News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 53 Guests are viewing this topic.

rocklee

am primit raspunsul ....cu privire la cofrarea culeiei dinspre simeria de la viaductul nod soimus ... :D

foarte simplu  :)


va fi ultima lucrare de la nodul soimus ....adica dupa ce vor termina aproape tota lucrarea nodului ...se va devia tot traficul pe simeria [adica se va inchide traficul pe sectorul simeria deva ] ...se va dezafecta breteau ...apoi se va cofra si se va turna culeia se vor pune grinzile si apoi se va termina viaductul
...se vor lega  de actuala autostrada ...si va da drumul la nod integral ... :)

dumbravaandrei

#38161
^^

Acum... sa privim si partea buna... lucreaza direct cu "sursa"...
De cand... simplu, de cand au fost cumparati de RTV.

Eu o vad mai mult ca pe o comunicare de partid, nicidecum ceva care sa se transpuna in vre-un contract / actiune. Ar fi o tampenie totala la care da, cu siguranta... vor lua aia de la Comsa despagubiri de faceam tunel de la Deva la Dumbrava...

Ce ma ingrijoreaza mai tare e ca se promite LD4 pentru 2018... poate la anul ne trezim prin presa cum ca UMB nu e bun ca nu si-a respectat termenul (unde e cosfintit oficial noul termen, habar n-am)

dumbravaandrei

Quote from: rocklee on February 12, 2018, 04:07:08 PM
am primit raspunsul ....

Ai aflat cumva si cand e programata aceasta intrerupere? Sper sa nu fie in august.

rocklee

#38163
UMBul lucreaza si chiar isi face treaba ...si nu da termene ... :)

iata dovada ... :)






rocklee



cam atat pentru azi....


poate mai tarziu ...ne aduce ceva vesti Flashu74  O:-)

flashu74

Multumim Rocklee de poze si de informatii. Calitatea imaginilor remarcabila.Se pare ca supozitia mea referitoare la acea conectare este corecta. Astazi nu am  fost in zona , dar voi incerca in urmatoarele zile.

voicul

Quote from: rocklee on February 12, 2018, 04:07:08 PM

adica dupa ce vor termina aproape tota lucrarea nodului ...se va devia tot traficul pe simeria [adica se va inchide traficul pe sectorul simeria deva ] ...se va dezafecta breteau ...apoi se va cofra si se va turna culeia se vor pune grinzile si apoi se va termina viaductul
...se vor lega  de actuala autostrada ...si va da drumul la nod integral ... :)

Sunt singurul care vede partea goala a problemei: iar ramanem fara km de autostrada?
Lot 3 e in aer si probabil va fi reziliat ... deci lipsa nod iesire.
Daca se freca cu detalii si nu deschid tot Lot 4, iesirea temporara va fi pe termen lung pe la Simeria.

Ionut

Nu va sta inchisa mult timp... cred ca deranjul ar fi mai mare dacă ar lucra sub trafic. Parerea mea. Poate ma înșel. Sa ne explice specialiștii.

mishu77

#38170
Deci LD3 e in prag de reziliere ?  :((

voicul

@Ionut ma refeream la altceva.

Probabil ca timpul efectiv nu este mare - corect si UMB - termina lotul - corect.

Daca CNAIR nu il deschide ca: becuri, asfalt ca gresia, vant din V sau alte motive.
Smeria - Deva va ramane inchis si dupa terminare lucrarii efective, pentru ca acum nu ai pe unde sa te dai jos de pe A - pana cand CNAIR deschide lotul.

horatiu.cosma

Probabil se va deschide în nodul Șoimuș pe barba constructorului.

dumbravaandrei

#38173
1) Deva-Simeria va ramane inchis doar atat cat este necesar sa se faca racordul cu LD4. Nu vad motivul pentru care Simeria-Deva sa il inchida, nu-i incurca cu nimic firul ala.
2) Dupa finalizarea racordului, se va circula prin nod, pe viaduct, in regim de santier. Probabil ca este suficient doar un ASR, nu e nevoie de vre-un fel de receptie. UMB isi va asuma eventual "neplaceri".

3) Despre LD3: Exista o piata a zvonurilor care indica o anumita reziliere. Economica.net este o sursa de informatii (nu comentez asupra calitatii sau autenticitatii - sunt detinuti de RTV, mai multe detalii despre ei aici si aici) care mai mult a "informat" ca oficial nimeni nu asteapta nici cea mica inaugurare in 2018. Cam aia e situatia. Pana la o eventuala reziliere, drumul este lung si cu nabadai. Cea mai simpla cale ar fi ca cei de la Comsa sa nu fie in stare sa emita vre-o factura timp de 12 luni, caz in care contractul inceteaza de drept (CNAIR asa a argumentat la anularea contractului pe A8). Apoi, bineinteles, urmeaza adevarata sarada in justitie. Dupa mine, daca chiar se vrea o reziliere e cam clar ca in urmatorii 2-3 ani nu se va mai misca un pai pe LD3, realist sa zicem mersi daca o sa fie gata odata cu tunelele.

horatiu.cosma

^
2. Nu e nevoie de niciun ASR, ci de un plan de management de trafic aprobat de poliție.

3. CNAIR a argumentat la A8 că de la pornirea contractului nu au început activități în teren care să genereze plăți, aici s-au generat activități, plus că LD 3 e un contract FIDIC, A8 era altă mâncare de pește. Deocamdată se mișcă paie pe LD 3, se lucrează și se va lucra în continuare, atâta timp cât vor exista premise. Evident că dacă CNAIR va veni cu o factură de penalități de 70 de milioane pentru Comsa pentru că vezi doamne este mizerie prin rigole pe un șantier nerecepționat încă, va fi destul de dificil să se continue o relație contractuală normală.