Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 78 Guests are viewing this topic.

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

vancouver

Quote from: Zimox on May 13, 2016, 09:36:16 PM
Intrebare de OM nebun :lol: ... in AUGUST se da drumu la trafic pe OS3 :o? am citit, am recitit  zeci de pagini  >:( dar , scenariul e unul OPTIMIST sau PESIMIST? O:-)

tehnic se poate, o firma serioasa rezolva problema in 20-30 de zile calendaristice, cu respectarea la limita a timpilor tehnologici si vreme buna. In 3 luni (iulie-sept.) e timp si de cate o chermeza in fiecare joi dupa-amiaza  :lol:

Despre capacitatea reala a CNADNR nu avem insa nici o idee, nu exista un precedent. Ei stiu ca noi, presa, oamenii sunt cu ochii pe ei, probabil vor termina pana in septembrie. Deci este realist.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Horațiu 87

Șeful CNADNR a dat un ultimatum italienilor de la Salini Impregilo

Director General al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, Cătălin Homor cerut italienilor de la Salini Impregilo să-și revizuiască activitatea pe șantierul lotului 2 de autostradă Lugoj-Deva.

Aflat într-o vizită pe șantierele autostrăzilor aflate pe Coridorul IV, șeful CNADNR, Cătălin Homor a admis că sunt probleme privind construcția lotului 2 de autostradă Lugoj-Deva. ,,Am fost pe  șantierele de la Lugoj – Deva și am discutat la fiecare lot în parte cu reprezentanții noștri în teren, cu antreprenorii și cu toți cei implicați în realizarea acestor proiecte. Din câte știm cu toții, la lotul 2, responsabili fiind cei de la SC Salini Impregilo Spa, avem probleme. Cu toate aceste probleme, create și apărute în timp, le-am solicitat, sper pentru ultima oară, să se alinieze normalitații unui ritm de lucru necesar pentru realizarea obiectivului. Suntem într-un contract cu această firmă și le-am solicitat ca în 2 săptămâni să-și recabilibreze activitatea pe șantier. Pe lotul 3 am constatat că lucrurile s-au îmbunătățit. Este ca un maraton. Se lucrează peste tot, poate nu chiar la nivelul la care ar trebui, dar e mult mai bine decât înainte.Pentru lotul 4, din cele 4 secțiuni, două sunt executate în mare parte și două sunt oprite, sistate, ne zbatem să le obținem autorizațiile până în luna iulie", a declarat Cătălin Homor.

http://www.capital.ro/seful-cnadnr-a-dat-un-ultimatum-italienilor-de-la-salini-impregilo.html

TibiV

Hai sa vedem ce spun ei in mod oficial:

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2013%2005%202016%20vizita%20santiere.pdf

Quote
Comunicat de presă
13.05.2016

Ieri, 12.05.2016, directorul general al CNADNR SA, Cătălin Homor împreună cu o echipă de specialişti din cadrul companiei, s-a aflat pe şantierele Autostrăzii Lugoj - Deva, loturile: 2, 3 și 4.

Reamintim că:
 Lotul 2 al autostrăzii Lugoj - Deva,: km 27+620 – km 56+220, Antreprenorul lucrării este Asocierea S.C. Salini Impregilo S.P.A. și S.E.C.O.L. – Societa Edile Construzioni e Lavori – Societate pe Acțiuni, iar stadiul fizic este de 38,59%.
 Lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva: km 56+220 - km 77+361, Antreprenorul lucrării este Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. - COMSA S.A. - Aldesa Construcciones S.A. - Arcadis Eurometudes S.A., stadiul fizic este de 43,08.
 Lotul 4 al autostrăzii Lugoj - Deva, km 77+361 – km 99+500, Antreprenorul lucrării este Asocierea S.C. Tehnostrade S.R.L. – S.C. Spedition UMB S.R.L., stadiul fizic fiind de 44,70%.

     ''Așa cum am promis că vom monitoriza toate proiectele importante ale Companiei, am fost pe șantierele de la Lugoj – Deva și am discutat la fiecare lot în parte cu reprezentanții noștri în teren, cu antreprenorii și cu toți cei implicați în realizarea acestor proiecte. Din câte știm cu toții, la lotul 2, responsabili fiind cei de la SC Salini Impregilo Spa, avem probleme. Cu toate aceste probleme, create și apărute în timp, le-am solicitat, sper pentru ultima oară, să se alinieze normalității unui ritm de lucru necesar pentru realizarea obiectivului. Suntem într-un contract cu această firmă și le-am solicitat ca în 2 săptămâni să-și recabilibreze activitatea pe șantier. Pe lotul 3 am constatat că lucrurile s-au îmbunătățit. Este ca un maraton. Se lucrează peste tot, poate nu chiar la nivelul la care ar trebui, dar e mult mai bine decât înainte.
     Pentru lotul 4, din cele 4 secțiuni, două sunt executate în mare parte și două sunt oprite, sistate, ne zbatem să le obținem autorizațiile până în luna iulie
', a declarat Cătălin Homor, Directorul General al CNADNR SA.

Aflat într-o vizită de lucru pe șantiere, directorul general al CNADNR SA, Cătălin Homor a parcurs și sectorul afectat al lotului 3 din autostrada Orăștie - Sibiu.
Reamintim că la începutul lunii aprilie a fost demarată o procedură pentru achiziția unei expertize tehnice pentru întreg lotul.
De asemenea, în aceeași perioadă a fost constituit și grupul de lucru, în vederea refacerii lotului III din Orăstie - Sibiu. Această lucrare va fi executată în regie proprie.

"    Pentru proiectul Orăștie – Sibiu, am dat drumul la șantierul în regie proprie, dar timpul nefavorabil ne-a ținut  puțin pe loc. Sunt începute deja lucrările de pregătire ale șantierului și din momentul în care proiectul va fi aprobat în Comisia Tehnico-Economică, el va intra la capacitate maximă în procesul de reconstrucție.
         Pot să confirm că vizitele pe șantiere vor fi din ce în ce mai dese și nu numai atât, dar mă și aștept ca și cei responsabili de la fața locului să-si asume termenele de contract și dozarea ritmului de lucru pentru predarea la timp a proiectului.
         Odată cu reorganizarea Companiei și implementarea noii organigrame cred că nu mai este nimic care Ritmul și monitorizarea proiectelor vor fi principalele direcții pentru perioada următoare.
", a declarat Cătălin Homor, Director General al CNADNR SA.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

Cum se vede A1 din tren, pe zona Câmpuri Surduc-Gurasada-Nod Ilia, imagini de Vineri 06.05.2016...... Trenul se deplasează spre Deva (stânga imaginii).


    Abia trecut de staţia Câmpuri Surduc, în câmpul vizual îţi apare A1. Deşi trenul nu are aici viteză mare, trebuie să fi "rapid" cu aparatul/telefonul.


    E nevoie să de uiţi cât mai pieziş, spre spatele trenului (dreapta), pentru a vedea mai mult pe A1, către podul de peste Mureş, de aici din zonă.


    Privitul spre înapoi, pare să dea rezultate (în dreapta, ceea ce se petrece spre pod).








    Stânga imaginii este spre Nodul Ilia-Deva....

JohannDB

A1, văzută din tren....


    În stânga imaginii, spre Ilia; în dreapta spre trecerea A1 peste Mureş.




    Ne apropiem de Gurasada...terasamentul nu-i complet peste tot.




    Tot mai aproape de Gurasada...






    La dreapta imaginii, spre Abucea-Lasău-Teiu (ca orientare)...


   Spre Gurasada, din nou asfaltare...


   Privind mult înainte spre Ilia (sensul de mers al trenului).




   Din păcate, o imagine de nota patru, pentru care-mi cer scuze, dragi privitori.






carutasul

Dacă e cu asfalt, orice imagine e frumoasa :)

JohannDB

A1, văzută din tren, aproape de Gurasada, vineri 06.05.2016 mergâmd spre Deva.








      Din nou cu scuze faţă de voi, pentru "calitatea pozei. Este structura podului al drumului local ce trece peste linia CFR şi A1.


    De la Gurasada spre Gothatea, din nou asfalt.


   Asfalt până...aici; suntem tot mai aproape de Nodul Ilia/Gothatea.




   Acelaşi pod din apropiere de Gothatea...


   Ne depărtăm de pod şi mai avem cam unu-doi km până la Nodul Ilia...


   Zona de lucru la Nodul Ilia.


  Asta e pe stânga căii ferate spre Deva; pe dreapta este DN 7 cu pasajul rutier.


   Culeea dinspre DN7; aici va fi un imens rambleu ce va urca A1 la înălțimea de traversare peste deja existentul pod de la relocarea DN7 și la viitorul pod peste calea ferată.


   Noul pasaj rutier cu relocarea DN7... Între acesta și cel peste calea ferată (o imagine mai sus), cum am spus, un imens rambleu va acoperi totul.

marius_tm

frumoase si interesante poze... bravo, JohannDB... la mai multe  ;)

JohannDB

A1 vazută din tren, de la Nodul Ilia la Mintia/Vețel.


   Splendida "întreținere" a gabaritului căii ferate, a făcut în ultimii ani ca vegetația să acopere "mai mult decât trebuie", drept pentru  care în multe locuri, atunci când apare frunzișul nu mai vezi nimic pe lângă linie (de asta și materialul rulant este tot "tatuat" cu linii/zgâtieturi orizontale provocate de "natură"); dar asta este altă poveste. Așa dar, după Nodul Ilia, mai ai norocul de-a întrezări A1 pe ici, pe colo și trebuie să "zumăi" cu mare spor la aparatul foto.


     Undeva între Ilia și Bretea Mureșană, o "organizare" de șantier.


    În dreptul localității Bretea Mureșană.


    A1 pe lângă Cariera de la Bretea Mureșană spre Brănișca-Mintia.


   A1 la ieșirea din Brănișca, în curba spre Mintia la podul de supratraversare a DJ 706A. Din tren suntem nu cu mult înainte de podul peste Mureș al căii ferate, ce duce linia pe partea cu localitatea Vețel, interpunând Mureșul între autostradă și calea ferată.


    Aceeași imagine a curbei de la Brănișca-Mintia.

Câteodată și o deplasare cu trenul, îți mai dă posibilitatea să vezi un obiectiv din alte unghiuri; dar și-n acest mod de-a "fura" imagini ai destule inconveninte, dar nu poate striga la tine nimeni, "heiii, fotografiatul interzis" !!!  Tuturor, cu bine.


JohannDB

A1, la punctul "fierbinte" de la Aciliu, se vede bine și din tren... Mai ales că în zonă orice tren circulă pe restricție de viteză, care devine chiar severă la curba dinaintea Haltei Aciliu, unde după apropierea de autostradă linia devine vecină cu A1 și cu permanenta alunacare a terenului.....


    După ce "ghezeșul" te duce peste DN7 și ajungi în acest punct unde șoseaua este în spatele obiectivului, tot câmpul vizual ți se umple cu acest viaduct...Un lucru frumos în sine, dar la situația actuală, vrei nu vrei gândul te duce la "Un pod prea îndepărtat" (similitudine cu podul din lucrarea de memorii de război a lui Cornelius Ryan).


    Drumeagul din față coboară în Aciliu, iar de aici de unde începe vegetația înaltă, trenul începe o curbă la dreapta, de apropiere de vecinătatea imediată a coamei debleului pe dreapta autostrăzii spre Săliște; trenul aici parcă este pe valuri, cu ruliu sus-jos și tangaj lateral stânga-dreapta.


    Viteza trenului fiind redusă, poți vedea în "toată splendoarea" versantul opus al debleului, care pare mai hotărât ca niciodată să nu stea locului; orice urmă de intervenție pare să fie acoperită de timp și ploi.....


    Și  ce s-a făcut cât sectorul a fost sub trafic, o ia la vale....




    La acest peisaj "marțian", să auzi comentariile celor din vagon....și nu-ți mai trebuie nimic ; te duci cu gândul și te întrebi, cum de polonezii sunt în stare să facă dintr-un drum național la ei (nr.3) o autostradă în zona de nord/vest a lor de după granița de la Frankfurt a. Oder, după despărțirea de A2 a lor și trecerea pe S3 (pe la Zielona Gora).....


    Ce avem noi aici ? Să fie "baza de plecare" a celor care or începe "reclădirea" sectorului demolat? Sau numai un loc bine păzit contra "curioșilor....

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

#28558
 :vroomvroom: :yikes: :yikes:

am fost pe loturile 2,3,4,...ma multe imagini .... :o

Cozak

Multumim de poze!
Am trecut si eu in zona Lg-Dv si singurele poze care merita sunt cele de la nodul Grind:
Pasajul peste calea ferata, a rasarit structura de fier beton

Nodul Grind se arata si a doua structura peste DN




Inceput lot 3 Lg-Dv






Nod Margina nicio miscare









Si da, rigolele de la nodul Traian Vuia, inceput lot 2


Stima!