Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 58 Guests are viewing this topic.

dorum

#25020
Quote from: horatiu.cosma on November 06, 2015, 06:58:48 PM
Probabil zone cu parapeti demontabili.

...sunt suportii parapetului demontabil care se introduc in pamant... am si o poza, revin cu ea




dorum


Quest

Excelent reportaj Dorum & Iuli, felicitari !! Am apreciat in primul rind prim-planurile cu tandemul de finisoare, cit si masina de marcaje.

De ce marcajele nu sint continuate si sub pasaje ? E clar ca le vor face, dar de ce nu s-au facut deja la trecerea masinii pe acolo ?

Ma nelinisteste faptul ca balizele anti-orbire sint identice cu cele de pe Nadlac-Arad, care stim cu totii ca s-au desfacut din montura, zburind cu sutele la furtuna din vara. Nu-i intrebi pe TS daca n-au de gind sa vina cu ceva mai solid ? O alta solutie tehnica.
Common sense will get you far !

iuli

La prima intrebare raspunsul e simplu. La acele pasaje inca se lucreaza si nu se permite stricarea acelei vopsele de diferite utilaje care vor trece pe acolo. In plus acea zona, precum se vede in unele poze si se va vedea si in filmare nu e inca curatata. In plus, in dreptul unor pasaje inca mai sunt drumuri de acces de pe drumul tehnologic.

La a doua intrebare raspunsul s-a mai dat si in momentul acelei furtuni si am cam concluzionat in general toti ca solutia actuala e cea mai ok. Pentru ca o situatie limita care se intampla o data la cel putin 5 ani daca nu si mai mult, nu poti sa o iei in calcul in momentul cand alegi un tip de panouri antiorbire. Gandeste-te doar la varianta aleasa de unguri pe cele mai noi portiuni de autostrada si vezi care e cea mai buna solutie, a noastra sau a lor?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

#25024
Iata si filmarea. Inca nu e procesata complet de catre YouTube pentru rezolutie maxima. Filmarea e putin haotica si nu e foarte cursiva pentru ca am avut o problema cu o secventa care mi-a blocat telefonul si a trebuit sa ne intoarcem la nodul de la Topolovăț pentru a-l refilma.

Enjoy!

https://www.youtube.com/v/T08TJut3Mr0
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

AdrianB1

Quote from: dragos.popescu on November 06, 2015, 06:43:09 PM
CNADNR propune CINCI variante pentru traseul autostrăzii Sibiu - Pitești http://goo.gl/aw4XK0
Se pot vedea undeva variantele? Pe pagina CNADNR nu vad nimic in orice browser incerc: http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=327

Sunt tare curios pe unde or fi variantele, pentru ca sunt doua puncte cheie pe traseu si cateva variante minore, combinatiile totale ies vreo 8 sau 16, in nici un caz 5.

danutzu_1069

^^
O sa poti vedea incepand de maine, sambata, incepand cu ora 10.

nicolaem

eh, nici nu mai conteaza cate sunt. imp pt cnadnr e sa fie multe sa mai poata sabota autostrada asta.
probabil ei inca nu au aflat ca a picat guvernu :) trebuie o revolutie dedicata PiSi

steda

Știe cineva dacă după ce va fi gata Sibiu-Nădlac o să se continue spre Moldova cu Sibiu-Brașov iar apoi Brașov-Bacău?? Sunt studii de fezabilitate sau se află in Master Plan?

hyp88

#25029
Teoretic cand Sibiu - Nadlac o sa fie gata, continuarea o sa fie Sibiu - Pitesti pentru ca acolo e A1. Sibiu -Brasov - Bacau sunt inca departe. Sunt thread-uri separate pentru aceste autostrazi vezi A13 http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=282.75

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

bogdymol

Variante de traseu pe A1 Sibiu-Pitesti. Click pe imagine pt marire:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Nelu63

#25032
Multumim Dorum & Iuli,, Multumim TS . Felicitari pentru efortul vostru si pentru reusitul reportaj .

Allex

#25033
Un calcul rapid la lungimea totala a tunelurilor pe fiecare versiune/lungime totala traseu:
Rosu 7.230m/122.328m
Albastru 7.920m/121.577m (fara tunelul Cainenii Mari, nu-mi dau seama daca trebuie socotit tunelul acesta sau nu)
Albastru Deschis 13.580m/130.370m
Verde 16.410m/125.030m (ocoleste Valeniul)
Violet 8.830m/125.502m (ocoleste Curtea de Arges)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova