Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 55 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Multumim pentru poze, daca au pornit inca din ianuarie in mai multe zone decat anul trecut, poate se gandesc sa recupereze timpul pierdut. Ar fi frumos sa vedem poze si din zona nodului de pe lotul 3, sau de la viitorul pod peste Mures, fiindca acolo sta raspunsul la intrebarea "cand s-ar putea finaliza lotul?"

JohannDB

Câteva imagini din aceeaşi zi pe A1 în zona podului de la Aciliu..... Crăpăturile din asfalt au fost astupate, dar se simt bine în roată, când treci peste ele; la talizări şi consolidări cu piloni de beton îngropaţi, se lucrează din plin.....















     Pentru moment astea sunt imaginile....să vedem ce mai prindem la următoarele drumuri !! Cu bine tuturor !

StefanCelMare

Quote from: delacroix on February 03, 2015, 10:24:25 PM
@goldmund se refera la ecoductele clasice=pasaje pentru animale salbatice. Cele la care face trimitere @disney respectiv NGC20 constituie obiectul licitatiei. Ele apar ca atare in "Ecoduct" movie (+/_). Ecoductele clasice se vor realiza pe verantul nordic in zonele cu debleuri, lot3. Diferenta consta in faptul ca ecoductele licitate sunt pentru carnivore, Astea merg dupa miros daca le stergi urmele(sapatura) degeaba acoperi ulterior urmele,mirosul a disparut.
PS. Si tunelurile pot avea denumirea de ecoduct daca au acelasi rol. Prin extensie si viatuctele pot fi ecoducte[/i.

WWF are niste analize dragute referitoare la carnivorele mari in Romania - modele de predictie pentru habitate, plus caile de cost minim in migrarea acestora.
A se vedea portalul http://geoportal.ccibis.org/ unde se pot accesa din thematic maps hartile cu habitatele propice pentru diferite specii (summer/winter core areas).
Matematica din spate este destul de solida.
Teoretic, ecoductele trebuie sa fie in zone core sau in zone de cost minim in migratie (sau macar aproape de acestea).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Quest

JohannDB felicitari ptr poze. Am apreciat rigurozitatea cu care fiecare instantaneu are pusa nu doar o stampila de timp, dar si o descriere explicita a locului si directiei catre care a fost facut. Foto: Ich der einzige ? ;)
Common sense will get you far !

udar

Astazi am trecut si era actiune pe ambele loturi lugoj deva lot 2-3.
Dar pe A6 se pare ca au aparut mult mai multe alunecari ......

ciprebbe

Cineva cu un ap foto pe A6 sa vedem cat sunt de grave alunecarile? Poate e doar stratul vegetal.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

am trecut astazi pe lotul 3 - Impregilo , mai putin portiunea cu faimoasa crapatura
dupa nodul de la Apold , insa doar pe sensul spre Sebes , f multe podete au deja rosturile de dilatatie varza....aceea improvizatie cu asfalt peste
de asemenea , la sf lotului , la Cunta , spre Sibiu , o parte importanta din deal a luat-o la vale , chiar in zona cu piatra sparta si zid de sprijin/...deocamdata zidul de sprijin ( tot din piatra....nu de beton ), rezista...dar mult nu poate rezista , daca pleaca tot dealul




"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ddfab

da. cum au spus si baietii mai sus, pe lotul 3 Impregillo se foreaza la greu si se toarna betoane. sunt si in imediata apropiere a viaductului Aciliu, pe sensul Sebes-Sibiu, foto 04.02.15



ddfab

un coleg spunea ca urmele fisurii de pe lotul 3 se "simt bine in roata". cred si eu cu ce tehnologie de remediere au aplicat..... MISTRIA!!!!
doar asa am reusit sa-i surprind, dar credeti-ma pe cuvant ca finisau suprafata cu ciment dintr-o galeata, cu mistria(04.02.15) azi am trecut din nou peste zona si se simte binisor "reparatia".

MNU

Eu nu inteleg... cat o mai "taraie" asa? Avand in vedere ca vremea deja permite, nu ar putea sa inceapa decopertarea asfaltului si sapaturile pentru o rezolvare definitiva?

yetiman

Cu vremea n-as fi asa sigur. Tocmai s-a anuntat pentru maine cod galben de ninsori in jumatatea de sud a tarii, deci si in judetul Sibiu.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alin_simeriaveche

o intrebare: e pun piloti forati cu structura metalica sau tot deep mixing?

alecu26

buna intrebare.

cred ca depinde de la caz la caz. Astea par de diametru destul de mic...asa ca sunt de fapt doar un fel de incluziuni de beton.

Lugoj-Deva lot 2: in sfarsti i-au adus pe Zublin in zona. Daca le vor da front de lucru...macar ei sa mai spele din rusinea lui Aldesa-Comsa...ca pe lotul lui Porr sau Gilau Nadasel au aratat ca se misca cu talent.

In ce zona era masina? oricum nu e cel mai mare pod peste Mures.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Din păcate nu sunt deloc cu armătura de fier beton....am trecut de multe ori pe acolo si niciodată nu am văzut sa care , sa depoziteze sau sa introducă cu macaraua astfel de structuri....acel beton...fara fier beton s-ar putea sa fie frecție la picior de lemn....problemele încep de acum ....solul este îmbibat cu apa si începe sa se dezghețe si in profunzime
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura