Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mitsu

Quote from: rizzuh on April 23, 2018, 10:57:01 PM
^ da, aceea este cea mai recenta harta; este destul de veche. Pe Valea Jiului mai au de lucru la 2 poduri parca.

Are cineva idee, se mai actualizeaza curand? Multumesc!

rizzuh

Vancouver se ocupa de harta. Nu a mai avut timp ca sa faca o actualizare, iar probabil ar fi un volum mare de munca, sunt multe modificari de la ultima versiune.

@vancouver, crezi ca am putea ajuta la actualizarea hartii?

dr4qul4

Uite aici harta actualizata cu ajutorul lui Cristi5 si al comunitatii OSM.
practic, poti sa actualizezi si tu, fara prea mare efort.
http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=7/46/25
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Skynick

Domnilor, stiti cumva care e stadiul la DN18, Borsa? Mai au mult de facut? Este practicabil?

staude6

Quote from: Skynick on April 24, 2018, 09:17:11 PM
Domnilor, stiti cumva care e stadiul la DN18, Borsa? Mai au mult de facut? Este practicabil?

Nu stiu exact cum se circula dar se lucreaza. In schimb tronsonul Baia Sprie - Sighetu Marmatiei e de tot rasul; la inceputul anului stadiul fizic era de 93%, iar CNAIR spune ca bugetul e insuficient pt finalizarea lui in 2018. Trist

QuoteNU SUNT BANI! – Buget insuficient pentru finalizarea DN 18 Baia Sprie – Sighet şi Moisei – Borşa

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România a anunţat oficial că bugetul comunicat pentru anul 2018 este insuficient pentru finalizarea lucrărilor pe DN 18 Baia Sprie-Sighet, respectiv DN 18 Moisei – Borşa Şesuri. În toate aceste cazuri, susţine CNAIR, s-a solicitat suplimentarea bugetului.

În ceea ce priveşte contractul 6R11/03.08.2011 – Reabilitare DN18 Baia Mare – Sighetu Marmaţiei, datorită bugetului insuficient alocat pentru anul 2017 perioada de execuţie a lucrărilor a fost extinsă, termenul de finalizare estimat fiind anul 2018, iar acum CNAIR spune că vom avea un nou termen de execuţie. Stadiul fizic al lucrărilor la acest tronson de drum este de 93%, iar cel financiar la 80%.

Cât priveşte reabilitarea DN18 LOT 1 Moisei – Borşa şi reabilitare DN18 LOT 2 Borşa – Şesuri, ştim clar că aceste două tronsoane de drum nu vor fi gata în acest an. Dacă în cazul primului avem un stadiu fizic al lucrărilor de 58%, respectiv 55% financiar, în cazul lotului 2 stadiul fizic al lucrărilor este de 70%, iar cel financiar de 42%.[...]

Sursa: https://www.axanews.ro/mm/buget-insuficient-pentru-finalizarea-dn-18-baia-sprie-sighet-si-moisei-borsa.html

cristi5

#1760
Quote from: dr4qul4 on April 24, 2018, 05:33:32 PM
Uite aici harta actualizata cu ajutorul lui Cristi5 si al comunitatii OSM.
practic, poti sa actualizezi si tu, fara prea mare efort.
http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=7/46/25

Intelegerea actuala cu vancouver este ca el actualizeaza harta de la inceputul acestui topic si publica un log. Dupa aceea cei care stiu sa editeze OSM copiaza din log.

Cum ar fi sa facem invers?
1) Cineva sa preia de aici modificari si sa le puna pe OSM.  Eu din pacate nu am asa mult timp sa urmaresc constant topicul. Nu cred ca e mai mult de un update pe saptamana.
2) Din OSM se genereaza automat un log
http://proinfrastructura.ro/hcd-log.html
3) vancouver poate prelua logul OSM cand are timp si pune pe harta lui ce e relevant (pe OSM sunt mult mai multe drumuri care au calitatea marcata)
4) daca sunt culori in disputa, se pot discuta aici.

Daca vrea cineva sa faca (1), trebuie "doar" mers in urma pe topic pana la ultumul update _cu_log_ al lui vancouver.

vancouver

Am zis ca fac actualizarea cand se deschide primul lot din A10. Asa ca... nu-i slabiti, puneti presiune sa se deschida.  :)

Cu logul am ajuns undeva la inceput de noiembrie 2017. Adica mesajele de aici de pe topic pana la 01.11.2017 sunt deja prelucrate. Daca vrea altcineva sa faca, atunci mai bine sa inceapa de la 01.01.2018 pana la zi.

Sunt in general un pic prins cu treaba, dar ma ocup in zilele ce urmeaza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Iata stadiul la care ma aflu in log. In partea de jos am prins si 2 schimbari din martie, urmeaza sa analizez postul lui mariuskl din 01.11.2017.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Acum e in plina derulare campania peticirilor de primavara, ar fi nepotrivit un update cu situatia din iarna.cel putin in jurul Brasov-ului stiu sigur ca au peticit DN11 si DN1 (coborarea dinspre Predeal si Ghimbav), dar inca nu stiu daca au peticit Padurea Bogatii. Eu as propune sa mai asteptam cel putin pana la mijloc de mai pentru a stabili noile culori.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


cristi5

Daca facem update "tranzactional" da.

Tocmai asta propun, un update mai "incremental", pe OSM cel putin. Daca vrea cineva sa fie "moderator OSM" pt calitate, dati un PM.

O alta idee care ma chinuie demult este sa facem crowdsourcing, sa faca omul click pe harta la capetele portiunii si sa spuna cum e drumul etc.

Datele ar fi pregatite in format OSM dar nu s-ar scrie inca acolo. Apoi ne uitam (mai ales moderatorul) pe calitatea datelor primite si le lasam sau nu sa ajunga la OSM.

pasadia

Mi-am adus aminte acum (discutia de pe CF, zona Soimos e de vina):

DJ708 Gurahont - Slatina de Mures + DJ 707C Slatina de Mures - Julita - DN7 le-as trece ca albastru. Ok, nu sunt cele mai grozave marcaje, platforma drumului nu e confortabil de larga, iar pe scurtele serpentine de deasupra Slatinei de Mures sunt cateva probleme cauzate de o alunecare (2-3 sectoare de cativa metri pe o lungime de 1 km pe care oricum nu o poti parcurge cu mai mult de 40km/h datorita geometriei dumului - panta si viraje).

Insa pentru un DJ absolut anonim, pierdut in zone practic nepopulate si lipsite de trafic, drumul e senzational de bun. Si peisajul e decent, numai bun de admirat. Dar te simti mai pierdut pe acolo decat prin muntii aia de peste 2000 de metri.

nasty

O veste bună, se asfaltează acum DN12C, de la Cheile Bicazului spre Bicazul Ardelean, deja au făcut vreo 7 km. Să vedem dacă ajung să unească cu partea făcută dinspre Bicaz până după Tașca.
Vești proaste, s-a stricat mult DN15 între Piatra-Neamț și Bicaz, multe porțiuni de ROȘU, pe acest traseu multe mașini cu bușteni și mult mai multe depozite de lemne și uscătoare de cherestea, semn că s-au intensificat tăierile de păduri. Folosiți aplicația Inspectorul pădurilor!

Ionut

În weekend am avut drum la Râmnicu Vâlcea. Am avut norocul sa nimeresc accident pe DN7 între Pitești și Râmnicu Vâlcea. Waze mi-a dat varianta pe Curtea de Arges și am ascultat cuminte. S-a meritat.

Chiar dacă DN73C este praf in cateva puncte și alunecă în vreo 20-25 de locuri, din care 4-5 alunecări GRAVE, este circulabil. Este rosu, da, însă doar în astea 20-25 de locuri unde fuge rău. În rest, este solid galben, chiar verde. Oricum, circulabil! Nu este super aglomerat dar nici gol.

Dacă vrem PiSi S5 va fi nevoie de reabilitare majoră. Nu pot circula camioanele.

pasadia

In lista drumurilor care "aluneca" va trebui trecut si DN13. Sunt cateva alunecari inspre granita de judet BV / MS (zona Bunesti - Crit), dar cele mai grave sunt pe coborarea dinspre Hetiur spre Nades. In zona asta chiar sunt mai multe (4-5) si incep sa fie semnificative.
Si cum DRDP Brasov e condus de un tinerel PSD-ist, nu ma astept sa vad vreo imbunatatire. 

perfidus

^^  A fost un post al lui @dr4qul4 ceva mai demult pe A1, foarte concludent, despre DN73C:

Quote from: dr4qul4 on March 07, 2018, 01:43:31 PM
raspunsul era pt esendy.
Descarcarea trebuie facuta prin DN73C, care insa trebuie reabilitat. Cand cnadnr-ul avea forum, am incercat sa-i conving pe valceni ca in loc sa se lupte sa mute autostrada pe la ei, sa ceara reabilitarea si modernizarea DN73C: 2 benzi pt urcare si eventual tunel la Piatra. Sau macar niste deblee si ramblee.
In situatia actuala DN73C se prezinta astfel: Alunecare de teren si cedarea fundatiei drumului (in 4 zone). Circulatia se desfasoara restrictionat pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone.Ruta ocolitoare: DN 73C km 60+000 (Piatra) - DJ 678A - DN 7 (Dedulesti). Restrictia va fi mentinuta pana la finalizarea lucrarilor: 31.12.2018. (www.andnet.ro)
nu va uitati la termen, asa e de vreo 5 ani. Si de vreo 25 (de cand am fost prima data in zona) tot asa e drumul ala. La fiecare ploaie mai mare, ori aluneca Mamoaia (spre Curtea de Arges), ori Piatra (spre Valcea).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat