Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 54 Guests are viewing this topic.

GDPR


gdaniel

#28516
^^
doar pozele 2 si 3 sunt de la Aciliu, pozele 5,6,7 (vreme cu soare) sunt de pe Lot5 deci probabil Curtea de Arges- Pitesti si restul intr-adevar par de langa Talmaciu...

alecu26

#28517
^

Chiar acolo am fost acu 2 saptamani, inainte de pasti, si nu vazusem nimic. Probabil acum au ajuns in zona. Pacat ca nu am fost weekendul asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Denis


aditd

Era o estimare ca anul asta sunt sanse la vreo 10 km de pe LD2. Eu zic ca am scris corect: era.  :((

frunzaverde

#28521
Quote from: alecu26 on May 10, 2016, 09:17:11 PM
Legat de faimoasa justificare a avansului, indiferent de spălat rufele în public dintre CNADNR și Salini. ...arata multe despre ce fel de companie e Salini:
- un director economic sau contabil ce o fi....bătut în cap...care nu înțelege nimic din mediul în care se desfășoară proiectul...și pur și simplu a scos toate facturile înregistrate.

Omul poate o fi crezut ca contractul este FIDIC Galben "standard", si ca cererile de facturi pentru decont sunt folosite doar pentru auditare contabila secundara. Dat fiind ca contractul e "lump sum", in majoritatea locurilor din lume, beneficiarul nici n-ar avea treaba vreodata sa auditeze cheltuilelile contractorului in asemenea detaliu. Reputatia Salini este aia care e la nivel global (dezordonati in procedurile interne; extrem de inflexibili cand vine vorba de bani/claimuri etc. etc.).

CNADNR cand le-a dat contractul putea folosi Google sa afle cam cu cine au de-a face si sa-si adapteze echipa pentru a lucra "corespunzator" cu cei de la Salini. Cu atat mai mult cu cat ai avut un esec inainte... Un beneficiar rezonabil, stiind cu cine are de-a face, ar sta mult mai mult pe telefon cu Inginerul decat in cazul unui proiect normal... Eventual si-ar si trimite oameni in santier intr-un ritm mult mai constant decat in mod normal...

Quote from: alecu26 on May 10, 2016, 09:17:11 PM
- faptul ca o firma, indiferent cum are negociat pachetul salarial respectivul expat...accepta decontari oficiale de masaj terapeutic.  Ca altfel cum se explica ca ceri factura pt așa ceva și o și înregistrezi în contabilitate.

Ce-are? Eu pot sa-mi decontez "masaj terapeutic" pana la limita de 2500 kr/an (aprox. 275 euro). Alternativ pot sa-mi decontez sala sau echipament de sport pana la aceiasi suma. Eu si majoritatea colegilor mei mergem la sala; dar, mai ales in locuri unde e munca grea fizica si/sau o populatie imbatranita la job, masajul e preferat de mare parte a populatiei. Intamplator,  intr-un departament (cu angajati mai in varsta) cu care impartim cladirea, au decis sa puna banii a vreo 20 de angajati la comun, si au deschis salon de masaj in cladire (gratuit pentru angajatii care au contribuit). Cabinetul era vizavi de biroul meu. L-au mutat dupa ce au inundat coridorul.

Beneficiul asta e extrem de comun in Scandinavia (in SE, la stat au cam 90% din angajati, la privat cam 60%, de la femeia de serviciu la seful guvernului). Asa ca daca in echipa Salini se gaseste vreun scandinav, caruia a trebuit sa-i dea pachet 'competitiv' cu ce-avea acasa, nu vad vreo problema in decontarea masajului.

Quote from: alecu26 on May 10, 2016, 09:17:11 PM
Bine ca nu au fost facturi pt "folcloriste".

Chiar, mai se vand facturi false pe centura? Ca astea doua lucruri erau principale chestii disponibile pe centurile Romaniei...

Quote from: alecu26 on May 10, 2016, 09:17:11 PM
- ce spuneam despre membrii DAB?  Ia uite cum se decontează ieșitul la masa cu membrul DAB. Fripturi nenorociți,  care oricum 3 plătit cu mii de euro pe zi, sau chiar sute de euro pe ora. (CNADNR are posibilitatea sa îi scoată la o ceafa de porc cu cartofi prăjiți?

Cine e DAB-ul la lotul Salini? In mod normal au reguli profesionale extrem de stricte care spun conduita corecta; daca nota a fost "platita nemteste" ar trebui sa fie ok, dar daca Salini a platit si masa membrului DAB si masa propriului angajat, atunci e o problema... Cat de CNADNR, bineinteles ca se poate; doar Peronul Zero d-aia exista in Palat, nu?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

bogdix

Bine punctat frunzaverde !
Ma repet, care o fi oare interesul unei parti de a da presei asa informatii ca dupa 2 zile sa le dezminta ?

rocklee

ce se vede in imaginile din reportaj ...acela este un pamint pus peste terasament sal protejeze iarna ...in acea capcana am cazut si eu ...vorbesc strict de  ce se vede in imagine ...cand a fost dorum ...nea aratat ca sub acel pamint era folie care proteja terasmentul ... :)






dorum

... aici nu pare a fi acelasi lucru din pacate... vom vedea curand care-i situatia in teren

alecu26

Frunzaverde nu sunt de acord cu ce spui ca omul o fi "crezut" ca e fidic standard. Mama masii de PM sau cine trebuie sa citească contractul sau corespondenta. Pun pariu ca adresa CNADNR scria ceva de genul: conform circulareI AM POST și legilor în vigoare bla bla,  va rog sa ne prezentați facturile care sa demonstreze modul de utilizare a avansului strict în scopul execuției contractului. O sa caut o scrisoare de genul ăsta sa văd mai exact.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Beowulf

"Este o intervenţie locală la podul de peste Mureş, un defect care va fi remediat astăzi. Este vorba de o tasare la rampa podului, pe câţiva metri", au explicat [...]reprezentanţi ai autorităţilor.

Ei au precizat că Strabag, constructorul care a realizat acest tronson, execută reparaţiile pe cheltuială proprie, întrucât lucrările sunt încă în garanţie."

http://www.economica.net/reparatii-la-podul-peste-mures-de-pe-autostrada-a1-inaugurat-in-2013_119528.html#n
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

alecu26

#28527
Eu am văzut ca se reasfalta o porțiune.  Intradevar pe sensul spre Deva,  după ultimele ploi au apărut niște denivelări dar pe banda de urgenta....dar nu in zona podului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gdaniel

Si pe Orastie-Sibiu Lot2, pe directia Sibiu, undeva dupa parcarea de la Cut, reasfaltau banda a doua ieri dupamasa. Pana sa termine a inceput si ploaia. Sa vedem cat o sa tina reparatia...

Danny550394

Pai se asfalta si pe lotul I Lugoj-Deva. Portiunea aia care a zacut nefolosita cativa ani. Plus se refaceau si cateva rosturi de dilatatie la Podul peste Bega pe acelasi Lot.

Cred ca nu exista lot fara probleme in zona podurilor si podetelor. Toti constructori au aceeasi problema cu tasarea. :o
Daca mai face cineva testul cu paharul cu apa pe bord are nevoie de un metru cub de apa intre Sibiu si Nadlac.  :lol: