News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 29 Guests are viewing this topic.

TibiV

rocklee, pozele de la ecoduct sunt de expoziţie... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

toaletele din spatile de servici ...cel din stanga  cum mergi spre arad




cel din dreapta ...




rocklee

citeva imagini cu zidul de piatra care intareste terasamentul... :)













de aici plecam la podul peste mures ...
citeva imagini cu nodul ilia ...





Dragos Sebastian

@rocklee , unde is cainii ai multi de la ecoduct ? :))
Si eu care ziceam ca vin in weekend-ul viitor acasa si facem o iesire , se pare ca te'ai grabit  :(

rocklee

de aici incepe peportajul ..podul peste mures ...prima noutate care este si singura ....au inceput sa puna si placile de beton pe grinzile de metal ...











coboram jos ...






Liviu_udr

Multumim pt poze!
O intrebare pt cunoscatori:
Peste placile de beton ale podului peste Mures, urmeaza asfaltul?

rocklee

#27546
dragos vino ca este unde sa mergem ...invadam putin teritoriul lui dorum...poate ni se alatura cineva de pe acolo din zona LOT 2 ...SI FACEM ceva interesant pina in zona tunelurilor ....

:D :D

vancouver

#27547
Quote from: Liviu_udr on March 13, 2016, 11:28:52 PM
Multumim pt poze!
O intrebare pt cunoscatori:
Peste placile de beton ale podului peste Mures, urmeaza asfaltul?

Placile acelea din beton se numesc predale.
Iar raspunsul: nu. Peste predale urmeaza o suprabetonare. Aceasta va fi cel putin atat de groasa pe cat sunt conectorii care ies din predale, plus 10 cm. Pasii sunt urmatorii:
- se monteaza predalele
- se armeaza placa de suprabetonare
- se betoneaza (pe tronsoane de 15-30m lungime)
- se pune hidroizolatie cf. proiect (posibil in mai multe straturi)
- se asterne un strat de asfalt - sau mai multe, cf. proiect, dar nu are legatura cu straturile care astern in zona curenta a autostrazii. Aici avem o structura rigida, asa ca nu este neaparat nevoie de mai multe straturi de asfalt.
- la final se taie asfaltul in zona rosturilor de dilatatie si se monteaza piesele de rost

De remarcat faptul ca prin suprabetonare placa de beton devine un tot unitar, ingloband inclusiv conectorii din grinzile metalice. Astfel in final, vom avea doar doua rosturi, la cele 2 capete. Altfel decat la podurile vechi (exemplu: podul Grant din Bucuresti), unde ne zdruncina cate un rost la fiecare trecere peste cate o pila. Se poate merge pana la 800m-1000m cu zone de placa continui, apoi trebuie rost de dilatatie. De ex. viaductul Suplacu de Barcau de pe A3, care are 2,8 km, nu are cum sa fie dintr-o singura bucata, probabil are 2 rosturi in afara celor de capat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

@Liviu_udr
Placile de beton se numesc predale.
Pe ele se aseaza armatura si se executa o suprabetonare, intr-un strat gros, apoi vin straturile de asfalt.

LE. @vancouver, mai iute si mai detaliat

rocklee

trecem pe partea cealalta a podului si incercam sa facem cateva imagini utile ....surpriza ..nimic nou de la ultima vizita ...paznicul a spus ca doar au sudat atat ..nimic alta miscare ..









:)



Liviu_udr

Multumesc de informatii.
Pot sa va confirm ca podul de peste raul Bega, de langa nodul Margina, era complet acoperit cu beton joi, 10.03.2016. Deci putin mai avansat decat acesta de pe Mures.

TibiV

Mamă, ce "politically correct" sunt ăştia !
"Scaldatul interzis", "Pericol de împiedicare".... Într-un şantier ?!...
Cool!
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

restul imaginilor fara explicati ...







terasamentul la nivelul podului ...





























plecam de lapod si ultima oprire NODUL GRIND ...aici doar decopertari si sapaturi pe linga calea ferata ...si multa apa


rocklee

#27553
spre nodul grind


aici o terasare


la captul acestui terasament era calea ferata si scoteau apa cu pompele ...

rocklee

#27554
alta terasare ..pe colo va trece o bretea ... :o




aici mam urcat pe o dalma de pamant sa pot face poze mai in jos era mocirla