Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 68 Guests are viewing this topic.

Ionut

Va rog nu discutati ineptia cu Euro 2020.

mirceatm

#26881
Confirm ca astazi se lucra pe lotul 2 (la nodul Margina destul de intens) pentru ca si vremea a inceput sa-i ajute, astazi a fost o zi superba si se va mai incalzi.

horatiu.cosma

^
@mirceatm, de curiozitate, cam la ce lucrau cei de la Salini inafara de structuri? Terasament cumva?

mirceatm

Quote from: horatiu.cosma on January 27, 2016, 06:40:35 PM
^
@mirceatm, de curiozitate, cam la ce lucrau cei de la Salini inafara de structuri? Terasament cumva?
Din pacate nu stiu, am sunat doar la cineva in zona si mi-a confirmat ca se lucreaza.Am sa incerc sa aflu mai multe detalii,dar de lucrat lucreaza sigur.

sorinuss

#26884
Imbecilio ataca din nou, se impune urgent rezilierea contractului pt Lotul 2 LD. Am o presimtire ca nu vor mai construi nimic dupa Margina

http://www.tion.ro/firmele-care-construiesc-autostrada-lugoj-deva-cer-bani-in-plus-pentru-lucrari/1611573


NGC

Quote from: horatiu.cosma on January 26, 2016, 03:40:23 PM
Pai cine putea dintre cele 6 firme ofertante, daca era necesara o suma de peste 100 de milioane de lei pentru toate lucrarile si CNADNR a estimat toata treaba la 43?

Quote from: istvan78 on January 27, 2016, 10:01:07 AM
Inteleg ca cerintele din CS inseamna lucrari estimabile la 100mil. lei, dar avem un contract pt. 23 mil. lei.

S-a atribuit pentru 29.077.449,51 RON fara TVA.

Daca 100 de milioane vi se pare mult, estimarile recente pentru A8 cum vi se vor parea?

Kidu

Pai venind pe A1 dinspre Nadlac ai nevoie sa o iei pe A11 pentru a merge la Oradea. Ala e traseul logic: A1->A11->Centura de Nord Arad->DN79.

istvan78

Quote from: NGC20 on January 28, 2016, 02:15:34 PM
S-a atribuit pentru 29.077.449,51 RON fara TVA.

Daca 100 de milioane vi se pare mult, estimarile recente pentru A8 cum vi se vor parea?

Nu, nu! Mi se pare (foarte) mare discrepanta dintre costul estimat inital (care se poate sa fi fost inca prea mic, in lumina estimarilor pt. SF A8), si valoarea de atribuire a contractului.

E limpede de aici ca nici autoritatea contractanta, nici ofertantul, nu au avut vreodata intentia de a realiza o lucrare serioasa.
Totusi, de ce?

zumpy

Nu exista resurse interne (CNADNR) care ar putea "umple" golul de proiectare permis firmei care a castigat realizarea SF?
Baietii aia au capacitatea sa evalueze un SF dar nu au posibilitatea sa se puna la masa de proiectare?

AdrianB1

Nu e vorba de proiectare de 100 de milioane, dupa cum s-a detaliat mai inainte e vorba de foraje, drumuri tehnologice etc. pe care nu le faci dintr-un birou cu oamenii CNADNR, ci pe teren.

zumpy

Am inteles ca e vorba de foraje, de realizare drumuri de acces si alte operatiuni (care nu sunt activitati de pe Marte) ce se fac inainte de a se trece la partea de proiectare...

Ce nu inteleg este incapacitatea "beneficiarului" de a pune umarul la acest efort.
Ce specializari au sutele de angajati CNADNR? Sunt doar plimbatori de hartii, nu mai avem oameni capabili sa faca un foraj GEO?

Ce resurse materiale detine compania? Nu-s in stare sa realizeze 1-3000 de foraje pt un proiect de importanta nationala?

Ps - pentru deszapezire am vazut ca se poate si "in-house"

AdrianB1

Ce umar sa puna beneficiarul cand prin contract trebuie sa primeasca toatea astea? Pentru ce mai plateste banii daca trebuie sa faca o parte din munca, pana la urma cui face plati, contractantului sau inclusiv catre sine? Cand ai un contract clar prin care platesti X si primesti Y, daca faci o parte din munca si totusi faci platile intri la puscarie.

adiarc

Readuc in discuție problema lotului 3,Orăștie-Sibiu.....

S-a spus de rezilierea ctr.si de graba de a termina lotul pana in Septembrie ( poate nu 2016 )

Totusi,eu nu observ nici o graba de a organiza vreo licitatie.......asta daca s-a finalizat rezilierea.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

o fi ceva la mijloc ..poate ia un timp procesul de pregatire a licitatiei ...