Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 58 Guests are viewing this topic.

adiarc









partea spre SB...excavatiile se apropie de final .....2-3 sapt max , in cond de vreme buna











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

aici termina in cateva zile...sunt f aproape de calea de rulare







si o noua veste buna.... a fost inaugurat si pasajul peste autostrada ( nefinalizat ), aferent DJ Apoldu de Jos-Sangatin







aici lipseste str de uzura





pe pasaj lipsesc ambele str de asfalt



e pietris ...nu asfalt

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



vedere spre Sb



vedere spre CUnta















cam asta ar fii
sunt vesti bune , zic eu , judecand mai ales dupa mobilizare
este evident ca vor sa inaugureze , inainte de alegeri...altfel nu am fii vazut o asemenea mobilizare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#17118
si pt ca excavatiile se apropie de final este indicat si un filmulet

https://www.youtube.com/v/1a7Qi2JrUZE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

Se mai stie ceva de lot 2 Nadlac - Arad? Se termina si august in curand!  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

ar trebuii sa apara castigatorul ( dar e doar prima etapa )... 25 august era termenul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

trifuhoria

Felicitari adi pt megareportajul tau!!! De jos lucrurile par mai avansate decat in filmare...

Zimox

Citisem zilele trecute, cineva a scris, ca Viaductul ar avea probleme, este adevarat?
!

mariansb

Marti 26 august, ora 17- spatiul de servicii de pe Sebes-Sibiu, inainte de Cut

[/URL]













[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

SILVIUFG

Quote from: Zimox on August 26, 2014, 11:07:28 PM
Citisem zilele trecute, cineva a scris, ca Viaductul ar avea probleme, este adevarat?

Sunt persoane pe forumul acesta care isi pot da pareri mai avizate decat a mea dar ma gandesc ca ca ar fi fost probleme la ditamai viaductul nu mai miscau un firicel de praf in jur pana nu clarificau tot.

dr4qul4

si nici nu mai treceau atatea camioane pe el zilnic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

 In data de 14 August 2014 am fost plecat la Munich cu Tarom, ce a avut escala la Sibiu.

Centura Sibiului:







Lot 3 Sibiu-Orastie:





Centura Orastiei:





Bonus Aeroportul din Sibiu;


frunzaverde

Quote from: Zimox on August 26, 2014, 11:07:28 PM
Citisem zilele trecute, cineva a scris, ca Viaductul ar avea probleme, este adevarat?

Au existat tot felul de zvonuri si informatii venite pe surse ca planul de alunecare se continua sub pilele viaductului si ca acestea au fost afectate. Sursele au fost multiple si de incredere, asa ca inclin sa cred ca exista ceva adevar. Sursele nu au spus niciodata gravitatea problemei - care poate fi absolut minora sau foarte serioasa, sau oriunde intre.

Cert este ca, daca observati fimele facute de Eurocopter, se circula pe un singur fir al viaductului, celalalt fir fiind blocat cu blocuri de beton pentru a preveni accesul. Acelasi lucru a fost spus in trecut (tot pe forum) de reportaje "din teren". La fel, exista informatii ca e limitat numarul de camioane aflate pe viaduct la un moment dat - acum nu stiu daca limitarea asta este normala sau nu, cineva care stie structuri (si care e mai aproape de proiect) poate are vreo idee mai clara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cezar-mario2012

Nu sunt de specialitate, dar intr-un experimente facut de o universitate americana, demonstra ca daca un grup de persoane egale se deplaseaza in aceiasi directie si timp, structura podului intra in rezonanta si se prapuseste. Probabil de aici si limitarile lor.

dr4qul4

limitarea numarului de camioane poate avea o explicatie mult mai simpla: daca ii lasa prea aproape unul de celalalt atunci vor incerca sa se depaseasca pentru a face mai multe curse si pot aparea accidente.
cu blocarea celuilalt fir este putin mai complicat: ori l-au blocat ca sa nu fie nevoiti sa-l reasfalteze, ori au o problema la una din pile, fiecare sens avand pile separate. Dar daca ar fi sa alunece, ar aluneca ambele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist