News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

GabiHd

Quote from: AlexIP on September 03, 2014, 02:15:40 AM

Sunt heirupiste. FFS, pe celălalt scrie Castelul Corvineștilor, pentru că Matei Corvinescu.

Intradevar, de unde au scos asta cu Castelul Corvinestilor? Orice cautare pe google da ca denumire oficiala Castelul Corvinilor. Aaa, ca ii mai spune lumea si al Corvinestilor, al Huniazilor sau Castelul Hunedoarei e altceva. Normal trebuie trecuta denumirea oficiala.
Inca o dovada de indolenta din partea celor care gandesc indicatiile rutiere.

davyl

Quote from: sebba on September 02, 2014, 04:09:13 PM
Quote from: udar on September 02, 2014, 08:21:32 AM
Chiar pe Arad  lotul lui Alpine inca nu au dat castigatorul.....revoltator

"revoltator" e putin spus... prea bland...  >:(
Efectiv, strigator la cer! Ce probleme insurmontabile sunt acolo, de nu ajung sa desemneze un castigator cat mai repede?

Tavi

Dacă pe rămășița aceea de lot nu mai pupăm bani de la UE atunci răspunsul este că, făcându-se cu bani de la bugetul RO devine subiect de șpagă, mită, foloase necuvenite sau altele din gama penală balcanică - nepenalizate până acum in România. A zis Șova la un moment dat ceva dar nicio instituție a statului român nu s-a autosesizat. Cum se mai pune la noi batista pe țambal .... :(

isotech_ro

#17238
Quote from: davyl on September 03, 2014, 12:01:26 PM
Efectiv, strigator la cer! Ce probleme insurmontabile sunt acolo, de nu ajung sa desemneze un castigator cat mai repede?

raspunsul este foarte simplu NU S-AU INTELES LA PARANDALET ... INCA  :((  :lol:

sebba

si sa-mi mai ziceti mie ca sunt nebun cand spun ca la noi este varianta "nu se vrea"
aia e acolo, NU SE VREA! in 2 ani de "stat" s-ar fi putut termina de 10 ori acel lot, daca s-ar fi vrut
si la fel e si cu alte lucrari ce nu au legatura cu acest topic
si atunci, cum sa-i mai crezi? cum sa-i mai ierti? cum sa-i mai intelegi?

da, stiu, nu va place cand rabufnesc si imi vine sa-i dau cu burta de pamant pe toti, de la A la Z, aliniati dupa inaltime si greutate...
dar chiar nu-mi vin alte sentimente fata de ce se intampla practic, in teren
Sailing away! S/Y Haimana

cutter

E ok să răbufnești :)

Hai să facem o acțiune prin care să atragem atenția asupra urgenței desemnării unui cîștigător pe acest lot.

Eu aș avea o idee - contactați-mă pe privat.

Ionut

Hai sa nu rabufnim. Nu de alta, putem rabufni in privat. Acasa. Fiecare cu sotia/prietena/copiii (daca au chef sa asculte) sau singur. Nu in public.
Back to A1, multumesc frumos!
:cheers:

MNU

Adica sa punem si noi "batista pe tambal"?

stangabriel

http://www.aradon.ro/avans-pe-autostrada-nadlac-arad-lotul-1/1453655

ARAD. Asocierea Astaldi – Max Bögl, care a câştigat licitaţia pentru realizarea primului tronson al autostrăzii Nădlac-Arad, tace şi face. Nimeni nu a părut să îi creadă pe constructori că vor finaliza lucrarea în numai un an de zile, însă firmele respective vor să îi contrazică. După ce, în primăvară, constructorii anunţau că, deşi contractul lor spune că trebuie să finalizeze autostrada până în ianuarie 2015, vor să termine lucrarea până în toamna lui 2014, aceştia au pus osul la muncă.
,,Am finalizat lucrările la terasamente, am terminat două straturi de asfalt, iar un procent de 20 la sută din stratul de uzură, ultimul strat, a fost finalizat deja. După cum am anunţat, vrem să terminăm autostrada înainte de finele anului. Şi asta pentru că, pe timp de iarnă, nu ştim ce se poate lucra, cât se poate lucra. Aşa că vom încerca să terminăm treaba până începe iarna", a anunţat Adrian Adler, directorul de şantier al asocierii Astaldi – Max Bögl.
Un ochi râde...
În ceea ce priveşte modul în care finalizarea autostrăzii va influenţa Nădlacul, oraşul de frontieră pe lângă care va trece şoseaua, părerile sunt şi pro, şi contra. ,,Construcţia autostrăzii este un lucru bun pentru că va reduce traficul din oraş. TIR-urile fac zgomot şi crează trepidaţii", a spus un locuitor al Nădlacului. Primarul Vasile Ciceac a vorbit despre avantajele şi dezavantajele create de autostradă.
,,Construirea acestei porţiuni de autostradă este benefică pentru Nădlac pentru că va decongestiona traficul. Avem 2.400 de TIR-uri care tranzitează oraşul în fiecare zi. Un alt avantaj este drumul de legătură DN 7, zona Nădlac – autostradă. Zona de aici se va dezvolta. Din păcate, există şi dezavantaje. Unul dintre ele se referă la faptul că autostrada ocoleşte puţin Nădlacul şi vom avea de suferit din punct de vedere economic. Mulţi agenţi economici care prestează diferite servicii vor dispărea de pe piaţă pentru că nu vor avea cui să mai presteze servicii. În acest sens, trebuie să venim în completare cu crearea de noi locuri de muncă", a spus Ciceac.
Aşteptare pe lotul 2
Chiar dacă lotul 1 al autostrăzii Nădlac-Arad va fi finalizat înainte de termen, cum anticipează constructorul, acesta va rămâne, în continuare, inaccesibil. Şi asta pentru că cei de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România nu au stabilit câştigătorul licitaţiei pentru finalizarea lotului 2 al autostrăzii. Aşa că, probabil, vom avea un segment de autostradă care va începe în câmp şi se va termina în câmp. Iar o parte din vină aparţine şi vecinilor maghiari care, deşi s-au bătut cu pumnul în piept când a venit vorba despre infrastructură, nu au reuşit să finalizeze autostrada frontieră-Mako. Iar termenul pentru finalizarea acestei lucrări este sfârşitul anului 2015.

NGC

#17244
Poate au fost declarati deja cistigatori si acum se asteapta contestatiile. Deocamdata nimic de la CNSC, dar e oricum prea devreme.

teocharis

Quote from: stangabriel on September 04, 2014, 10:03:03 AM
Iar o parte din vină aparţine şi vecinilor maghiari care, deşi s-au bătut cu pumnul în piept când a venit vorba despre infrastructură, nu au reuşit să finalizeze autostrada frontieră-Mako. Iar termenul pentru finalizarea acestei lucrări este sfârşitul anului 2015.

articolul dezinformeaza, maghiarii nu au avansat niciodata un termen de finalizare Mako-frontiera sfarsitul lui 2014!

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

athosga

Quote from: teocharis on September 04, 2014, 01:13:22 PM
articolul dezinformeaza, maghiarii nu au avansat niciodata un termen de finalizare Mako-frontiera sfarsitul lui 2015!

Asa-i, insa din pacate treaba merge in directia aia. :(

ciprebbe

Sa va reamintesc termenul de la inceperea lucrarilor?



A tervek szerint 2014 szeptemberére megépül az M43-as autópálya Makó és az országhatár közötti, 23,1 kilométeres szakasza -- jelentette be Lázár János Miniszterelnökséget vezető államtitkár csütörtökön Makón.

Deci ungurii sunt in urma deja, si avem sanse sa finalizam lot1 inaintea lor, pacat ca nu se va putea folosi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

filippasteur

Quote from: stangabriel on September 04, 2014, 10:03:03 AM
http://www.aradon.ro/avans-pe-autostrada-nadlac-arad-lotul-1/1453655
Iar o parte din vină aparţine şi vecinilor maghiari care, deşi s-au bătut cu pumnul în piept când a venit vorba despre infrastructură, nu au reuşit să finalizeze autostrada frontieră-Mako. Iar termenul pentru finalizarea acestei lucrări este sfârşitul anului 2015.

Poate nu ma prind eu, dar ce vina are partea maghiara? Daca - sa presupunem - ar fi fost terminata bucata lor de autostrada, Nadlac-Arad Lot 1 ar fi avut vreo utilitate fara Lotul 2?