Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 23 Guests are viewing this topic.

GabiHd

Avem trafic in Google Maps si pe TL 2.


teea

Quote from: horatiu.cosma on January 13, 2016, 10:22:45 PM
In momentul asta avem o expertiza care spune ce nu s-a facut bine. Nu cred ca se pot licita lucrarile ramase de executat doar pe baza expertizei. Mai e putin de munca pana sa fie o documentatie completa, ce se va putea licita. Apoi licitatia, apoi analiza ofertelor, castigator, poate contestatii(sau poate nu exista ofertanti si trebuie luat procesul de la 0), apoi ordin de incepere si abia dupa constructia. Ministrul transporturilor estimeaza remedierea celor 200 de metri daramati + inca 300 unde au mai aparut fisuri la 60-70 milioane lei, adica 15 milioane de euro. 500 de metri de autostrada pentru 15 milioane de euro inseamna viaduct. Care nu se face de azi pe maine. Daca o sa avem in 2016 autostrada functionala, nu mai zic in viata mea ceva rau de CNADNR :).

@horatiu : in momentul de fata avem asa : o expertiza a CNADNR care nu se stie ce spune, dar probabil va spune ce vrea CNADNR-ul. Mai exista o expertiza a Constructorului, care oficial nu a ajuns pe masa Beneficiarului. Si au existat si propuneri de solutii, pe care CNADNR-ul nu a vrut nici macar sa le evalueze. Acum ne aflam in fata a ceeace sia- adorit probabil toata lumea (ambele parti) : rezilierea Contractului. Pe de o parte Beneficiarul, care nu vrea sa plateasca sumele datorate Constructorului pentru lucrarile suplimentare efectuate (cu exceptia celor 200 ml, pe care Salini si-a asumat-o) si pe de alta parte, Constructorul, care s-a saturat sa lucreze din buzunar
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

bridge

Quote from: teea on January 16, 2016, 08:29:35 PM



Mai exista o expertiza a Constructorului, care oficial nu a ajuns pe masa Beneficiarului. Si au existat si propuneri de solutii, pe care CNADNR-ul nu a vrut nici macar sa le evalueze.


:wtf:??

teea

#26763
@bridge :

la unica si singura intalnire ce a avut loc intre nr. 2 din Salini si ministrul in exercitiu la acea data ( noiembrie 2015) Iulian Matache, mesajul a fost foarte simplu si foarte clar ce s-a transmis : "vom face tot ce e nevoie in conformitate cu prevederile legii. Zona de 200 ml va fi reparata pe banii Constructorului. De astazi nu vor mai vorbi inginerii, ci doar avocatii . Voi trebuie sa- platiti Constructorului ce a fost dat prin deciziile CAD"
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

danutzu_1069

^^
Informatiile astea sunt gasibile oficial sau sunt "inside"?

teea

la intilnire au fost prezenti reprezentanti ai : Minister, Constructor, CNADNR, proiectanti
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

timisoreanul

Personal mie imi sunt simpatici italienii, dar ma amuza reactia asta de genul, noi, marii constructori am venit ca sa va facem si voua, amaratilor de romani, care habar nu aveti sa folositi fondurile europene (ceva adevar este aici), autostrazi ca in Italia, dar voi nu ne-ati lasat. Cu toate bubele noastre, totusi s-au construit cateva sute de km de autostrada in Romania pe fonduri europene cu diferiti constructori romani si straini, si exceptand Colas si Impregilo, nu au existat probleme contractuale de asemenea anvergura. Noi nu stim toate datele, posibil ca fiecare parte sa aiba partea ei de vina, dar pana una alta, constructorul si-a incasat aproape toti banii pentru autostrada pe care s-a angajat sa o construiasca, ce trebuia finalizata in 2013 daca nu ma insel, iar noi nu beneficiem de ea in prezent, ba mai mult, ne-am apucat ca si Mesterul Manole sa demolam o portiune, si posibil sa continue operatiunea si pe o alta bucata. Probabil urmeaza niste procese dure, ar fi bine ca si CNADNR-ul sa isi angajeze niste avocati foarte buni pentru ele (adversarul cu siguranta va face acest lucru). Pana la urma, noi sunt cei mai afectati pentru ca nu putem circula pe autostrada. Speram sa se rezolve situatia cat mai curand, si fara sa dramatizam, realitatea va fi ca din acest motiv unii oameni isi vor pierde viata pe vechiul DN pana la redeschiderea autostrazii, ceea ce este cel mai trist si toate partile care au vreo vina pentru aceasta situatie ar trebuie sa isi asume acest lucru.

bridge

Quote from: teea on January 16, 2016, 09:34:14 PM

la unica si singura intalnire ce a avut loc intre nr. 2 din Salini si ministrul in exercitiu la acea data ( noiembrie 2015) Iulian Matache, mesajul a fost foarte simplu si foarte clar ce s-a transmis : "vom face tot ce e nevoie in conformitate cu prevederile legii. Zona de 200 ml va fi reparata pe banii Constructorului.


Asta e concluzia expertizei neanaintate Beneficiarului?

horatiu.cosma

@teea, @bridge, pentru mine nu e important ce spun/e sau nu spun/e expertiza(expertizele) respectiva/e. Ideea e ca pe noi ne intereseaza sa se scoata la licitatie in cel mai scurt timp restul lucrarilor, asa incat sa redevina circulabil acest lot. Fiecare luna care trece inseamna alte accidente, poate chiar mortale, pe DN 1. Sper si eu ca de acum inainte o sa vorbeasca doar avocatii in cazul disputei dintre CNADNR si Salini-Impregillo, iar in teren se vor relua lucrarile la modul cel mai serios, asa cum trebuia de cateva luni.

bridge

Quote from: horatiu.cosma on January 16, 2016, 10:21:06 PM
@teea, @bridge, pentru mine nu e important ce spun/e sau nu spun/e expertiza(expertizele) respectiva/e. Ideea e ca pe noi ne intereseaza sa se scoata la licitatie in cel mai scurt timp restul lucrarilor, asa incat sa redevina circulabil acest lot.
Ai dreptate,nu conteaza ca avem o expertiza a Antreprenorului,una a Beneficiarului,(oare expertii astia sunt ca sondajele de opinie???),pentru reconstructie mai avem nevoie de una(nu stiu a cui)

horatiu.cosma

Evident ca fiecare si-a facut o expertiza care sa il avantajeze. Nu ma incanta. Vreau ceva impartial pe baza careia sa se faca odata o documentatie de executie.

teea

#26771
Quote from: horatiu.cosma on January 16, 2016, 10:47:49 PM
Evident ca fiecare si-a facut o expertiza care sa il avantajeze. Nu ma incanta. Vreau ceva impartial pe baza careia sa se faca odata o documentatie de executie.

@horatiu : din pacate, legea 10 sau mai nou, legea 177/2015 prevad ca expertiza tehnica ce se desfasoara asupra unei constructii existente trebuie facuta doar de o persoana abilitata (i.e expert tehnic abilitat in Ro). Pentru a elimina orice suspiciune, as propune sa fie adus un extern (orice societate straina abilitata in tara sa sa poata face aceasta expertiza). Nu-i asa ?
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

istvan78

#26772
Quote from: teea on January 16, 2016, 09:34:14 PM
De astazi nu vor mai vorbi inginerii, ci doar avocatii
Oare nu tocmai asa s-a ajuns in situatia asta? Ca au vorbit inginerii si nu i-a auzit nimeni, si s-a facut numai ce au spus avocatii, contabilii si politicienii?
Bun, atunci sa vorbeasca avocatii: Romania sa-si angajeze cei mai buni, cat o costa, si sa mearga pana in panzele albe impotriva acestei firme de mafioti! Chiar daca nu ne recuperam niciodata consturile cu litigiile, poate invata altii ceva din experienta asta, si nu mai fac chiar orice magarie in Romania.

Si in cursul anchetei poate se gasesc si in CNADNR persoanele care au girat jaful asta si vedem si de acolo niste indivizi dupa gratii!

Si sper sa se expertizeze la sange si lotul LD2, si sa fie taxati pentru fiecare lopata de pamant prost pus in opera. Merita asumata o intarziere si aici in scop didactic. Oricum tot tunelele sunt calea critica prin proiect.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AFC

@istvan78, bine spus. Daca printre noi sunt colegi conectati in business cu Italia, din pura curiozitate sa intrebe de Salini. Sunt 100% convins ca feed back-ul se va traduce intr-un singur cuvant.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell