Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 58 Guests are viewing this topic.

NGC

Ieri a fost eliberata autorizatia de construire "Proiectare si executie Autostrada Timisoara – Lugoj, Lot 2 km 54+000 - km 79+625".

chr

Quote from: cezar-mario2012 on August 27, 2014, 12:09:49 PM
Nu sunt de specialitate, dar intr-un experimente facut de o universitate americana, demonstra ca daca un grup de persoane egale se deplaseaza in aceiasi directie si timp, structura podului intra in rezonanta si se prapuseste. Probabil de aici si limitarile lor.
Gresit, erau cercetatori britanici ...

Eurocopter

Filmarile recente, preluate de Hotnews:

QuoteCum 2014 se apropie incet-incet de final se contureaza si scenariul negativ in care guvernul va inaugura un singur tronson de autostrada de 22 de km anul acesta, si acela cu intarzieri de peste 18 luni. Este vorba de Lotul 3 din autostrada A1 Orastie - Sibiu, lot pe care se afla in constructie cel mai inalt viaduct din tara, dar pe care se gasesc si cele mai mari probleme cu alunecari de teren de pe vreun santier de autostrazi. Tronsonul care ar trebui sa fie gata in luna noiembrie a fost filmat din avion prin contributiile utilizatorilor forumurilor dedicate subiectelor de infrastructura.

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17979301-video-imagini-din-avion-probabil-singura-autostrada-care-inaugurata-anul-acesta-plus-imagini-primele-lucrari-autostrada-a10-sebes-turda.htm

davyl

Imi cer scuze daca s-a mai vorbit/postat... Insa pentru mine sunt vesti proaste care merita puse si de doua ori:

http://www.evz.ro/autostrada-deva-lugoj-se-face-in-ritm-de-melc.html

>:(

davyl

Quote from: Eurocopter on August 27, 2014, 03:06:45 PM
Filmarile recente, preluate de Hotnews:

QuoteCum 2014 se apropie incet-incet de final se contureaza si scenariul negativ in care guvernul va inaugura un singur tronson de autostrada de 22 de km anul acesta, si acela cu intarzieri de peste 18 luni. Este vorba de Lotul 3 din autostrada A1 Orastie - Sibiu, lot pe care se afla in constructie cel mai inalt viaduct din tara, dar pe care se gasesc si cele mai mari probleme cu alunecari de teren de pe vreun santier de autostrazi. Tronsonul care ar trebui sa fie gata in luna noiembrie a fost filmat din avion prin contributiile utilizatorilor forumurilor dedicate subiectelor de infrastructura.

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17979301-video-imagini-din-avion-probabil-singura-autostrada-care-inaugurata-anul-acesta-plus-imagini-primele-lucrari-autostrada-a10-sebes-turda.htm
Felicitari tuturor contributorilor din ultima perioada pentru ajutorul lor, gratie carora s-a putut reface bugetul de filmari! Si mai ales, mii de multumiri "zburatorului" nostru pentru minunatul lui efort! Sa ne traiesti, eurocopter!

davyl

Quote from: adiarc on August 26, 2014, 08:40:21 PM
ar trebuii sa apara castigatorul ( dar e doar prima etapa )... 25 august era termenul
A mai trecut inca o zi si tot nimic... Se mai aude ceva? Ar cam fi timpul sa avem un castigator acolo sa se poata apuca cat mai repede, sa termine si lotul asta odata...

adiarc, ca intotdeauna un fotoreportaj detaliat si extraordinar. Mii de multumiri si din partea mea! (pun o bere belgiana autentica deoparte pentru tine, una tripla, ca meriti!... problema ar fi cum sa o si primesti... :D)

davyl

Quote from: NGC20 on August 27, 2014, 02:50:30 PM
Ieri a fost eliberata autorizatia de construire "Proiectare si executie Autostrada Timisoara – Lugoj, Lot 2 km 54+000 - km 79+625".
Super! Multumim! Vant la pupa si motor turat la maxim sa termine cat mai repede posibil!!!  :D

Cozak

Sambata, la intersectia A1 cu DJ 609E catre Herneacova se lucra la deviatia DJ pe o bretea  pentru inceperea structurii podului ce va traversa autostrada, avand in vedere ca DJ e chiar perpandiculara pe autostrada si trecerea se va face pe amplasamentul originar al DJ. Fibra optica era ingropata deja.
Pozele sunt cu A1 vedere catre Lugoj.Intre timp au fost puse altele similare si mai bune de colegul nostru schluppi.
Oricum multumesc si eu celor implicati cu poze si filmari.Bravo lor!






NGC

#17138
Probabil ca informatia nu mai este de actualitate, dar daca se mai indoieste cineva ca Impregilo stia de alunecarile de la Aciliu, puteti vedea documentul "Evaluarea impactului asupra mediului Orastie - Sibiu", care a fost la dispozitia Impregilo in documentatia de participare la licitatia de atribuire din 2011.
Pe linga precizarea ca au fost alunecari (pagina 144), mai apar si 4 poze cu unele alunecari (pagina 134) din acea zona.  :lol: :lol: :lol:
In paginile 145 si 146 se precizeaza ca pentru proiectul tehnic trebuie sa gaseasca locatii pentru teste mai punctuale si sa verifice raportul despre solurile descoperite (care se pot umfla), prin investigatii speciale asupra solurilor.

alecu26

Quote from: cezar-mario2012 on August 27, 2014, 12:09:49 PM
Nu sunt de specialitate, dar intr-un experimente facut de o universitate americana, demonstra ca daca un grup de persoane egale se deplaseaza in aceiasi directie si timp, structura podului intra in rezonanta si se prapuseste. Probabil de aici si limitarile lor.
Eu cred ca e legenda urbana. Primul care a interzis armatei sa bata pas de mars pe pod a fost....cine altul decat napoleon. Teoretic e posibil dar practic nu prea. A fost si la mith busters....dar nu mai stiu exact concluzia finala. Un exemplu real in acest caz este millenium bridge din londra.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#17140
Bine inteles ca imbecilo stia. Si au speculat exact chestia asta in licitatie...ca vor veni si vor prosti pe toata lumea si vor construi inca un viaduct cu un pret intentionat exagerat pt chestia asta....viaduct care sa sara peste aluncarile dinspre sebes...si ca tunelul care il vor face spre sibiu le va fi platit suplimentar. Nici nu au citit macar conditiile de contract.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MNU

Aceasta fraza mi-a atras atentia:

QuoteDatorita prezentei in zona a acestor alunecari de teren traseul autostrazii a fost revizuit, pentru a se indeparta de poalele dealurilor.

Stie cineva care era traseul initial? ... si cat de mult s-a modificat?

NGC

#17142
Cred ca trebuie sa vezi variantele de traseu din SF, in special 4A, 4B, 5A si 5B.
Poate gasesti aici unde sint vreo 350 de pagini cu desene, dar atentie ca are aproape 800 MB documentul.

Hades

#17143
Poze Nadlac Arad Lot 1  din 26.08.2014
Pod KM 18


Vedere stanga-dreapta de pe podul de la km 18




dorum

eu zic ca e Nadlac Arad lot1... :)
:cheers:

...sau s-au apucat de lucru pe lot2 fara castigator desemnat si contract semnat??