Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 38 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Traseul pentru seara aceasta a fost acesta: http://goo.gl/maps/dO9D Unele poze sunt putin neclare din cauza luminii, dar mi-am dat toata silinta sa iasa bine :)

Intrarea la Aeroport (aici inca nu functioneaza chiar toate becurile):







In fata e podul peste Mures:









Oare cat timp o sa mai scrie "Bine ati venit"?




Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Intrarea de la nodul Arad-sud:





E bine de retinut: daca ploua pe autostrada mergem cu 80, iar pe un DC pietruit e ok si 90 :yes:











In fata se vede balizajul de la aeroport:



Stâlpii-pitici din dreptul balizajului. Se pare ca erau cateva becuri care nu functionau:





Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Pasajul de la nodul cu autostrada spre Nadlac:









Si capatul centurii...



Ne intoarcem inapoi tot pe centura :)



Oare pentru ce semn e stalpul din dreapta?





"Sfarsitul tuturor restrictiilor". Sa inteleg ca se poate circula cu 130 km/h (limita de viteza standard pe o autostrada)?



Arad est :bash:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Iesim iarasi pe la Aeroport...



Mi se pare mie sau becurile care nu functionau la dus acum functioneaza?


^^ Dupa cum se poate vedea, in dreptul stalpilor-pitici din dreptul pistei aeroportului lumina e mult mai slaba. Daca tot i-au facut atat de scunzi poate era bine sa puna, pe langa cei de pe zona mediana, cativa si pe margine. Zona aceasta e mult mai slab iluminata decat restul centurii.







Cateva bonus de pe pasajul de la nodul de la Aeroport:

Spre Timisoara:







Spre Nadlac:



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Romania moderna, superb! Multumesc pentru fotos, bogdymol! :cheers:

madad

Arata foarte bine  si modern, multumim de poze  :D

nenea_hartia

Quote from: bogdymol on June 23, 2012, 12:00:48 AM
Oare cat timp o sa mai scrie "Bine ati venit"?
Până săptămâna viitoare. Dar n-o să-ţi placă. Probabil va scrie ,,Rovinieta obligatorie"... :lol:

Quote from: bogdymol on June 23, 2012, 12:07:40 AM
Oare pentru ce semn e stalpul din dreapta?
Va fi un panou cu mesaje variabile de pe proiectul Nădlac-Arad, iar în spatele lui, pe stâlp, o cameră CCTV de pe acelaşi proiect.

Quote from: bogdymol on June 23, 2012, 12:07:40 AM
Arad est :bash:
Din păcate, cel mai probabil aşa va rămâne.

Mulţumesc pentru poze, foarte frumoase.

radutm

Multumesc de poze bogdymol! Arata superb! Mai lipseste traficul si e "ca dincolo". Imi imaginez cum va arata cand va fi autostrada pana la Sibiu si va prelua traficul de pe DN7.  8)
cont inchis

iuli

Eu abia astept momentul in care voi merge pe DN7 doar pentru plimbare, ca turist, sa pot admira peisaje, localitati, sa ma opresc la cate un han de pe marginea drumului fara a mai fi stresat ca pana acum de trafic, timp si toate celelalte.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Time-and-Space

trafic este, mai ales camioane. pozele fiind instantanee nu acopera intervale in care sa se vada mult trafic. de aceea si aglomerarea la bottle-neck-ul dumbravita-giarmata.  la cum creste parcul auto in Romania si caracterul de zona de tranzit, in mod garantat investita nu e un "white elephant", dimpotriva 

nenea_hartia

Urmează câteva poze de pe Deva-Orăştie. Majoritatea sunt de departe, cu zoom, aşa că-mi cer scuze anticipat pentru lipsa calităţii, dar n-am avut timp să merg mai aproape. Cu toate acestea, sper că sunt concludente pentru stadiul (foarte în urmă, în opinia mea) al unui tronson pe care zvonurile politice îl dau deschis peste 4 luni. Trebuie totuşi să admit că munţii de terasamente probabil au creat mari probleme constructorului (asocierea Strabag-Straco), care a folosit cu siguranţă milioane de metri cubi de umpluturi.

- viitorul nod rutier de la Şoimuş:






- lucrări de drenaj la km 32+400:




nenea_hartia

- actualul pod peste Mureş de la Şoimuş:



- podul 21, km 29+760:




- podeţ din tablă ondulată peste drum de exploatare; se observă cât de mult mai e de umplut:



- podul 18, km 25+900:



- rampa de acces la pod, care este de fapt un terasament foarte înalt continuu:




nenea_hartia

- terasamente înalte către km 24+000:





- faimosul deal de la Banpotoc:







nenea_hartia

- podul 16 peste râul Vărmaga, km 22+910:



- terasamente la km 21-22:





- podul 15 (peste Mureş), culeea dinspre Deva, km 20+300:





nenea_hartia

- culeea dinspre Orăştie, km 19+450:




- pasajul 14 pe autostradă peste DJ700A, km 19+146: