Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 52 Guests are viewing this topic.

Germany

Îmbucurător este faptul că, sunt pe lista neagră italienii  plus că lotul 2 Lugoj - Deva este tot construit de acești "specialiști" care vor fi controlați la sânge....având o "bilă neagră".
Ideal ar fi să le rezilieze și acest contract....au arătat ce (nu) pot

__dir

in sfarsit, le-a trebuit ceva timp:)

horatiu.cosma

Greu cu garantia... Probabil va fi un proiect fara o garantie lunga(poate chiar deloc), dar cu o consultanta "la sange".

dr4qul4

In Sfarsit.  Bravo MT. Bravo CNADNR.

Acum sa vedem procesul dus pana la capat. Chiar daca se pierde si nu recuperam nimic (nu avem de unde sa stim ce chichite contractuale exista, doar timpul si judecatorii o vor spune), castigul pe termen lung este infinit mai mare.

Orice constructor care nu lucreaza si prefera sa frece menta, trebuie imediat somat si apoi "expulzat".  Avem de infruntat destula birocratie, asa ca macar sa alegem contructori de buna-credinta.
Si daca tot avem proces, atunci sa pune in cerintele pentru licitatie si "inexistenta unei dispute contractuale intre CNADNR si una din firmele din asociere", chiar extinsa la 3-5 ani dupa terminarea procesului.


Gata cu "voi va faceti ca lucrati, noi va facem ca va platim". Asa nu mai merge. Vreau sa vad "Voi lucrati, noi va platim. Voi va prefaceti, Noi va reziliem".

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AFC

^ Subscriu. Sunt tare curios ce va face Salini dupa expertiza de pe LD 2, care sigur ii va incrimina. Se apuca serios de treaba in sensul remedierii deficientelor sau o da de gard si pleaca. Dupa episodul asta ma indoiesc ca li se va mai tolera ceva.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dr4qul4

M-am gandit si acolo.  Avem plati de 201 mil ron (din care jumatate dat ca avans!!).
Pe cati km au turnat asfalt pana acum?  12? 15?  Cred ca vor pleca si de acolo.


Acum sa vedem daca mai e nevoie doar de rigole, sau se ajunge tot la demolare (desi nu cred, e zona de campie si nu "fuge nimic"... poate doar cateva zone punctuale sa tb refacute)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Esti optimist, @dr4qul4. Nu ai vazut pozele lui @rocklee? Pur si simplu ii intra piciorul in terasament, care ar trebui sa fie "beton" dupa tasare. Se poate crapa foarte usor asfaltul, daca pe o portiune e tasat bine si pe cea vecina nu.

dorum

Este o veste pe care o asteptam demult... ma sacrific sa nu vad deschis OS3 in 2016, dar cu astia nu se mai putea...

yetiman

A aparut si comunicatul CNADNR:
QuoteComunicat de presă 13.01.2016     
Astăzi, 13.01.2016, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A, în calitate de beneficiar al contractului de lucrări: "Proiectare și execuție Autostrada Orăștie – Sibiu, Lot 3: km 43+855 – km 65+96". a notificat Antreprenorul Salini Impregilo SpA cu privire la încetarea contractului menționat, în conformitate cu prevederile contractuale, ca urmare a nerespectării obligațiilor asumate de către Antreprenor. 
CNADNR SA va întreprinde demersuri pentru recuperarea tuturor și oricăror costuri/pierderi/daune suferite în legătură cu executarea necorespunzătoare a obligațiilor contractuale de către Antreprenor și în vederea finalizării obiectivului de investiții Autostrada Orăștie – Sibiu, Lot 3.       
CNADNR SA

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2013%2001%202016%20-%20Notificare%20reziliere%20contract%20Orastie%20-%20Sibiu,%20Lot%203.pdf
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

nenea_hartia

Quote from: ubco on January 12, 2016, 06:30:49 PM
Deci sa luam la rand ce zice raportul Jaspers: [...]
Una din cele mai bune analize pe care le-am citit vreodată aici. Mulțumesc! :)

danutzu_1069

Asta inseamna sa ai un consilier priceput!!!
(care sa ... taie in carne vie)

AUT_XY

Hello !

I read today here in the News and also saw here in the Forum, that the contract with Impregilo concerning Highway Cunta-Saliste has been terminated.
Hmm.
I read it here:
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cand-ar-trebui-sa-fie-gata-autostrada-orastie-sibiu-cei-care-au-supravegheat-lucrarile-spun-ca-fisurile-s-ar-putea-extinde.html

What about now concerning the Time period which company will repair this part and until when?
I think my dream that Cunta - Saliste would be reparied until August 2016 is now over or?  :/ :(


What about conering the LOT at Lugoj - Deva  for that Impregilo has also the contract?

Hmm


AUT_XY

Oh really?

I read in the other articel, that i posted before somthing about 2018.
What about was that?
Hmm

adiarc

#26744
Sunt simple supoziții aceste termene......si același lucru e valabil pt toate proiectele care nu au contract semnat,nu au AC , avans ,sau altceva.De unde poate știi cineva,indiferent de poziția acestuia, de acest termen ,daca nu avem constructor ?


Atenția trebuie mutată de urgentă pe L-D lotul 2 si anume pe problemele de calitate si pe posibilitatea ca Salini sa NU livreze proiectul pt tuneluri.Termen clar si acolo si daca nu,reziliere.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura