Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 89 Guests are viewing this topic.

TibiV

Maestre rocklee, chapeau !
(Si evident +1... ;) )

Multe observatii pe baza fotografiilor tale....

Hai sa o luam sistematic...

Este un spatiu foarte mare intre asfaltul autostrazii si acel zid/sant din beton care o separa de  DJ706A.
Sper sa puna acolo pamant vegetal si sa planteze niste salcami...
Quote from: rocklee on August 02, 2018, 08:38:16 AM


S-au ocupat mult mai serios de DJ706A decat am crezut....
Quote from: rocklee on August 02, 2018, 08:53:01 AM




rocklee, nu te supara, dar aici voi lua direct poza....
Iar poza asta este... WOW !
Este chiar din categoria "No Comment...."


Ce bine ar fi daca data viitoare ai insista aici, ca zona asta a generat (aproape) certuri pe forum....
Quote from: rocklee on August 02, 2018, 12:16:06 PM




Iar ceea ce ai postat aici se traduce simplu: nici macar nu s-au apucat de terasa principala, cea a caii de rulare...
Care se pare ca vrea jumatate umplutura, jumatate sapatura.... Dar ca sa poti pune sapatura "in umplutura" trebuie intai ceva care sa "o tina", adica niste ziduri... Care inca nu sunt.
Quote from: rocklee on August 02, 2018, 06:15:05 PM




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tibiv sa le luam pe rand .. :D

in aceasta imagine este putin iluzie optica... acel zid rigolaeste in urcare ....pe langa acel zid vine unplutura terasamentului a djului relocat ...dupa cum se vede in imagine

este zona unde djul este ridicat la nivelul autostrazi ..


rocklee

sau ocupat mai mult de dj....pentru el era sub trafic ...si era nevoie sa se circule ...de aceia iau dat atentie sporita





rocklee

aceasta imagine nu este prea concludenta si sincer nu amitrebat pe nimeni....dar din ce am opservar eu ca nespecealist ...placa de beton este independenta de rigla culeii... :o


Quest

Interviul de aseara (35 minute) pe care ministul Lucian Sova i l-a dat lui Tudor Musat la Digi24.

https://www.digi24.ro/emisiuni/editie-speciala/jurnal-ora-21-00-2-august-974197

Ce am retinut eu:
E spectaculos daca, asa cum sustine, ptr inchiderea tuturor blocajelor birocratice, in 6 luni din 2018, au emis 1700 acte normative, fata de doar 171 pe tot parcursul lui 2017.

Am retinut ca si MT ar merge pe LD3 la rezilierea contractului cu Comsa. Si mie mi s-ar parea normal, dar in prealabil sa semneze Aditionalul ptr Eco 2 si Holdea. De abia apoi pot fi puse toate tunurile pe Comsa.

Spunea ca in urma negocierilor, UE a acceptat infiintarea unei antreprize, care sa termine lucrarile abandonate de Antreprenor, doar ca volumul lucrarii sa nu treaca de 100 mil lei, ptr a nu distorsiona piata prin interventiile statului.
LD3 la Ilia cred ca e exact un asemenea caz, de lucrare abandonata, intrucit Comsa isi da seama ca totusi acelor izvoare nu le poate face fata doar cu terasament, ci trebuie un pasaj, pe care nu si-l pot permite intrucit nu intra in bani. Deh, l-au 'optimizat' intr-o mentalitate de wishfull thinking...

M-a dezamagit ca vorbea de design & build (FIDIC galben) pe PiSi 2,3,4 adica pe tronsoanele cele mai grele, lasi din nou la latitudinea constructorului sa 'optimizeze' lucrarea intr-un mod care se dovedeste mai apoi neproductiv ptr Beneficiar.

Musat l-a intrebat daca isi retrage recenta declaratie cum ca autostrazile alunga investitorii (!!), mai ales dupa decizia BMW de-a deschide la Debrecen o fabrica de 1 mld €.

Merita urmarit, a mai atins si probleme ale metroului, chestiunea terminarii CF Vilcele RmVilcea etc.
Common sense will get you far !

GrmmrNzi

^ Pe de altă parte, dacă nu ai cu cine să verifici proiectul tehnic, mai ales în zone așa de dificile, nu ai rezolvat nimic cu Fidicul roșu.

cristi5

Inteleg ca la tuneluri chiar nu e indicat FIDIC rosu ca nu stii ce gasesti acolo.

In raportul Halcrow despre actualul SF PiSi (IPTANA) o critica era ca tunelurile au cate doua foraje, unul la ficare capat, ca acolo era acces.... Raportul se gaseste pe Hotnews.

Pe de alta parte la CFR se aude despre reproiectari masive pe FIDIC rosu...

In proiect vine si metoda de executie. La Sighisoara se zice ca metoda era antica, a trebuit adus un sef de proiect spaniol batran care mai practicase metoda respectiva in secolul trecut.

Deci poate cu FIDIC galben vedem ceva mai modern. Poate...

nrb

nu ar trebui să inventăm apa caldă, grecii au zeci de tuneluri pe autostrada A2, prin munți, de la est la vest, construită recent, ce nu știm noi și știu ei oare??!

Ionut

Vă rog vorbiți aici DOAR despre A1. Nu alte proiecte. Nu cale ferată. Multumesc.

wifi

La Mintia are relocarea DJului prioritate pe motiv ca nu se poate termina terasamentul atata timp cat pe el se circula (DJ) provizoriu. Pe unde altundeva se putea reloca? Pe deasupra nu se poate din lipsa de spatiu (si fara pilon medial). Pe dedesupt, serions, cine sapa pe langa un baraj sub nivelul apei? Ridicol! Aia doi km ocolire nu au alternativa dpdv tehnic. Primarul si secretarul impreuna cu popa nu aveau de ales, decat sa binecuvanteze. La culea de la Bejan, hai sa asteaptam sa vedem solutia finala. Sunt sigur ca in fata pilonilor nu ramane asa gol. De parca n-ar fi alte probleme decat plantatie de salcami intre o autostrada si un drum judetean. Aia cresc de la sine, la fel ca si botanica de pe dealul (lilieci). Mai un pic de ploaie si nu se mai vade urma de plase. Fiecare element are rolul lui, pilonii tin podul, zidul umplutura, si de vine cu armatura, este mai mult de decor. Problema actuala e ca inre Deva si Sacams circulam toti pe DN7, si cei ce o iau mai departe directia Lipova, si cei ce urca la Holdea. Sa ne bucuram ca se lucreaza pe LD4, Rocklee si echipa gasesc in fiecare zi ceva nou. Abia astept sa vad pozele de weekend!

cutter

Quote from: TibiV on August 03, 2018, 02:00:31 AM
Care se pare ca vrea jumatate umplutura, jumatate sapatura.... Dar ca sa poti pune sapatura "in umplutura" trebuie intai ceva care sa "o tina", adica niste ziduri... Care inca nu sunt.

Nu neapărat, dacă soluția este cu pământ armat (cum s-a mai discutat aici bazat pe ce scrie în acordul de mediu) se ține "singură".

Dar e foarte mult de umplut acolo, probabil niște sute de mii de metri cubi... întrebarea e 1) cu ce umplu și 2) când se apucă.

Dacă am avea și noi proiectul tehnic am putea să vorbim informat, nu să ne dăm cu părerea, dar CNAIR/Ioniță/Neaga a ales să încalce legea și să ne refuze accesul. Am deschis un proces pe care l-am câștigat în primă instanță în mai, dar din păcate încă nu a redactat judecătoarea motivarea.

Am 3 procese în contencios-administrativ cu CNAIR câștigate toate anul acesta. Un avertisment pentru cei din CNAIR, foarte serios: la următoarele refuzuri nejustificate de oferire de informații urmează plângeri penale pentru abuz în serviciu. Legea e lege să fie respectată, nu după "mușchiul" cuiva.

flashu74

Referitor la dealul fost cu lilieci. Eu am vazut în zona de mijloc cum se sapă și se coboară foarte mult terasa. Cred că nu m-am înșelat când am gândit că se dorește ca înălțimea să fie cât mai mică posibil. Asta înseamnă că și zidul va fi mai mic și umplutura mai puțină. Rămâne de văzut, lucrul la deal este deja în desfășurare.

wifi


patratel_ro

Logic ar fi sa faca umplutura cu materialul care mai trebuie excavat din deal


flashu74

În continuare se sapă la greu în zona centrală a dealului.









Powered by API/PUM imgur uploader