Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 68 Guests are viewing this topic.

cristi5

#38145
Inteleg ca din actuala descarcare de la Soimus ramane numai breteaua de iesire.



Si eu cred ca se va inchide pur si simplu traficul cateva saptamani pt desfiintarea bretelei de intrare (dar si iesirea va fi afectata banuiesc) si conectarea la noul nod Soimus. Nu e capat de tara, va fi neplacut de circulat pe DN Simeria<->Soimus (si aici ma gandesc in primul rand la rocklee) dar traficul existent nu cred ca va crea probleme.

Dupa ce totul e gata, nu inseamna ca se va merge pana la / de la Ilia... Exista posibilitatea intrarii prin noua bretea de intrare la Soimus (cu intoarcere). Iar iesirea, tot pe actuala bretea...

Deci momentul in care se va face aceasta operatiune ar fi interesant de aflat...

rocklee

#38146
acolo situatia e foarte simpla ...pentru cofrarea culeiei ...doar voi o vedeti complicata ...se iindeparta doar parapetele si de pe o parte si cealata si gata ....breteaua este destul e lata pentru a putea permite cofrarea ...si sa se lucreze sun trafic ...se poate turna putin asfalt de un 1-2m latime si pe o lungime de 10m si gata   :D

ori cum breteaua de urcare spre simeria va fi dezafectata ...

cristi5

#38147
^ Ma bucur daca se pote face sub trafic. Va fi interesant de vazut.

O curiozitate: ce se intampla cu drumul de acces la "Strandul Soimus"? Vad ca va fi traversat de 3 bretele (spre Ilia, dinspre Ilia si spre Simeria). Se desfiinteaza probabil, mai exista o cale de acces din DN76...

rocklee

 cristi5 simplu ...va fi legata in giratoriu  8)

cristi5

#38149
Hm, daca ii scapa breteaua spre Simeria, soferul dezorientat o sa poata ori sa intre pe interzis pe breteaua dinspre Ilia, ori sa mearga la strand :)))

Pe bune, acel giratoriu va avea 5 sensuri de intrare si 5 de iesire (strand, Soimus, DN7, A1 Simeria, A1 Ilia), si pana la deschiderea A1 Soimis-Ilia, tot traficul de tranzit va trece prin el...

Ce e mai interesant e ca dupa deschiderea nodului Soimus in configuratia definitiva, daca A1 Soimus-Ilia nu va fi deschis, fluxurile de tranzit Lugoj-Simeria se vor intersecta in giratoriu. Adica cei care ies de pe A1 dinspre Simeria vor da prioritate celor care vin de pe DN7 sa intre pe A1 spre Simeria. Noroc ca nu e trafic mare.

Dar asta ma face sa banuiesc ca momentul desfiintarii actualei descarcari Soimus va fi amanat pana va fi circulabil Soimus-Ilia, chiar daca toate bretelele in nod vor fi gata.

flashu74

Are legatura direct in DN si poate rămâne așa. Și atunci giratoriul poate avea 3 intrari-iesiri + o iesire.

flashu74

Referitor la acea bretea- este realizabil ce spune rocklee dar rămân deocamdata la parerea ca se vrea terminarea viaductului si a nodului ai apoi conectarea cu tronsonul vechi si atunci se va realiza si partea de sus neterminata(cred asta deoarece altfel era executata deja partea de sus. Oricum va fi deranj la acea intrare. Dar vom trai si vom vedea ca nu mai e mult.

giulianoro

normal ar trebui sa se circule pe sensul spre Sibiu pe noul viaduct si dupa terminarea sensului spre Lugoj

germanul2012

Daca te deplasezi dinspre Sibiu spre Nadlac folosesti breteaua de iesire actuala de pe A1 in giratoriul Soimus si de acolo a doua iesire spre A1 in continuare. apoi daca circuli de la Nadlac spre Sibiu, pastrezi banda dedicata de pe A1. Asa vad eu circulatia in prima faza dupa terminarea nodului Soimus. Apoi breteaua de acces din sensul giratoriu spre A1 Sibiu poate fi (inchisa de constructor sau) restrictionata in vederea definitivarii intrarii pe viaduct dinspre Sibiu spre Nadlac, existand si posibilitatea de a accesa din sensul giratoriu cealalta bretea de acces spre Sibiu dinaintea viaductului dinspre Nadlac. Deci normal acolo nu este asa complicata conectarea. Probabil de aceea nici nu s-a mai inaintat cu lucrul la ultimile doua pile.

wifi

Este o diferenta de nivel de circa 7 - 8 metrii intre provizoriu si final. Jonctiunea se face ceva mai incolo, unde este autostrada, nu numai o bretea. Autostrada va fi fluenta. Breteaua aia intra in istorie, peste ea vin 3 benzi, doua de drum si una de avarii.

grig73

Cred ca se poate devia provizoriu breteaua de acces dinspre Arad pe sub viaduct intre ultimii doi piloni pe o portiune de 100 m si racordare putin mai inspre Sibiu. E simplu, rapid si nu implica inchiderea circulatiei

georgec

Din pacate nici o urma de miscare la Holdea

Holdea A1 11 feb 2018



Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

Se aud tot felul de zvonuri legate de LD3 si nu sunt nicicare bune, dar nu o sa le trec aici. Sa vedem daca ne vor zice cei de la CNAIR ceva saptamanile viitoare.

dumbravaandrei

Zvonuri ca asta?

Quote
Se amână cel mai lung lot de autostradă programat pentru inaugurare în 2018. Ce şosele noi ar putea fi deschise în schimb

Ulterior publicării materialului nostru, după o întrunire cu ministrul Transporturilor, Lucian Şova, oficialii de la Drumuri au revizuit lista cu inaugurările programate pentru 2018.

"În urma discuţiilor cu antreprenorii şi în baza experienţei privind capacitatea lor de a evolua pe proiect, am făcut o analiză care arată că datele de mai jos sunt fezabile pentru 2018", au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

[...]

Eliminarea lotului spaniolilor de la Comsa din lista cu inaugurările pentru 2018 ar putea fi explicată prin problemele nerezolvate de pe acest sector, apărute încă de anul trecut când au circulat zvonuri despre rezilierea contractului. ECONOMICA.NET a transmis întrebări companiei spaniole cu privire la aceste zvonuri şi probleme, însă nu a primit până acum niciun răspuns.
[...]
La jumătatea lunii decembrie 2017, CNAIR anunţa că pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva, care înregistra un stadiu fizic de 79,59%, Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. - COMSA S.A. - Aldesa Construcciones S.A. - Arcadis Eurometudes S.A. nu prezentase nici până atunci o soluție tehnică viabilă pentru refacerea rampei podului de la km 76. Această rampă fusese demolată încă din luna octombrie 2016, din cauza instabilității constatate. S-a ajuns în această situație din cauză că Antreprenorul a decis să execute un viaduct mai scurt decât prevedea Studiul de Fezabilitate, ceea ce a dus la construcția rampei în cauză, pe un teren instabil, potrivit CNAIR.

Ionut

Oare de cand (si pe cati bani) i-a cumparat CNAIR pe cei de la Economica? Trist. Deci se reziliaza contractul pentru ca nu au dat solutie la rampa. :lol: Ce de suturi in c** o sa ne luam noi (Romania) de la Comsa prin instantele de arbitraj. Trist, foarte trist. Si costisitor.