirtit simbata sa ajung la podul peste Mures de pe LD3. De la nod Grind sint 2 km in linie dreapta, iar pe malul celalalt dinspre Campuri Surduc am avut alte probleme... De altfel singura poza de la pod dovedeste ca astazi tot n-am reusit, nici la a doua tentativa. Tu pe unde ai mers incit ai ajuns in imediata vecinatate a podului ?

TibiV din cite stiu au ramas 2 tuneluri, ptr ca #2 & #3 au fost comasate, rezultind unul lung de 1760 m. Vancouver a pus aici o plansa edificatoare.

Jalemare si eu zic la fel LD4 nu mai devreme de vara lui 2017 (de asta nici n-am fost pe lot, sa vad ca n-au atacat deloc pasajul de la Pescarie ? sau sa ma gindesc c-au licitat la 40% din pretul normal iar acum dau din colt in colt cum s-o dreaga ?) Va fi cum spunea un oficial, nu stiu daca nu chiar dir. Homor: pe 2016 din LD se va da in trafic Dumbrava-Margina si Cosevita-Ilia.

Tonica si mie mi se pare nod Grind ramas in urma, dar suplimentar daca nu se face descarcarea de la Cosevita, degeaba va fi nodul gata, ca vom merge doar 10 km de A1 (Grid - Ilia). 
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Nu e cazul sa dramatizam la nodul Grind. Acum un an nu aveam decat balti si ceva foraje incepute la Ilia. Si acum nu arata chiar asa de rau. La Grind o sa se comaseze echipele de la Ilia si de la podul peste Mures, o sa mearga repejor.

mishu77

Quote from: TibiV on March 21, 2016, 11:20:58 PM
Quote from: mishu77 on March 21, 2016, 10:49:38 PM
Are cineva configuratia de la nodul Grind? Ca din poze nu prea se vede nimic conturat.

Intră pe OSM, este corect reprezentat acolo.

Am vazut acum mersi. Parca prima data arata altfel si desi acum pare mai complicat, cred ca e mai usor de realizat pentru ei. Totusi au de facut 2 poduri la care nu au prea miscat. Sa speram ca anul asta circulam de acolo pana la Ilia ca e util, mai scapam de cateva sate.

istvan78

Quote from: Quest on March 22, 2016, 12:07:54 AM
Eu astept sa vedem rezultatele carotelor prelevate, e ok terasamentul, sau Salini va trebui sa il refaca...

Chiar asa, de ce mai asteptam inca rezultatele de la expertiza? Cat poate dura analizarea unor carote de terasament? Adica, ce anume se face cu ele, de dureaza atat?  ???

horatiu.cosma

2 luni e contractul. Pe la mijlocul lui aprilie cred ca se termina cele 2 luni.