Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 48 Guests are viewing this topic.

MNU

Dar, imi scapa mie ceva? Solul ingheata in profunzime? De ce mai exista "limita de inghet" sub care... nu ingheata?

sebba

mai tii minte acum vreun an si jumate cand se spunea pe aici ca in Romania exista alte conditii atmosferice, total diferite de alte tari unde "se poate"? inclusiv fata de Ungaria se spunea pe aici ca avem alta "clima"...  bizonica... :LOL:

poate ca asta e explicatia ca ingheata solul la noi, chiar si in profunzime... :LOL:
Sailing away! S/Y Haimana

vancouver

La noi solul nu ingheata in profunzime. Doar cativa cm, maxim 1m daca se mentine ger mult timp. Doar in Siberia si Canada ajunge sa inghete mai multi metri si acel sol inghetat poate fi folosit ca fundatie solida pentru drumuri sau cladiri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Quote from: vancouver on February 05, 2015, 11:18:23 PM
La noi solul nu ingheata in profunzime. Doar cativa cm, maxim 1m daca se mentine ger mult timp. Doar in Siberia si Canada ajunge sa inghete mai multi metri si acel sol inghetat poate fi folosit ca fundatie solida pentru drumuri sau cladiri.

Renumitul permafrost, nu ?
Common sense will get you far !

vancouver

Da, poti da pe wikipedia permafrost, este explicat bine si succint.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

nu ingheata in profunzime dar asta nu inseamna ca nu apar probleme odata cu dezghetul.

Tocmai pentru ca a inghetat la suprafata, apa nu a mai patruns in pamant si acum in profunzime pamantul este mai uscat decat in toamna. Si mai crapat.
cum va veni primavara, prin crapaturi se va infiltra apa care va pune totul in miscare.
Dupa prima ploaie torentiala + temperaturi de 15 grade vom vedea cat de mult o va lua la vale.
De luat sigur o sa o ia, dar vom vedea cat de mult.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

am vazut un reportaj superinteresant ce probleme au avut chinezii când au facut pe permafrost calea ferata spre Tibet. Betonul pentru pilotii forati...prin reactia de hidratare se incalzea si topea perforstrul din jur. Au trebuit sa lucreze cu beton cvasiinghetat....si tot felul de alte chestiuni care sa rezolve problema.

Dar back on topic ca ne ia Ionut la suturi in fund.

Cine da o fuga in zona Ilia-Campuri Surduc...sa vada daca pe lotul 3 s-a mai miscat ceva in zona? Acolo e si podul peste Mures i un mare pod peste CF.

Ar trebui sa se vada din DN daca se lucreaza ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Quote from: alecu26 on February 06, 2015, 03:16:04 PM
am vazut un reportaj superinteresant ce probleme au avut chinezii când au facut pe permafrost calea ferata spre Tibet. (...)

Foarte tare, de pe net sau la tv ? (ai vreun link si ptr noi ?)
Ionut scuze, daca Alecu26 pune linku' inchidem subiectul off-topic.
Common sense will get you far !

florin74

#20304
^ Parca pe Discovery sau National geografic, acum vreo 1-2 ani.

Impregilo lucra cu vreo 4-5 instalatii de forat pe lot 3. Alecu m-a intrebat saptamana trecuta de ochii de pisica de pe lot 3.
Pe zona mediana erau complet, pe lateral nu  erau continuu, adica erau intrerupti de scurte zone fara (pareau sa lipseasca 4-5). Acum nu stiu daca au fost furati sau nu, parea sa se repete, si mai ciudat ca si pe lotul lui Straco era acelasi tipar. Oare asta sa fie noul mod de semnalizare ? :)

nenea_hartia

Quote from: Quest on February 07, 2015, 10:53:20 AM
Foarte tare, de pe net sau la tv ? (ai vreun link si ptr noi ?)
Pe National Geographic. Vezi . Începând cu minutul 14:30 se vorbește despre permafrost. Ce spunea alecu26 se regăsește pe la minutul 26:00.

alecu26

Florin....si pe mediana si pe lateralA....sunt la fel..
.jumate din cat ar ttebui s fie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#20307
Sincer, pe mediana mi se parea in regula. Nu stiu daca erau mai desi pe lotul STRACO fata de Impregillo.
Pe lateral apareau zonele alea lipsa . Aseara cand am trecut ningea in draci prin zona, era noapte, eram si obosit dupa 10 ore de condus prin zapada si ploaie basca 1 ora si jumatate stationare pe Valea Oltului din cauza unui accident. Data viitoare o sa verific in amanunt si cu atentie, inclusiv si pe lotul Astaldi.  :)

alecu26

#20308
Numarati stalpi intredou sene
E dbla ditnta. pfai....ce beatbsumt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).