Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

pasadia

Mda, dar eu va trebui sa iti las afirmatiile (asa cum sunt ele, insotite de nenumarate argumente). Caci deh, suntem cu toii civilizati si asa am invatat sa ne comportam, in mod virtual, pe forumuri.  :((

athosga

#20041
Raspunsul dat de catre partea maghiara in legatura cu deschiderea tronsonului Mako-granita:
"Romania nu este membru al pactului Schengen. Din aceasta cauza, conform unei intelegeri, partea romana are obligatia de a realiza un punct de trecere a frontierei. Din cauza unor intarzieri in procesul de proiectare si autorizare a punctului de trecere pana in momentul actual nici nu au inceput lucrarile. Inaugurarea tronsonului maghiar va fi sincronizata cu inaugurarea punctului de trecere, fara de care, tronsonul este doar un ciot fara folos. Stadiul actual pe tronsonul Mako-granita al autostrazii M43 este de 80%".

Deci cel putin teoretic totul depinde doar de realizarea punctului de trecere a frontierei. Dar oare din ce cauza intarzie treaba, cand vor incepe lucrarile si mai ales, cand vor termina... Alte intrebari.

Ionut

E asa complicat sa faci un PTF? Banuiesc ca nu extrem de complicat. Mai greu cred ca e sa tragi fibra optica si sa securizezi pe-acolo treaba. Chiar sunt curios daca stie cineva cam cat timp ar lua infiintarea unui PTF. Sau putem chiar intreba la CNADNR/MT sau la Ministerul de Interne cred... Disney, te ocupi? :D

ke

Quote from: Ionut on January 17, 2015, 06:02:23 AM
E asa complicat sa faci un PTF?

Nu este asa complicat dar e nu e o chestie pe care sa o rezolvi intr-o luna. Trebuie sa te ocupi de construirea punctului si a gheretelor, de montarea barierelor si a limitatoarelor, de organizarea zonelor de verificare pentru transporturi si de instalarea de echipamente in aceste zone - scannere, cantare etc., de racordul la energie, de incalzirea cladirilor, de conexiunile la VPNuri, de dotarea cu echipamente, de dotarea cu orice de la birouri la scaune, de alimentarea cu apa, de catering si bucatarie, de canalizare, de restul de consumabile - de la pixuri la hartie igienica, de alocarea de oameni, de transportul acestora si probabil multe altele.

Deci nu e asa complicat dar nici simplu nu este :)

adiarc

Totuși pana prin Iunie , când e gata si tronsonul maghiar , e timp berechet sa se finalizeze PTF....sper sa nu ne facem din nou de cacao
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

teocharis

revin cu intrebarea: in sarcina cui este constructia si operarea acestui PTF?

CNANDR sau Vama/Politie/MI?

sebba

Complicat sau simplu, eu vad altfel problema:
Nu noi vrem vama, ei vor. De ce nu o fac ei atunci?
Sailing away! S/Y Haimana

NordKapp

Noi vrem sa trecem granița pe autostrada, ei mai puțin. :)

adiarc

Lucrurile nu se fac așa....s-a mai discutat ....avem acord de interconectare între cele 2 state , care prevede ca la Nadlac facem noi PTF , in timp ce ungurii vor face la Borș....sau cum se numește pe partea lor in aceea zona
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Am facut ieri un Cluj-Bucuresti dus intors. Crancen. Ca si observatii, Impregilo lucra, (3 masini de forat piloti, se turna si beton). A inceput sa se deterioreze si zona lucrata de Astaldi, au aparut gauri in asfalt (in zona tunelului, cat si aproape de nodul de la Ocna Sibiului) cat si denivelari al nivelul terasamentului. Centura Sibiu din ce in ce mai proasta, comparativ cu Bechtelul care a fost inaugurata aproximativ in aceeasi perioada, arata ca si cand ar fi facuta cu 5-10 ani mai devreme, reperatii de mantuiala, intretinere complet aiurea. Un pic off-topic, spune lumea sa facem CoBra din bani de la buget si sa o intretinem tot noi. Pai daca o facem cum se face acum intretinerea, s-ar putea in 30 de ani sa ne coste dublu decat concesiunea.


vancouver

Quote from: sebba on January 17, 2015, 09:50:25 AM
Complicat sau simplu, eu vad altfel problema:
Nu noi vrem vama, ei vor. De ce nu o fac ei atunci?

O vezi gresit. Daca România era in Schengen, nu era nevoie. Vinovati ca nu suntem in Schengen suntem noi, in nici un caz nu poate fi atribuita vreo vina Ungariei pentru asta. Asta scrie si in documentul oficial.

Oricum exista si un nod pe partea maghiara a granitei, deci, in cel mai rau caz, pana la intrarea in Schengen, vom iesi la Nadlac de pe autostrada, vom trece granita pe la ptf actual si vom reintra pe la Nagylak.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

Întreținerea este într-adevăr dezastruoasa....va aduceți aminte ca am tot spus ( si am pus si poze) de pe centura Sibiu....nici acum nu s-a întâmplat nimic.....șanțurile sunt la fel de colmatate , precum si rigolele laterale , mergând pana in calea de rulare...deci sa nu ne mire când apar gropi...pe de alta parte Directia de Drumuri Cluj întreține mult mai bine A3......țin minte cum anul trecut a intrat cineva in parapeți pe breteaua de ieșire spre Luna...a doua zi au schimbat si pilonii si parapeți......la Sibiu , Dir de Drumuri Bv i-au trebuit aprope 4 ani si atunci a făcut lucru de mântuială...înlocuind parapeți , dar lăsând piloni lipsa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bond

Quote from: florin74 on January 17, 2015, 10:45:23 AM
Am facut ieri un Cluj-Bucuresti dus intors. Crancen. Ca si observatii, Impregilo lucra, (3 masini de forat piloti, se turna si beton). A inceput sa se deterioreze si zona lucrata de Astaldi, au aparut gauri in asfalt (in zona tunelului, cat si aproape de nodul de la Ocna Sibiului) cat si denivelari al nivelul terasamentului. Centura Sibiu din ce in ce mai proasta, comparativ cu Bechtelul care a fost inaugurata aproximativ in aceeasi perioada, arata ca si cand ar fi facuta cu 5-10 ani mai devreme, reperatii de mantuiala, intretinere complet aiurea. Un pic off-topic, spune lumea sa facem CoBra din bani de la buget si sa o intretinem tot noi. Pai daca o facem cum se face acum intretinerea, s-ar putea in 30 de ani sa ne coste dublu decat concesiunea.

sunt și eu surprins cât de bine rezistă A3... mai ales pentru că m-am mutat recent într-un sat de lângă CJ unde majoritatea au fost angajați "la turc" și am aflat multe "mânăreli" care s-au făcut...
s-ar putea să fie tronsonul cu cele mai mici costuri de întreținere construit până acum în RO

etalgor


Ionut

Baieti, folositi topicul A3... :cheers:
Rugamintea este sa nu dati informatii sensibile pe public, mai ales daca nu sunt din surse de incredere.