Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 83 Guests are viewing this topic.

mishu77

Am trecut ieri pe DN68A. Pe lotul imbecililor liniste si pace. Din ce se vede de pe dn nu era nici o miscare ori sunt liberi ori au pus lopetile jos dupa ultimele declaratii. Nodul Margina era pustiu. In schimb pe lotul 3 era multa miscare la nodul Grind. Au facut o ditamai groapa langa devierea DN si turnau beton cu o pompa. Deci se lucra bine la nod. Pe restul lotului nu am observat miscare nici la ohaba nici la holdea, dar vremea a fost cam neprielnica pentru constructii a plouat mult, poate fi si asta o scuza. Poze nu am poate fac duminica cand ma intorc la Grind.

rocklee

ma bucur ca se lucra la nodul grind ...inseamna ca se lucra la al 2 pilon al pasajului peste dnu.. :)

GDPR

@mishu, se poate lucra foarte bine la structuri si pe vreme de ploaie, daca nu e foarte puternica.

rocklee


ionut ...de unde noutati ..lotul 4 ..lipsa AC ...pe loturile 2si 3 ..anemic rau ...A 10 lipsa AC ...poate doar niste ''multumiri '' :bash: :bash:...la adresa CNADNR-ULUI..si a celor de acolo  >:(

alecu26

Rocklee și acum dacă vine AC, UMB cu greu termina pana la final de 2017.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

Ala e scenariu pesimist alecu, in mod normal le ajung fara probleme 15 luni ca si timp tehnologic pentru finalizare. Deci daca primesc AC pana la 1 iulie, cel tarziu la sfarsit de septembrie 2017 e gata tot.

Quest

Quote from: ovideatza on May 06, 2016, 10:06:33 PM


Ovideatza, cu riscul sa-mi stearga Ionut postarea ptr ca e off topic :
Nu e deloc nici corect, nici normal, nici nimic ca tu antreprenor cu un avans al unei lucrari sa-ti finantezi mai multe proiecte. Inseamna ca pe restul de proiecte ai niste disfunctionalitati de insasi concept a croirii acelor contracte, sau doar disfunctionalitati de derulare. Sa nu mai spun ca alocind banii si ptr alte proiecte, practic il dezmagesti pe clientul de la care ai primit avansul, ptr ca la finantare mai redusa vei avea un stadiu fizic mai redus decit asteptarile sale legitime.
Cu Salini eu o vad asa: ori albitul dintilor a mai fost platit si altor PMi pe alte proiecte, dar opinia publica n-a fost interesata ptr ca lucrarea a fost ok, ori e cazul tipic al intinderii coardei ca sa vada antreprenorul cind se rupe elasticul (recte cit de departe merge ingaduinta CNADNR pe plati discutabile, mai ales unei firme care in urma scandalului pe OS3 a primit interdictie de-a licita in Romania pe urmatorii 2 ani).
Common sense will get you far !

Cuneo


bogdix

Quote from: Eurocopter on May 07, 2016, 12:34:56 PM
Ala e scenariu pesimist alecu, in mod normal le ajung fara probleme 15 luni ca si timp tehnologic pentru finalizare. Deci daca primesc AC pana la 1 iulie, cel tarziu la sfarsit de septembrie 2017 e gata tot.

Scuză-mă că mă bag în seamă, dar pe ce te bazezi când faci această afirmaţie ?

bogdix

Şi eu, ca toţi conducătorii auto din ţara asta, îmi doresc să se facă cât mai repede autostrada Lugoj-Deva. Şi altele bineînţeles. Dar în acest fel , şi mă refer evident la relaţia Antreprenor-Beneficiar, care din punctul meu de vedere este greşit manageriată din ambele părţi, nu se poate.

2 scurte observaţii aş face, pe care n-o să le comentez tare mult, căci oricum îmi voi atrage "dislike"-uri:

- asupra Antreprenorului de pe LD2, se duce în prezent o campanie grosolană de denigrare în mass-media, care mai mult ca sigur se datorează situaţiei moştenite de pe OS3;
- spre deosebire de mulţi alţi Antreprenori pe care n-o să-i numesc, Antreprenorul de pe LD2, a venit în România cu mobilizare proprie (fabrică de mixturi asfaltice, centrală de betoane, staţie de sortare-concasare, utilaje şi echipamente pentru lucrările de productivitate: aşternere balast stabilizat şi mixturi asfaltice, transport agregate şi betoane);

Silviu

Bogdix 80% din utilajele folosite pe OS3 au fost inchiriate, subanteprenori neplatiti(surse sigure)etc.Si daca ar fi sa lucreze 100% cu forte proprii nu stiu cu ce ne incalzeste acest lucru pe noi(cetatenii) in comparatie cu un alt constructor care castiga licitatia si inchiriaza sau da subantepriza anumite lucrari dar finalizeaza contractul in termenii si conditiile asumate .

Quest

^ Exact asta a fost si speranta mea, anume ca Salini va face din LD2 un lot model, tocmai ca sa-i mai spele obrazul partenerului Impregilo. Din pacate terasamenul s-a facut inainte de izbucnirea scandalului pe OS3...
Dar chiar si asa le poti vedea 'buna credinta', din nervozitatea si modul transant cu care au respins rezultatele expertizei.
Common sense will get you far !

jalemare

@bogdix, câinii latră...
Ia un like  :cheers:
Unde s-au mai văzut prăvălitori serioși pentru cârciumari diletanți?!
Salini nu sunt maimuțoi, să-i trateze așa cum o fac acum ar fi o mare greșeală.

rocklee

mai intreb o data ...care este rolul consultantului intrun contract ...in speta pe lotul 2 lugoj deva se trebuia sa faca...??
nu consultantul trebuia sa vrtifice materialele din terasament  :| :|

bogdix

^
Scuze rocklee, am vazut si dincolo intrebarea ta, dar n-am raspuns. Raspunsul este mai mult decat evident.
Eu nu inteleg de ce nu a oprit lucrarile unde erau asa de neconforme.