News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 56 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Cred ca se referea la un motel, restaurant, ceva de genul asta

MRS

^^^
Din spatii de servicii (dusuri, restaurante, benzinarii, moteluri, service-auto, spalatorii etc) se pot face bani insa...

Off:lasa ca stiu altii sa faca bani in parcari:
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/il-recunosti-pe-escrocul-de-pe-autostrada-soarelui-ce-masuri-se-pot-lua-pentru-ca-isi-tine-copiii-in-fiecare-zi-in-soare.html


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

bogdymol

Quote from: AlexIP on August 07, 2014, 03:50:54 AM
Quote from: alecu26 on August 06, 2014, 12:30:30 AM
PS: la primele ore ale diminetii, parcarile de la Orastie si aceasta sunt efectiv arhipline de tiruri. Pacat, pacat ca nu se fac bani din chestia asta de catre CNADNR.

Ai mai văzut pe undeva ca parcările de pe autostradă pentru camioane care fac pauza să fie cu plată? Mai ales în condițiile în care singurul lucru oferit este un WC, eventual și un coș de gunoi și atât.
Am vazut in Anglia, cel putin pt masina mica. Daca stateai mai mult de 2 h trebuia sa platesti.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

athosga

#16908
Potrivit paginii "CNADNR"-ului maghiar (nifzrt) pe facebook inaugurarea tronsonului Mako-granita este amanata pana spre "vara 2015" (cum am mai mentionat). Nicaieri nu se explica de ce, doar se specifica intr-un raspuns ca "daca partea romana termina mai repede, atunci si noi deschidem mai devreme. Altfel nu se justifica, nu exista infrastructura necesara descarcarii traficului". Deci pare ca se vrea inaugurarea simultana a celor doua tronsoane de la granita. HAI ASTALDI! :)

dr4qul4

Daca Strabag nu contesta atunci s-ar putea sa avem ambele loturi date in circulatie inca din anul acesta. Sau cel tarziu la 1 aprilie vor fi gata cu totul. mai mult de atat nu au ce sa faca la ele, doar daca nu trag de timp sa astepte schengen-ul sa scape de controale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

@athosga Eu inca imi mentin parerea ca ungurii sunt cu mult in urma fata de termen. Degeaba sunteti optimisti si spuneati ca lasa la urma pasajele si nodurile ca eu inca cred ca nu sunt in termen, nici macar cu acea prelungire de 6 luni. Si ca sa se scoata incearca sa ne paseze noua mata moarta. Daca noi terminam in noiembrie, asa cum sustin cei de la Astaldi (si la noi sunt dovezi ca se poate) sa vedem cum dau drumul ungurii la o autostrada in constructie.

Se pare ca nu le priieste legatura cu Romania ca nici la tronsonul Szeged - Mako nu au dus-o mai bine si i-au dat drumul la trafic chiar daca nu ii/era finalizat. Scandalul (cel cu mita si delapidarea de fonduri) cu podul peste Tisa de la Szeged inca si acuma are ecouri.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

danutzu_1069

E o mare diferenta intre finalizare si inaugurare!
Si ungurii spun "inaugurare"
Si cum nu poti inaugura ceva ce nu ai finalizat trageti voi concluziile.
Ei vor finaliza lotul intr-un viitor apropiat, dar ne asteapta si pe noi sa finalizam... si apoi sa inauguram impreuna... cu panglici tricolore de ambeleparti ale granitei.
E treaba noastra daca nu vom fi in stare sa terminam si sa inauguram lotul 2 odata cu lotul 1

iuli

Eu vroiam sa fac diferenta dintre finalizare si dare in folosinta.

Si daca ungurii o tin pe aia cu vara lui 2015 s-ar putea sa le facem o mica surpriza ca pana atunci sa se poata circula pe A1 de la Nadlac pana la Dumbrava.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

danutzu_1069

Sa dea Domnu.
Sunt convins ca ei sunt cu ochii pe stadiul nostru.

dorum

#16914
Haideti sa fim si noi optimisti si sa dam crezare la 2 firme mari si late cu toate x2 pe santier si care au preluat un lot de la 25-30% realizat... avem asfalt pe 98% din lot iar mobilizarea este mult peste ce speram...
De ce sa nu credem ca se poate si la noi? Din obisnuinta oare? :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

radutm

Totusi, care mai este stadiul drumului de legatura Nadlac-A1? Acolo Romstrade nu lucrase mai deloc.
cont inchis

dr4qul4

nu prea conteaza! terasamentele celor 2 loturi Nadlac-Arad sunt aproape gata. Au mai ramas doar pasajele, parapetii si cic-ul.
Au destule utilaje pe care le vor trimite la acel drum de legatura deoarece nu le pot folosi in alta parte. In 3 luni e gata si ala.

PS. La fel gandise si UMB-ul. Tragem tare pe Lugoj-Deva la terasamente si dupa mutam utilajele de sapat/carat pe A3. Ploaia le-a stricat putin planurile dar se descurca ei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Quote from: AlexIP on August 07, 2014, 03:50:54 AM
Quote from: alecu26 on August 06, 2014, 12:30:30 AM
PS: la primele ore ale diminetii, parcarile de la Orastie si aceasta sunt efectiv arhipline de tiruri. Pacat, pacat ca nu se fac bani din chestia asta de catre CNADNR.

Ai mai văzut pe undeva ca parcările de pe autostradă pentru camioane care fac pauza să fie cu plată? Mai ales în condițiile în care singurul lucru oferit este un WC, eventual și un coș de gunoi și atât.

exact. si dintr-un automat de cafea, sucuri, sandvisuri ai face bani gramada.

Un chiosk de placinte, patiserie, ceva meniul zilei...(acei tiristi opresc pentru asa ceva in grup pe la Cunta si hotel Rio).

Benzinarie...nici nu mai vorbesc.

Se poate face pe baza unui procent din vanzari...sau chirie fixa...orice. Ar face bani macar cat sa intretina asa un pic la limita decentei acele loturi de autostrada.
Drumurile noastre POATE;

athosga

Quote from: iuli on August 07, 2014, 08:01:58 PM
Eu vroiam sa fac diferenta dintre finalizare si dare in folosinta.

Si daca ungurii o tin pe aia cu vara lui 2015 s-ar putea sa le facem o mica surpriza ca pana atunci sa se poata circula pe A1 de la Nadlac pana la Dumbrava.

Aici dau dreptate lui Iuli: in caz ca aici se termina inainte de vara, unguri nu vorbesc de finalizare, nic de inaugurare, ci de "dare in folosinta", ceea ce inseamna ca se va circula... intr-un fel. :)