Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 64 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

La prima vedere eu zic traseul rosu

Au dat drumul si la forum!!
Șo pe ei!
http://forum.cnadnr.ro/viewforum.php?f=6

Allex

#25036
Si o vizualizare mai usoara pe OSM -> click aici

Sursa: Hotnews

QuoteDisclaimer: In harta interactiva de mai jos, pentru a usura vizualizarea si a evita suprapunerile, traseele in zonele in care coincid au fost despartite artificial intre ele cu cate 100m. Astfel, traseul original in zonele de suprapunere este dat de traseul rosu (linia rosie, mult mai groasa ce in plansa CNADNR apare ca Traseul 1 - Varianta Propusa), iar celelalte trasee sunt afisate de o parte si de alta la o distanta de 100 de m intre ele.

Nodurile rutiere si tunelele marcate pe harta sunt conform informatiilor din documentul transmis de catre CNADNR.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

neaghi

La prima vedere, cel mai optim traseu ar fi cel ROSU.Cele mai putine tuneluri si mai scurt.Depinde si de conditiile concrete din teren, daca e mai simplu de facut tunel sau alte lucrari.Si traseul rosu dezavantajeaza oarecum Rm-Vilcea, daca e sa ne gindim la toate aspectele.

danutzu_1069

Traseul 5 scoate din carti Curtea de Arges, si Transfagarasanul
Traseul 4 si 3 merg prea mult pe Valea Oltului, si au multe tuneluri.

nicolaem

 avem varianta, avem ce comenta.
1 si 2.
Nu inteleg de ce de la Salatrucu (600m) urca fara tunel la 880 ca apoi sa coboare in VO la 330m. acolo e nevoie de tunel

dr4qul4

acum deschid documentatia de pe cnadnr. Si mie mi se pare imposibil fara tunel a Salatrucu, unde drumul actual urca la 850 m!

pe cnadnr avem tunel Poiana de 1700 m!!! Asadar este o greseala a hotnews.

Verde si bleu- mult prea multe tunele si trece prin Cozia- parc natural - nici o sansa pentru avize de mediu. Verde ar avea avantajul de a lega si Rm Valcea. Dar la costuri extrem de mari.

Mov- ma bucur ca au luat in calcul si aceasta varianta, dar au nevoie de multe tunele si ocoleste C de Arges.

Albastru inchis....doar daca darama 20-30 de case din Curtea de Arges

Rosu - pb varianta ce va fi aleasa. Ma bucur sa vad ca avem tunel de 1300 m la C de Arges (Dealul Mamoaia), care altfel nu ar fi stat in loc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

IlisescuV

#25041
Variantele 3, 4 si 5 sau trec prea mult prin arii protejate sau au prea multe tunele.
Varianta 1 mi se pare a fi o varianta mai simplificata (mai putine tunele) a variantei din 2008 (varianta 2). Este si mai scurta cu aproximativ 1 Km.
Eu as zice varianta 1 pentru ca: e mai scurta, nu intra in sit de importanta comunitara la Boita (care este tot un fel de arie protejata) are ceva km de tunele mai putin.
Acum faza cu tunele e cu doua taisuri: costa mai mult executia lor dar costa mai putin intretinerea in timp, mai ales ca iarna nu dezapezesti tunele.

LE: nu se pot si combina bucati din diferite vaiante?

horatiu.cosma

Traseu 5 evita Curtea de Arges, trece prin zone dificile, e nevoie de cateva tuneluri, pe cand celelalte trasee merg pe langa Arges, o zona "ca in palma", unde doar podurile peste Arges(vreo 6), CF(1) si ceva intersectii cu DN-urile si Dj-urile sunt singurele chesti mai serioase. 4 si 3 ar arata frumos, dar nu cred ca ne permitem astfel de arogante :). Traseul ala cu tunel foarte lung la Cainenii Mari nu prea merita, o sa fie extrem de scump, are peste 2 km. Deci cam traseul rosu ar ramane. Sper ca am intrat in epoca SF-urilor serioase nu doar cu traseele alternative, ci si cu mersul in teren, studiile geo/topo/hidro si ce ar mai fi.

VictorC

Quote from: dr4qul4 on November 07, 2015, 10:40:52 AM


pe cnadnr avem tunel Poiana de 1700 m!!! Asadar este o greseala a hotnews.


Am corectat, mersi.

danutzu_1069

Si un comparativ rapid:
Varianta 1:
- Lungime totala: 122,587 km
- Tuneluri: 7
- Lungime tuneluri: 6695 m
- Poduri <100m: 93
- Poduri >100m: 45
- Lungime totala structuri: 28374 m
- Nr noduri: 8

Varianta 2:
- Lungime totala: 121,577 km
- Tuneluri: 9
- Lungime tuneluri: 7385 m
- Poduri <100m: 88
- Poduri >100m: 49
- Lungime totala structuri: 31100 m
- Nr noduri: 8

Varianta 3:
Primele date despre aceasta varianta de traseu:
- Lungime totala: 130,157 km
- Tuneluri: 16
- Lungime tuneluri: 13795 m
- Poduri <100m: 90
- Poduri >100m: 58
- Lungime totala structuri: 29544 m
- Nr noduri: 8

Varianta 4:
- Lungime totala: 125,257 km
- Tuneluri: 18
- Lungime tuneluri: 16525 m
- Poduri <100m: 85
- Poduri >100m: 62
- Lungime totala structuri: 21293 m
- Nr noduri: 8

Vrianta 5:
- Lungime totala: 125,477 km
- Tuneluri: 11
- Lungime tuneluri: 8195 m
- Poduri <100m: 89
- Poduri >100m: 78
- Lungime totala structuri: 21567 m
- Nr noduri: 7

dr4qul4

@VictorC : Asa se intampla: lucrurile evidente sunt omise cel mai des :)  Multumim pt traseul in OSM. Ne ajuta extrem de mult.

Ce nu inteleg eu: s-a vb de legatura noua cu Rm Valcea care sa continue DN64. Acum avem o simpla bretea pana in DN73C.

Eu sustin aceasta varianta a cnadnr-ului (nu are rost sa se faca drum nou tinand cont ca va mai exista si DN7), dar vreau sa vad un tunel la Piatra si macar un 2+1 pe unele zone din DN73C. Ca sa putem depasi. Tunelul de la Piatra (1+1, 2-300 m)  ar iesi mai ieftin daca ne gandim cat vor avea de reparat alunecarile din urmatorii 10 ani.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

@VictorC:
La tunelul de pe ALBASTU la Caineni Mari este pana in OLT, nu si dupa.

_Ionut

Varianta 1 pare mai ieftina, dar var 2 pare mai profi. Restul nu se prea justifica. Are idee cineva daca portiuni de traseu vor folosi traseul vechii noii cai ferate rm valcea-curtea de arges?

danutzu_1069

^^
N-are nicio treaba / legatura cu traseul ala CF

alecu26

#25049
E evident ca doar varianta 1 și 2 contează.  E strânsă bătălia. ....dar pare ca cărțile sunt făcute sa iasă varianta 1.
O informație foarte interesanta ar mai fi altitudinea maxima pe fiecare traseu.....și lungimea ramelor pierdute. Adică locuri unde se urca....se coboară și după aia se urca iar.
Varianta 1 e făcută doar sa se poată spune ca sa făcut ceva....și sa nu iasă scandal ca după 3-4 studii au ajuns la aceasi concluzie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).