Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 37 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ionut

Sursele noastre: ramane 11 pentru PTF & Arad-Pecica.

dragos.popescu

Control CNADNR în zona fisurilor de pe autostrada Sibiu – Orăștie. Atac dur la adresa constructorului!
http://goo.gl/P6EVju

TibiV

Stirile PRO TV in urma cu cateva minute:
Quote
Victor Ponta, vrea sa revina in tara, pe 11 iulie, cand va fi inaugurata autostrada Nadlac - Arad. Premierul a confirmat, in urma cu putin timp, pentru Stirile PRO TV, ca isi doreste sa fie prezent la inaugurare, saptamana viitoare, daca si medicii ii vor permite, sa plece din Istanbul, unde a fost operat, la genunchiul stang. El se afla in Turcia, din 14 iunie, si urmeaza un program de recuperare, dupa interventia suferita.

Deci este oficial: 11 iulie !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AUT_XY

Yeah, this is really so fantastic that the date is now fixed with the 11.July.
That the Border and Pecica-Arad will be also opened.

That makes me extremly happy !
That's cool !

dan_c

Quote from: dragos.popescu on July 01, 2015, 07:07:25 PM
Control CNADNR în zona fisurilor de pe autostrada Sibiu – Orăștie. Atac dur la adresa constructorului!
http://goo.gl/P6EVju

au si dat comunicatul

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2001.07.2015%20-%20Control%20al%20CNADNR%20pe%20Autostrada%20Orastie%20-%20Sibiu,%20Lot%203.pdf

COMUNICAT DE PRESĂ
-01.07.2015-
Astăzi, 1 iulie 2015, Directorul General al Companiei Naționale de Autostrăzi și
Drumuri Naționale din România (CNADNR SA), Narcis Ștefan Neaga, a efectuat o
vizită de lucru pe șantierul Autostrăzii Orăștie - Sibiu, lotul 3, zona Aciliu. Cunoscute
fiind defectele (fisurile) pe acest tronosn,
CNADNR solicitase constructorului (Salini
Impregilo) începerea remedierii acestor defecte, cel mai târziu pe data de 29 iunie.
 

exista o scrisoare/solicitare in acest sens ????  :o

Astăzi s-a constatat că termenul nu a fost respectat, lucrările de remediere nefiind
începute.
"Cu toate că se știa că astăzi voi fi aici, pe șantierul de la Aciliu, nu am reușit să
mă întâlnesc cu nici un reprezentant al constructorului. Nu a venit nimeni din
conducerea firmei, iar pe șantier erau doar doi, trei oameni.

Dar, tocmai astăzi,constructorul ne-a trimis un program de începere a remedierii acestor defecte
(fisuri), după 15 iulie.


ar trebui sa le cerem oficial celor din CNADNR, '' program de începere a remedierii acestor defecte
(fisuri), după 15 iulie.
'', poate sunt date si solutii care ne vor uimi  :lol:

Acest lucru e o nouă amânare, lucru inacceptabil, luând în
considerare nivelul mare de trefic pe acest tronson de autostradă și necesitatea
asigurării siguranței circulației în această zonă."

referitor la siguranta rutiera, ar trebui sa le cerem oficial celor din CNADNR, Raportul de Audit de siguranta rutiera :D

Din primele investigații de la fața locului rezultă că fisura nu este datorată
alunecărilor de teren, ci doar problemelor nerezolvate, cum ar fi drenurile
înfundate. Am mai constatat la terminarea viaductului, în sensul de mers spre
Sibiu, că șanturile colectoare nu au fost finalizate, apa acumulată în urma ploilor
din ultimele zile putând afecta instalația electrică și sistemul ITS.
CNADNR împreună cu CESTRIN au efectuat foraje, teste la fața locului, care erau în sarcina
constructorului. Testele efectuate au confirmat că a fost o greșeala de execuție din
partea constructorului.


ce teste la fata locului ar fi putut face sa stabileasca greseala de executie ???? :o

Este inadmisibil ca de la apartiția fisurilor până în prezent constructorul să nu
cerceteze și să nu găsească soluții pentru rezolvarea problemelor. În aceste condiții,
astăzi am hotărât să remediem imediat fisura de 20 de metri, urmând ca decontul
acestei lucrări să se facă din banii constructorului. În același timp le vom solicita,
ca ultimatum, printr-o scrisoare oficială, un plan de măsuri concret și realist de
rezolvare a tuturor problemelor apărute pe acest tronson. Consider că am dat
dovadă de înțelegere până acum, dar responsabilitatea față de realizarea acestui
proiect ne determină să acționăm ferm, și să nu mai îngăduim tergiversări și soluții
precare. Le solicit și public celor de Salini Impregilo să își asume contractul cu
responsabilitate.", a declarat Narcis Ștefan Neaga.
CNADNR SA

danutzu_1069

Intrebarea mea este: daca CNADNR invoca rezilierea contractului, cine are de pierdut? CNADNR sau Impregilo?

nicolaem


smark_BV

Live de pe Cetatea Devei: coadã de ca. 1 km pe A1 la ieşirea Şoimuş (giratoriu), mai ales TIR-uri. In jurul podului peste Mureş unde este şantierul se vede foarte mult praf. Mai multe informații mai pe disearã.

Earthchild

#22359
^^

Eu nu inteleg ce face un studiu de prefezabilitate, stabileste daca potentialele constructii sunt necesare? Care este diferenta fata de un studiu de fezabilitate?

BoGDaN

Gropile de pe centura Sibiu au fost astupate. Senzatie de autostrada A4 din Austria.
Pe lotul Astaldi dintre Sibiu Deva, surpriza. O masina cu numere de AB repara parapetii distrusi. De asemenea gropile erau astupate.
Din pacate pe lotul Impregilo nimeni nu repara nimic din parapetii distrusi care apar din kilometru in kilometru.
Insa, au astupat asflatul lipsa in zonele podetelor. Tot astazi si ieri un siroi de zeci de camioane carau pamantul excavat de pe marginea autostrazii.
Drumuri bune

athosga

Desi data de 11 iulie pare aici destul de sigura, totusi deocamdata nimic concret din Ungaria. NIF nu raspunde si nu publica nimic, am gasit doar un singur articol, care a citat Mediafax.

cheetah

Quote from: BoGDaN on July 02, 2015, 06:27:47 PM
Din pacate pe lotul Impregilo nimeni nu repara nimic din parapetii distrusi care apar din kilometru in kilometru.

Cine a rupt parapetii? Din banii cui sa se faca reparatii pe A1 ?

danutzu_1069

Din banii asiguratiorilor RCA. Stiti voi ce vreau sa zic.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.