Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 60 Guests are viewing this topic.

luc

Sincer nu cred ca e vorba de bani, platile se vor face etapizat in cativa ani in functie de evolutia lucrarilor, oricum la final altii vor deconta factura finala ;)...cred ca e vorba de multa incompetenta si de a incercarea de "hai sa o facem mai simplu ce rost are sa ne complicam".

NGC

Quote from: perfidus on March 29, 2017, 10:45:01 PM
De cand se fac exproprierile dupa SF?

Daca s-a facut SF separat de PT, asa s-a facut exproprierea. Explicatia se poate vedea mai jos.

Quote from: perfidus on March 29, 2017, 10:58:27 PM
Traseul proiectat trebuia sa fie in limitele culoarului de expropriere (cu rosu).

In anumite situatii nu era o problema si daca iesea din culoarul de expropriere, dupa cum se poate vedea mai jos.



nrb

Am văzut ieri zona Holdea, nu văd cum s-ar termina anul acesta descărcarea acolo, doar pădure și dealuri de pământ... asta pune sub semnul întrebării tot LD3

NGC

#33618
Quote from: ciprebbe on March 19, 2017, 02:49:35 PM
Quote from: Dominik on March 17, 2017, 07:34:17 PM
TibiV sa inteleg ca si in punctul A la coborare cat si in punctul B la urcare vor fi cate 2 benzi ??? Asa ar fi logic...



Am sa va rog pe cei care mai pozati zona asta sa incercati sa vedeti daca UMB-ul va decoperta si executa lucrari pana in punctul A.
Din ce stiiu avem o gaura intre finalul A si inceputul lotului UMB. :)

Quote from: alecu26 on March 20, 2017, 08:38:39 AM
Cip, din ce stiu este o determinare a inginerului, si o instructie, pentru lucrarile care trebuie facute pentru a se conecta la autostrada existenta. Nu stiu unde am vazut documentul, dar l-am vazut. Poate ne ajuta NGC.

Tot nodul Soimus intra in atributiile UMB. Au fost mai multe clarificari pe tema asta in timpul licitatiei.

C2R14



C4R12



NGC

Si sa mai trecem niste clarificari importante, pentru ca sa nu existe discutii ulterioare.

Este valabil pentru loturile Lugoj - Deva 2, 3 si 4.

C8R2



Ati vazut cumva arbusti pe portiunea din lotul LD2 deschisa recent?

Si o clarificare legata de (im)posibilitatea de extindere la 3 benzi.

C3R3



pasadia

Sa fi seriosi, de 3 benzi nu vom avea nevoie vreodata pe acolo. Mai trebuie sa creasca mult traficul pana la nivelul ala, iar daca e sa se intample asta vreodata atunci sper ca vor exista deja alte trasee utile pentru a prelua acest trafic (A6, A3 sau CF).

Dominik

^^^
Ok acum e clar nu mai ramane nici un spatiu gol care sa nu-l atace UMB la Soimus, vor unii lotul 4 prin pasaj pana in A1
You're in Steelers Country

ciprebbe

Avem km 99+500 sfarsit lot 4  si pasajul este pana la km 99+761(structura obligatorie in contract)  :))  cat de putin 261m
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Stie cineva, se lucreaza pe portiunea de la nod Margina pana dupa Zorani spre zona cu ecoducte ?
You're in Steelers Country

NGC

Quote from: ciprebbe on March 31, 2017, 03:16:44 PM
Avem km 99+500 sfarsit lot 4  si pasajul este pana la km 99+761(structura obligatorie in contract)  :))  cat de putin 261m

Sfarsitul lotului 4 este acum la Km 100+014. Initial era asa (de fapt 99+764), dar intre timp s-a modificat.

QuoteLa km 99+500 este amenajat nodul rutier de la Şoimuş pentru asigurarea tuturor direcţiilor de circulaţie Deva-Oradea. Se amenajează un pasaj pe autostradă la km 99+210 pentru supratraversarea DN 76. Pentru asigurarea continuitaţii pârâului Boholţ, au fost propuse două poduri pe bretele de acces, pe Bretea 1 şi Bretea 3. După pasajul peste DN 76 se realizează conectarea cu tronsonul de autostradă Deva-Oraştie la km 100+014.

QuoteNodul rutier de la Soimus km 99+500 este format din 4 bretele ce se intersecteaza in sensul giratoriu existent pe DN 76. Breteaua 4 ce asigura in prezent intrarea si iesirea pe tronsonul de autostrada va fi modificata astfel incat linia rosie a acesteia sa fie racordata la rampa pasajului peste DN 76 din cadrul nodului rutier Soimus.

De la Km 99+210 pana la Km 99+782 vom avea "pasaj pe autostrada peste DN76" cu 13 deschideri x 44 m.

ciprebbe

De când avem modificarea? De la licitație sau ulterior?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Ulterior. Dupa ce au fost gata toate proiectele tehnice, inclusiv zona cu tuneluri, s-a revizuit.

NGC

Mai putem preciza eventual ca lotul 4 era inainte intre "Km 77+361 - Km 99+500" (de fapt 99+764), iar acum este intre "km 77+361 - Km 100+014", asa ca modificarea de lungime a aparut pe acest lot.

ciprebbe

Deci gaura a existat :)) iar UMB va primi bani în plus.
Bine ca au lamurit-o din timp. Ms de precizări.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

^^^ Inainte pasajul pe autostrada peste DN76 era intre Km 99+131 - Km 99+761 si sfarsitul lotului era la Km 99+764, iar acum pasajul este intre Km 99+210 - Km 99+782 si sfarsitul lotului e la Km 100+014. ;)