Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.

mitsu

Quote from: boer_escu on May 23, 2013, 11:13:50 AM

Oricum, sa speram ca SFurile de aici nu sunt atat de SF(ScienceFiction) cum au fost pe lotul 3 de pe Orastie-Sibiu, fiindca principala problema eu acolo o vad...

SF-urile ca SF-urile, dar potrivit contractelor, constructorii au la dispozitie 6 luni pentru a face proiectarea. Deci, sa speram ca vor gasi solutiile corecte de executie si ca le vor si aplica. Si mai ales ca le vor putea executa incadrandu-se in oferta facuta.

Morosanu

#7726
Si totusi se pare ca Salini chiar construieste bine. Anul trecut ar fi facturat 1,8 miliarde de euro. In Italia au construit printre altele tronsonul din A1 intre Orte si Fiano Romano precum si viaductul de la Vittorio Veneto de pe A27 lung de 2100m.
http://www.salini.it/lavori-eseguiti/italia-viadotto-di-vittorio-veneto/
Politica distruge tot ce atinge.

asztalos

http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/ziarul-financiar-castigatorii-unor-licitatii-de-autostrazi-de-900-mil-euro-tinuti-la-secret.html
Despre ce tronsoane este vorba? A1 sau A3?
Se poate tine in secret asa ceva, avand in vedere ca e interes public/bani publici?

florin74

Quote from: Morosanu on May 23, 2013, 11:37:44 AM
Si totusi se pare ca Salini chiar construieste bine. Anul trecut ar fi facturat mai mult de 1 miliard de euro. In Italia au construit printre altele tronsonul din A1 intre Orte si Fiano Romano precum si viaductul de la Vittorio Veneto de pe A27 lung de 2100m.
http://www.salini.it/lavori-eseguiti/italia-viadotto-di-vittorio-veneto/

Au preluat  IMPREGILO luna trecuta. Stirea completa.
http://www.reuters.com/article/2013/04/13/us-impregilo-salini-idUSBRE93B0ZV20130413

boer_escu

#7729
Da, am trecut pe sub cel de la Vittorio Veneto si este chiar impresionant: aproximativ de doua ori mai lung decat cel de la Aciliu, dar mai putin inalt. Oricum, dupa cum s-a vazut pe lotul 3 Orastie-Sibiu, nu viaductul de la Aciliu a fost problema, ci diferenta dintre proiect si realitatea din teren.

@florin74 - am dat si eu stirea pe pagina anterioara  :)

florin74

#7730
Quote from: boer_escu on May 23, 2013, 11:51:46 AM
@florin74 - am dat si eu stirea pe pagina anterioara  :)

Scuze, nu am apucat sa citesc toate postarile anterioare.


cutter

#7731
@MHN

Da, ai dreptate, îmi cer scuze pentru eroare.

MHN

Dar in contract se foloseste rata de schimb despre care am scris eu.

Revenind la castigatorii anuntati azi, iata comunicatul oficial pe site-ul DPIIS: aici.

Titlu a la Sova:
QuoteLoturile 2, 3 şi 4 de pe Coridorul IV Paneuropean au fost atribuite în vederea începerii lucrărilor
"
Trebuie sa deducem ca este vorba despre Lugoj - Deva :)

user201

Quote from: asztalos on May 23, 2013, 11:40:45 AM
http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/ziarul-financiar-castigatorii-unor-licitatii-de-autostrazi-de-900-mil-euro-tinuti-la-secret.html
Despre ce tronsoane este vorba? A1 sau A3?
Se poate tine in secret asa ceva, avand in vedere ca e interes public/bani publici?

E vorba despre A1, 3 sectoare lipsă între Deva și Lugoj.

alin_simeriaveche

Teloxim nu isi are rostu printre acesti constructori...m-am documentat ieri pe net si din ce am gasit au executat poduri de tranvai, reabilitari, constructii de strazi.Ce experienta au ei in autostrazi? cam nimic. Nu sunt inginer in constructii dar poate face fata o astfel de firma (cu toate provocarile care pot aparea la o autostrada) in constructia unei autostrazi si desi ei nu au mai facut asa ceva?

Nebhotep

este vorba de asocierea TELOXIM CON SRL - COMSA SA - ALDESA CONSTRUCCIONES SA - ARCADIS EUROMETUDES SA
habar nu am cine sunt restul, dar poate au ei ceva experienta !?

anacronox

nu imi aduc aminte dar parca era o conditie ca in JV sa fie Minimum o Firma romaneasca.....poate ei sunt doar de fatada

Nebhotep

#7737
am mai cautat pe net despre firmele astea si singura care pare a avea ceva lucrari pe autostrazi este Aldesa. site-ul lor nu prea e actualizat, dar am gasit niste fotografii cu lucrari de ale lor http://www.aldesa.es/en/fototeca.jsp?idc=1



ciprebbe

Par a sti sa faca viaducte si tunele....poate nu e asa rau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vadr1999

#7739
Quote from: Nebhotep on May 23, 2013, 03:47:21 PM
am mai cautat pe net despre firmele astea si singura care pare a avea ceva lucrari pe autostrazi este Aldesa. site-ul lor nu prea e actualizat, dar am gasit niste fotografii cu lucrari de ale lor

Nu stiu ai nostri sa faca asa ceva....
Sau daca ar fi sa se apuce ar dura de 3 ori mai mult si de tot atatea ori ar fi mai scumpa.