Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 49 Guests are viewing this topic.

alm26mm

Quote from: vancouver on January 17, 2015, 11:28:49 AM
Quote from: sebba on January 17, 2015, 09:50:25 AM
Complicat sau simplu, eu vad altfel problema:
Nu noi vrem vama, ei vor. De ce nu o fac ei atunci?

O vezi gresit. Daca România era in Schengen, nu era nevoie. Vinovati ca nu suntem in Schengen suntem noi, in nici un caz nu poate fi atribuita vreo vina Ungariei pentru asta. Asta scrie si in documentul oficial.

Oricum exista si un nod pe partea maghiara a granitei, deci, in cel mai rau caz, pana la intrarea in Schengen, vom iesi la Nadlac de pe autostrada, vom trece granita pe la ptf actual si vom reintra pe la Nagylak.
Si daca o sa fim in Schengen, tot trebuie sa existe la frontiera dintre state puncte de verificare ale trecerii frontierei (ex. in cazuri speciale)

Goldmund

alm26mm,
diferenta intre o granita Schengen si una intre un stat din Schengen si un stat care nu face parte din Schengen e mare. Intre statele din Schengen  controalele se pot efectua pe teritoriul statului care doreste controale in situatii speciale, dupa granita respectiva. Ungaria este in zona Schengen, Romania din pacate nu, asa ca ungurii ne invita  la "control", obligati fiind de tratatele respective, de restul tarilor din UE.

disney

Quote from: Ionut on January 17, 2015, 06:02:23 AM
E asa complicat sa faci un PTF? Banuiesc ca nu extrem de complicat. Mai greu cred ca e sa tragi fibra optica si sa securizezi pe-acolo treaba. Chiar sunt curios daca stie cineva cam cat timp ar lua infiintarea unui PTF. Sau putem chiar intreba la CNADNR/MT sau la Ministerul de Interne cred... Disney, te ocupi? :D
M-am ocupat.  :lol:
Am adresat astazi cateva intrebari catre CNADNR.
Ultimul lor raspuns referitor la PTF il gasiti aici.

Daniel_I

Quote from: florin74 on January 17, 2015, 10:45:23 AM
Am facut ieri un Cluj-Bucuresti dus intors. Crancen. Ca si observatii, Impregilo lucra, (3 masini de forat piloti, se turna si beton)
Doar eu am sesizat, crapatura / crapaturile din asfalt de langa pasajul Aciliu, pe sensul Sebes - Sibiu, e tot mai mare de la o saptamana la alta.
Ar putea devenii periculoasa. Exista vre-o informatie, Impreglio are un plan de reparare care sa rezolve definitiv problema, sau o sa asistam la un accident acolo cat de curand ?
On The Road

igorashu

Quote from: ke on January 17, 2015, 08:56:24 AM
Nu este asa complicat dar e nu e o chestie pe care sa o rezolvi intr-o luna. Trebuie sa te ocupi de construirea punctului si a gheretelor, de montarea barierelor si a limitatoarelor, de organizarea zonelor de verificare pentru transporturi si de instalarea de echipamente in aceste zone - scannere, cantare etc., de racordul la energie, de incalzirea cladirilor, de conexiunile la VPNuri, de dotarea cu echipamente, de dotarea cu orice de la birouri la scaune, de alimentarea cu apa, de catering si bucatarie, de canalizare, de restul de consumabile - de la pixuri la hartie igienica, de alocarea de oameni, de transportul acestora si probabil multe altele.

Deci nu e asa complicat dar nici simplu nu este :)
Scuze, dar nu se poate face un PTF mobil? Containere pentru birouri, transmisii wireless, generatoare electrice. Măcar ca proof of concept pentru momentul în care vom fi și noi în Schengen.

Tavi

Nu da cineva un raid pe zona Izvin - Topolovatu Mare?  ;)


yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alin_simeriaveche

superb delacroix. multumim mult. astept cu nerbadare sa se taie pamblica si la acest tronson. tot traseul lugoj deva va fi spectaculos

horatiu.cosma

Multumim, intr-adevar, e foarte spectaculos. Sa speram ca o sa exista o solutie agreata atat de constructori, cat si de CNADNR in legatura cu tunelurile, si sa se apuce cat mai repede de ele, fiindca acolo e zona cea mai dificila si va dura pe putin un an realizarea lor.

cutter

Pentru tuneluri trebuie făcută o licitație separată - într-un scenariu moderat optimist această procedură ar putea să se deruleze pe parcursul anului 2015, urmînd ca lucrările efective să înceapă în 2016, ceea ce înseamnă cel mai probabil că nu vom circula pe autostradă între Lugoj și Deva (și prin extensie între Sibiu și Nădlac) înainte de anul 2017.

Tavi


horatiu.cosma

Dar se poate micsora distanta care nu se face pe A la inceputul anului viitor la vreo 60 de km(Ilia-Margina), ceea ce inseamna o pierdere de vreo 20 de minute fata de A.

stangabriel

Se va licita separat,ok,dar daca se va plati pentru tunel separat,atunci trebuie sa scada pretul initial castigat pe lotul 2?  Minus km de autostrada transformati in tunel sau cum? e forat,e cut si cover, se schimba tot. inainte sa se dea drumul la lucrari,a fost in presa stirea cu tunelele,totusi au licitat fara tunele. Poate ma clarifica cineva,ca raspuns oficial de la Cnadnr parca inca il asteptam. Sau e doar o metoda sa mai dea de lucru la firmele actuale pe aceste loturi.

mariansb

Vineri spre seara am mers la Timisoara si am constatat ceva miscare pe lotul 3, Comsa-Teloxim.
O sa trec din nou vineri pe acolo.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell