Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 83 Guests are viewing this topic.

rocklee

#38205
Încă nu au trecut dincolo de deneu  cu foratul .trag eu o fuga azi pana acolo. Sa beau o  cafea  singur. Dar  am sa iau doua porții la termos. Poate mai vine cineva.


gdaniel

#38207
^^^^ In randarea lui Delacroix e un pic mai intins viaductul decat in realitate (unde e marcat cu 2,3 pe imagine, in realitate, intre DJ si DN sunt 3 randuri de pile, deschiderile sunt mai scurte).

Deci, de la stanga la dreapta avem culee in organizarea de santier si
-primul rand de pile (chiar langa DJ) tot in organizarea de santier,
-randul de pile inainte de rau la care s-a turnat beton anul trecut cat si
-randul de pile la care se apuca acum pe platforma de dincolo de rau.
-randul de pile chiar de langa DN la care au terminat forarile de curand si
-ultimul rand intre DN si calea ferata (cred ca au forat anul trecut acolo).
In total 5 randuri de pile deci 6 deschideri pana la culeea din dealul cu lilieci.

flashu74

Perfect expus de gdaniel pina la DN confirm. De la DN la calea ferata sa ajunga doar un rand de pile? Acolo am de fapt nelamurirea. Dar posibil sa ajunga.

istvan78

Quote from: danutzu_1069 on February 13, 2018, 06:43:26 PM
Apropo despre dealul cu lilieci si cum este la altii...
https://goo.gl/maps/8L9EEymxERr

Mmmm, sau sa o mutam la ghiciti drumul??
Calcar, alta mancare de peste...

gdaniel

^^ flashu74, posibil sa fie ultimele doua deschideri de langa calea ferata mai mari, ca doar si la celalalt viaduct sunt variabile..

horatiu.cosma

2 deschideri de 40 de metri, e la fix.


Ionut

Tu ai vazut cine a declarat că scot tunelurile la licitație în februarie? Iti spun eu, Șerbănescu. Si unde a declarat? Economica.net. Ti se pare că trebuie să ai prea mare încredere în gogosile lor?

realfanady

QuoteDespre LD3, http://glasul-hd.ro/razboi-pe-fata-intre-cnair-si-constructorii-lotului-3-al-autostrazii-lugoj-deva-victime-sigure-soferii-si-economia-romaniei/

Macar de ar gasi o semi-intelegere cu Comsa pentru tronsonul Ilia-Grind, dar din cate stiu cu nodul de la Grind sunt probleme birocratice. Ar fi foarte incomod sa te dai jos la Ilia, sa mergi inapoi pana la Sacamas ca sa dai de DN68A. E aiurea. Sper sa aiba MACAR atata minte sa rezolve aceasta problema. Desi ... ii stim cu totii, sperante mari nu am.


giulianoro

lotul 3 e cel mai important este inadmisibil ce face birocratia si incompetenta

Ionut

API pe Facebook

Ieri, la dezbaterea din Parlamentul României, reprezentantul companiei Comsa, constructorul lotului 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, a descris foarte clar problemele de pe acest proiect. Acest tronson de peste 21 km poate fi inaugurat în 2018, dar numai dacă aceste blocaje vor fi rezolvate IMEDIAT!

În primul rând, în urma acordului de mediu revizuit din 2013, a apărut necesitatea construirii unui al doilea ecoduct (pasaj pentru animale) și instalarea unor panouri fonice suplimentare. În plus, pentru că pe lotul vecin apariția tunelurilor a întârziat extrem de mult finalizarea lucrărilor, termenul de conectare cu lotul 3 a fost împins mult după anul 2020. Astfel, s-a impus necesitatea unei descărcări a traficului în DN68A la Holdea.

CNAIR a solicitat un proiect pentru această descărcare, constructorul l-a livrat, CNAIR l-a aprobat, a solicitat autorizație de consturire de la MT, iar aceasta a fost emisă de minister. Constructorul a intrat în teren și a început execuția, însă acum pur și simplu CNAIR nu mai recunoaște aceste lucrări și nu dorește să le plătească!

Răspunsul oferit presei locale de Alin Șerbănescu (purtătorul de cuvânt CNAIR) este HALUCINANT. Acesta nu are informații despre ecoductul suplimentar, deși este finalizat!

Șerbănescu mai spune că pentru nodul Holdea nu există niciun ordin de începere emis de CNAIR, insinuând faptul că inginerii de la Comsa lucrează "de capul lor". Oferim acestui domn expertiza noastră în materie de contracte FIDIC pentru a nu mai emite pe viitor inepții și bazaconii. Există UN SINGUR ORDIN de începere pentru contract care se emite la începutul execuției (în cazul de față 27.11.2013). NU se dă ordin pentru fiecare structură, nod sau obiectiv din proiect.

CNAIR încearcă să evite aceste probleme care țin direct de ei. Rezolvarea blocajelor cere profesionalism și asumare a răspunderii. În schimb, opinia publică este manipulată prin defectele tehnice apărute pe șantier care, zic ei, ar fi răspunzătoare pentru întârzieri.

Spre deosebire de CNAIR, conform informațiilor noastre, constructorul își asumă aceste dificultăți tehnice și le va rezolva în totalitate în 2018. Însă, chiar dacă se va întâmpla așa, fără semnarea actului adițional pentru semi-nodul Holdea și fără plata lui de către CNAIR, și acest tronson de autostradă va fi impracticabil - un nou muzeu!

Cerem insistent decidenților din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să își asume partea lor de responsabilitate, să semneze adiționalele la contract pentru toate lucrările suplimentare și să renunțe la tactica de intimidare a constructorului în speranța că acesta va executa aceste obiective din fonduri proprii.

#FărăResponsabilitate #AutostradaA1 #AutostradaLugojDeva

Ionut

Mare surpriza. Sectiunea 1 PiSi are un nou termen pentru evaluarea ofertelor: 15.03.2018. Sectiunea 5 inca nu are data actualizata. Mai mult ca sigur va fi amanare... probabil tot pe 15 martie.

flashu74

#38219
Am reusit sa gasesc graficul cu avasul lucrarilor pe LD4. Multumesc Yetiman.
Pe lângă faptul ca anul trecut lucrul a început in 15 martie am tras urmatoarele concluzii (pe care de altfel le aveam si din teren).
1. Până la apariția tuturor autorizațiilor UMB a fost la relanti. Până la sfârșitul lui iulie avansul a fost de 5.3%.
2. Adevărata desfășurare de forțe a fost dupa 1 august. În următoarele 5 luni avansul a fost de 17.4%.(~3.5%/lună).
3.Ar mai fi 28.5%(~2.6%/lună).
PS
Nu vreau sa spun nimic cu asta, doar am pus niste cifre.