Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 60 Guests are viewing this topic.

Quest

#21765
Quote from: dr4qul4 on May 28, 2015, 10:02:30 AM
(...)
Poate noua ni se pare usor sa termine mai repede, dar ei au un grafic de lucrari, pe care, daca il respecta, obtin cele mai mici costuri.
Nu au nici un motiv "sa traga tare", pentru ca acest lucru nu-i face decat sa piarda bani
(...)

Senzatia mea e ca graficele planificate de lucrari sint necorelate cu gradul de dificultate al autostrazii, in sensul ca proiectele usoare gen Izvin-Sanovita, Dumbrava-Margina trebuiau sa aiba durate de realizare mult mai strinse.
Eu nefiind drumar, nu stiu o serie intreaga de lucruri legat de contractari, de asta pun o intrebare: inchirierea unor utilaje + man power in numar mare pe o perioada mai scurta, e mai scumpa ptr antreprenor decit angajarea tandemului in numar mai redus dar pe o perioada mai lunga de timp ? Daca da, atunci asa se explica de ce lucrarile nu merg in forta nici pe TM-LG Lot 2 nici pe LG-DV Lot 2,3,4.
Ok. Atunci ce-i impinge din spate pe Porr care trag tare pe A10 Lot 4 ? Acolo chiar vezi o desfasurare impresionanta de forte, iar lucrurile inainteaza vazind cu ochii.
Common sense will get you far !

istvan78

Quote from: Quest on May 28, 2015, 10:26:33 AM
proiectele usoare gen Izvin-Sanovita, Dumbrava-Margina trebuiau sa aiba durate de realizare mult mai stinse.

Trebuia, trebuia, dar s-a licitat asa, s-a ofertat asa, s-a planificat asa, si s-a semnat asa.
In momentul de fata nimeni nu-i poate obliga pe TS sa termine inainte de termen. Ce te faci daca nici CNADNR nu e obligata de lege sa plateasca inainte de termen, chiar daca lucrarile sunt terminate? Tragi tare, bagi utilaje suplimentare, oameni suplimentari, costuri suplimentare ca sa termini inainte de termen cand n-ai nicio garantie ca vei fi platit inainte de termen?

Nu stim ce discutii sunt acolo, dar cu siguranta TS trebuie sa primeasca ceva ca sa accepte sa aduca niste costuri planificate initial pentru 2016, inspre 2015. Iar la CNADNR nu stim ce deschidere exista. Si nu stim nici ce permite legea, fiind proiect pe "fonduri".

Cred ca nu prea putem emite judecati, decat daca unii dintre noi cunosc detalii concrete. Altfel, tinem pumnii stransi, degetele incrucisate si orice altceva credeti ca ajuta.  ;)

dr4qul4

@Quest, nimeni nu poate raspunde la intrebarea ta.

Insa, orele suplimentare costa mai mult. Pe de alta parte poti avea reduceri in alte parti.

Singurul lucru "aproape" sigur este ca, daca urmezi planul initial, costurile sunt cele mai mici.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NicolaeG

Quote from: Ionut on May 27, 2015, 07:09:57 PM
A cata premiera, oare?!
A11.
:banana:

Cred ca ar trebui deschis un topic pt A11. Avem deja 1.8 km construiti pe A11 si inca nu s-a scris despre ea... dormiti linistiti, CNADNR lucreaza  :)

stangabriel

Pentru ca ai adus vorba:

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2028.05.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la
trafic că în zilele de 30.05.2015 si 31.05.2015, traficul rutier va fi închis pe autostrada
A1 – By Pass Arad (A11), pentru o durată estimată de 15 – 20 de minute, în vederea
montării a panourilor și portalurilor care fac parte din proiectul de semnalizare a autostrăzii
Arad – Nădlac,

phb2

Quote from: Ionut on May 27, 2015, 07:09:57 PM
A cata premiera, oare?!
A11.
:banana:

OK, toti stim ca e doar un indicator, dar ne da sperante de viitor. A se observa ca noul indicator e mult mai bun.



By the way, the way to ... Arad, please ?

Ionut

Left for N, right (forward) for S. :)
You'll have a choice (N or S). You will enter Arad bypass (A11) no matter what you'll choose.

myid

^^^

intrebare intrebatoare...

pe aici se face si iesirea daca vreau sa ies pentru DN7 Arad - Deva ?

Mersi de raspuns

Ionut

Da, intri in nodul A1-A11, faci "stanga", adica mergi spre nord, spre Oradea si ajungi in Vestul Aradului, in capatul actual al A11. Acolo este DN7 - exact langa Zona Industriala Vest (de pe indicator). Vezi Google Maps, e foarte simplu.

cutter

phb2 has a point: if you would like to go to the center of Arad the correct choice is to go forward here, but there is no indication for that. Actually it's almost sure that you would go left since that direction has "Arad" written on it.

--- română ---

phb2 are dreptate: pentru cine vrea să mearga în centrul Aradului, alegerea corectă este direcția înainte, dar nu există pe indicator. De fapt, mai mult ca sigur că alegerea va fi la stînga pentru că acea direcție are "Arad" scrisă pe ea.

hentz


Anonymous Rider

Câteva fotografii de la colegul meu Radu B., făcute la nodul Izvin înspre Lugoj.






ciprebbe

Avem strat de uzura acolo? Asa pare in poze.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

nimic senzational (sau mai degraba nimic nestiut): la nodul A1-A11 se lucreaza sustinut
cateva poze de acum cateva ore








Sailing away! S/Y Haimana

smark_BV

#21779
@ Ionuț: din pãcate concediul meu pe anul urmãtor trebuie planificat pânã la sfârşitul lunii septembrie. Aşa cã nu am de ce sã-l mai mut, s-ar putea sã rãmân fãrã. Mai ales când vreau eu. În compania asta mare şi galbenã unde lucrez merge doar aşa. Bine, am 5 zile libere sãptãmâna viitoare, dar nu pot veni în România.

Legat de marea crãpãturã de la Aciliu se mai ştie ceva? Cum se prezintã? Mai sunt probleme?
Şi pe lotul Nãdlac-Pecica se mai lucreazã/restricție de 100km/h?