News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 74 Guests are viewing this topic.

GDPR

Poate exista ceva strict pentru cei 200 sau 500 metri fisurati? Of, comunicarea din partea CNADNR scartaie rau de tot  >:(

clau

In februarie trebuia lansata licitatia pt expertiza... Noua promisiune e saptamana viitoare...

NGC

#27602
Quote from: alecu26 on March 15, 2016, 09:38:15 PM
Dar eu imi amintesc de o declaratie recenta ca in Februarie e gata expertiza? Sau ma insala memoria?

Nu te insala memoria. Au fost ceva intrebari adresate la inceputul lui Februarie de catre ziaristi.

NGC

#27603
Deocamdata doar au atribuit direct in 08.02.2016 catre SC GEOTESTING CI SRL, contractul pentru ""Expertiza tehnica pentru determinarea stabilitatii rambleurilor si calitatii materialului de umplutura, folosit la executia rambleurilor in cadrul Contractului "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220". Durata: 2 luni.".
Valoare de atribuire este de 133,100.00 RON fara TVA.

TibiV

Quote from: adrian rosca on March 15, 2016, 09:33:00 PM
De ce nu s-a facut (ok nu mai vorbim la trecut, dar de ce nu se face acum) o expertiza tehnica in regim de super urgenta, eventual cu expertii interni ai CNADNR (daca exista)

Mai frate, dar la Facultăţile de Construcţii din ţara asta predau doar oameni incapabili, care nu sunt în stare să facă o expertiză ?!?!...

Sunt convins că ar fi putut găsi 4-5 profesori de top, care probabil ar fi fost chiar bucuroşi să o facă...
O autostradă demolată este o ocazie unică... :(
Nu e ca la medicină, unde morga livrează permanent "obiecte de studiu" ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#27605
Datele se leaga: februarie + 2 luni = aprilie :D. Probabil ca daca rezultatul expertizei o sa fie bun atunci CNADNR va purcede la executarea reparatiilor cu forte proprii. Daca nu, putin probabil, dar asta ar trebui spus verde in fata, pentru ca altfel o sa fie dificil de dat explicatii la momentul respectiv.

LE @Tibi, ba da, cel putin la UTCB sunt super profesionisti (Chirica, Serbulea, etc)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Expertiza nu va spune mare lucru. Va fi un fel de....nici calda nici rece. Nimeni nu se risca sa dea solutii definitive...fara calcule, proicte etc. Expertiza va spune ca trebuie facute nu stiu cate studii de teren (ale catelea set???!!).

As putea sa sugerez un nume CNADNR ca sa nu caute foarte mult: Galer Mircea (prieteni stiu de ce). E unul din cei mai versatili geotehnicieni din Romania. E suficient de tanar ca sa nu fie cuprins de senectute (ca sa fiu bland) si sa le stie pe astea cu calculatorul, dar suficient de copt ca sa fi vazut multe proiecte la viata lui.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

Tibi, ups, n-am citit bine. :-[ Si eu care credeam ca am gasit o legatura logica. Deci am ramas mai departe cu nedumerirea  :(


istvan78

Cine-i dispus sa creada ca se va aduce TBM pentru tunelurile de la Cosevita/Holdea?

dorum


horatiu.cosma

Vorbeste de TBM ca o speranta, un "daca". Nu e cazul sa il acuzam pentru asa ceva. In rest, e destul de la subiect.

Au avansat foarte bine cu terasamentul autostrazii din nodul Ilia, deja e la nivelul podetului prin care a fost deviat DN-ul.

GDPR

Poate ca atunci cand se va organiza licitatia va soma vreun TBM second-hand pe undeva prin lumea asta. :) S-au mai facut lucrari cu TBM si pentru alte tuneluri rutiere cu lungime comparabila (sa tinem cont ca cel mai probabil vor fi doua fire separate pentru fiecare tunel): http://tunneltalk.com/TunnelTECH-Apr2015-Arup-large-diameter-soft-ground-bored-tunnel-review.php

Dar cel mai probabil va fi NATM, cu adaptari specifice pentru lucrul in roca moale. Exista destula literatura pe net in privinta asta:
http://www.jacobssf.com/images/uploads/2002_Romero_NATM.pdf
http://www.ats.org.au/index.php/resources/tech-papers/tunnelling-systems/144-soft-ground-natm-david-lees/file
http://www.gzconsultants.com/wp-content/uploads/downloads/2012/03/Past-and-Present-Soft-Ground-NATM-for-Tunnel-and-Shaft-Construction-for-the-Washignton-DC-Metro-Sm.pdf

clau

Ziaristul e ok (chiar daca face unele greseli) fata de cei care au fost azi la conferinta la guvern