Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 68 Guests are viewing this topic.

Ionut

Mergem spre Arad...




Pomisori - perdea forestiera.






De aici incep panourile fonoabsorbante.





Ionut


Ionut

A cata premiera, oare?!
A11.
:banana:

OK, toti stim ca e doar un indicator, dar ne da sperante de viitor. A se observa ca noul indicator e mult mai bun.





florindara

Sa speram ca nu lasa canalul ala din zona unde incep panourile colmatat...

Katana_ro

Yeeey! Ce tare ar fi daca fix pe 10 iulie dau drumul! Intru in tara ca un pasha, cu autostrada proaspata in fata mea! :)))))

Multumim mult sursei secrete si tie, Ionut, pt poze! :)

Ionut

Mai departe spre nodul A1-A11. :troll:







Ionut

Ultimele poze - zona nodului A1-A11.
















Gata, asta a fost tot.
Multumiri multe sursei, meritul este 100% al sau!
:cheers:

horatiu.cosma

Multumim amandurora, vestile sunt extrem de bune. Mai au putin si termina si cu stratul de uzura, marcaje, parapeti, panouri. Mai e de lucru la punctul de frontiera la amenajare, dar intr-o luna ar trebui sa termine, daca tine si vremea cu ei. Sa ne ascutim armele pana atunci(telefoane, aparate, masini etc) pentru 10-15 iulie :cheers:.

alecu26

si ca sa fiu carcotas....de ce la Unguri se poate sa fie ITS-ul gata....si la noi pe Orastie-Sibiu nici la 18 luni de la deschidere nu e inca nimic???? (in afara de ceasul de pe panoul dinainte de centura Sibiu, care a schimbat chiar si ora când a fost necesar).

De Orastie-Deva nici nu mai vorbesc. Acolo va mai dura un an-doi dupa ce termina Orastie Sibiu. Stiu ca era in acest sens un raspuns de la CNADNR...de ce nu e inca totul gata...dar habar nu am care e raspunsul acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NordKapp

Frumoase poze și plăcute vești. Mulțumim. :)

ciprebbe

Quote from: Ionut on May 27, 2015, 06:51:11 PM
Se fac teste la sistemul ITS (panourile din imagine sunt pe teritoriul Ungariei).




Multumim sursei.
Din ce se vede in imagini partea ungara e cam gata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cassyo

Quote from: alecu26 on May 27, 2015, 07:58:44 PM
si ca sa fiu carcotas....de ce la Unguri se poate sa fie ITS-ul gata....si la noi pe Orastie-Sibiu nici la 18 luni de la deschidere nu e inca nimic???? (in afara de ceasul de pe panoul dinainte de centura Sibiu, care a schimbat chiar si ora când a fost necesar).
Poate ca ii revine ITS-ului rolul de a sublinia si formal diferenta care exista intre infrastructura lor si a noastra. Sigur ca  progresam, dar la fel o fac si maghiarii, iar pana se va estompa aceasta diferenta (if ever) va mai dura ceva. Pana atunci insa sa ne bucuram de ce avem si vom inaugura in curand !Cheers !
Calatorului ii sade bine cu drumul

adiarc

excelente poze...mii de multumiri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

http://www.romania-actualitati.ro/cnadnr_autostrada_completa_de_la_arad_la_budapesta_dupa_10_iulie-77127

Conexiunea Autostrăzii A 1 Arad –Nădlac cu Autostrada M 43 spre Budapesta va fi realizată după data de 10 iulie decizia privind inaugurarea celor două segmente de autostradă urmând să fie luată la nivel interguvernamental a anunțat astăzi directorul CNADNR Narcis Neaga.

Noul punct de frontieră dintre România și Ungaria care se amenajează pe autostradă la Nădlac va fi finalizat până la sfârșitul lunii iunie, atunci când va fi deschis și tronsonul de 10 km. dintre Arad și Pecica. Constructorul Duna care realizează tronsonul dintre Mako și Nădlac va finaliza lucrările de asfaltare până pe 15 iunie însă conform legislației din Ungaria este nevoie de o perioadă de aproximativ o lună în care se efectuează anumite teste, a mai precizat Neaga.

Noua vamă de la Nădlac (cu o suprafață de aproximativ 22 de hectare ) va deveni cel mai mare punct de frontieră din România și va prelua cea mai mare parte a traficului greu de pe DN 7 unde se formau coloane de TIR -uri după ridicarea restricțiilor de tonaj din Ungaria. Amenajarea punctului de frontieră ar fi trebuit să se realizeze în Ungaria însă zona inițial selectată a fost declarată zonă protejată sit Natura 2000 iar  în contrapartidă partea maghiară va amenaja noua vamă de la Borș pe traseul Autostrăzii Suplacu de Barcău – Borș" mai spune Narcis Neaga.

Archi

Nu imi dau seama din poze daca controlul vamal se va face pe traseul autostrazii sau se va face in parcari, iar traficul va fi deviat (ambele variante??:hm:). Stie cineva acest detaliu?