Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

tonică

asta-i precum cea zisa de aia de la antene cum ca procesul lui voiculescu a durat doar o luna.. :lol:
Apai ce conteaza daca termina unii ori altii luand in considerare ca pe ambele parti ale granitei aceasta autostrada are prevazute drumuri de aces la dn? Atat in proiectul lotului romanesc cat si cel maghiar. Asa ca nici unii, factual, nu au de ce sa dea vina pe curtea vecina atata timp cat depins strict de propriul lor proiect si de finalizarea lui. Daca astaldi termina in timp record lotul dar 'uita' de drumul de legatura nu va fi nicicum vina ungurilor ca nu si-au facut treaba la timp ci tot a lui astaldi. Asemeni si la vecini... ;)

Katana_ro

Hmm....Eurocopter nu poate sa traga o runda oare pe M43 de la Mako la granita? :P

Nu de alta, dar asta ar lamuri orice fel de dubii :))

SB76UFO

Ba da, Eurocopter chiar ne-a intrebat dupa ultima filmare facuta pe Arad -Nadlac, daca vrem sa filmeze pana la Mako.
"Prostia este eternă și invincibilă"

dorum

poate il intercepteaza Mig-urile unguresti :) :)
nu cred ca e voie chiar asa... sau poate nu ma pricep eu la partea asta cu aviatia...

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

dorum

pai daca este voie si se poate, apelam la pilotul nostru sa ne faca nota de plata si o facem si pe asta....

Archi

Eventual trimitem factura ungurilor  :p

dr4qul4

Azi a fost haos pe A1.
De la Veteranilor pana la centura am facut 1 ora si 40 de minute. A plouat atat de tare incat apa avea 20 cm la bordura si peste pe stradutele de la gorjului.
Dar mai rau a fost intre km 20 si 40 unde ploua torential si nu se vedea la 30 metrii in fata. Pe banda 1 se circula cu 50 si pe 2 cu maxim 90. Foarte multe masini oprite pe banda de urgenta, probabil speriati de ploaie.
De la km40 incolo ploaia s-a oprit si asfaltul era perfect uscat.
Am observat foarte multi parapeti proaspat inlocuiti\reparati!!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Treaba cu parapetii este in buna masura rezultatul acelei decizii a justitiei, prin care CNADNR a trebuit sa plateasca 1 milion de € studentei care si-a macelarit o mâna intr-un parapet stricat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

#16929
Aata cu paraperii inlocuiti am remarcat-o si eu ieri pe sensul spre Bucuresti. Dar mai au multi de inlocuit

florin74

#16930
S-a mai semnat un contract de consultanta pentru supervizarea Lugoj-Deva lot 2 (Salini) : Asocierea PRIMACONS- CONSITRANS ,
6,6 mil lei.
Lot 4 este contract semnat cu AECOM
Cat de curand o sa fie contract si pe lot 3, daca nu ma insel cu HILL International.

Sa le dea si autorizatia de constructie odata si sa avem vara aia secetoasa si calduroasa cu care ne-au amenintat metereologii britanici, niste demni urmasi ai cercetatorilor britanici  :lol:


Bonus : avem contracte privind paza pe toate loturile de autostrada in circulatie, cat si pe Nadlac Arad , cat si servicii de ordine si curatenie in 5 spatii de servicii : 296+910 stg+dr, 316+560 stg.+ dr. si km 312+246, 340+710 stg+dr , 446+890 stg.+dr,  500+536 stg+dr


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Sunt noii Search Corporation de pe vremea lui Mitrea ?  :)

Ionut

Nu vedem si licitatii pentru a construi ceva in spatiile alea de servicii? >:(

adiarc

cred ca trebuie sa readresam aceasta intrebare catre CNADNR ....eu am facut-o , dar e bine sa trimitem cat mai multi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura