Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Da:

Quote from: voicul on March 29, 2018, 03:22:52 PM
Deja devine irelevant ca dau drumul si la LD4 si LD3 (oricand ar fi asta), daca intrii pe drumul asta de pietris:

https://www.facebook.com/postolache.sorin.5/videos/1763043470421275/

Daca lucrurile raman asa eu nu imi bag masina pe drumu asta de BG!

gruiarew

Mulțumesc, cred că mă duc cu trenul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

strainu

DN68 e încă practicabil pe vreme frumoasă. Pe ploaie și ninsoare însă, e o mare capcană, mai ales dacă ești prins în spatele unui tir.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Ionut


strainu

Da, DN68A, drumul cu glumițele. Când au apărut pe forum mi s-au părut amuzante, dar când luam groapă după groapă îmi venea să le dau foc.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

TibiV

Una este sa vezi "on-line" si sa ti se para "exagerare"...
Alta este cand "exagerarea" aia loveste "fix in masina ta". De la bielete si capete de bara la amortizoare.
In momentul ala "exagerarea" te "ia la inima".... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mihail75

din pacate, vestile pentru reparatia drumurilor nu sunt deloc bune! Ne-am cam lamurit ca infrastructura nu e o prioritate pentru guvernanti, insa incep sa se vada consecintele!

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/ministrul-transporturilor-nu-sunt-bani-pentru-reparatia-gropilor-904068

vancouver

Cam confuz articolul. Daca as fi profesor si un elev mi-ar scrie asa ceva as sta in cumpana daca sa-i dau 4 sau totusi 5 cu indulgenta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dan74

Ieri am mers pe DN75 de la un capat la celalat, Turda - Lunca. Din ce in ce mai multe gropi, mici spre medii, alterneaza sectoare cu denivelari cu sectoare  cu gropi, asa ca daca tii la masina recomand mare atentie. In zona barajului de la Mihoiesti  multe gropi au fost astupate ca pamant, dar tot sectorul de la intersectia cu DJ762  si pana in Vadul Motilor este foarte rau. Sectoarele din Cluj si Alba au ajuns la limita inferioara de galben. Ce am remarcat este ca portiunea reasfaltata acum mai bine de 1 an in zona localitatii Lungesti se prezinta in continuare foarte bine. Sectorul din Bihor este de verde.

gruiarew

Quote from: TibiV on March 31, 2018, 09:00:10 PM
Una este sa vezi "on-line" si sa ti se para "exagerare"...
Alta este cand "exagerarea" aia loveste "fix in masina ta". De la bielete si capete de bara la amortizoare.
In momentul ala "exagerarea" te "ia la inima".... :(

Și alta e să fie mașina proaspăt luată, proaspăt înmatriculată, proasptăt luată rovigneta pe un an și să o rupi prin cratere. Am pus filmarea acia și au fost destui ce mi-au mai scris că cică e mașina de vină și nu-s gropile chiar așa mari. Plus și camera filmează prost dacă e scuturată (asta n-am înțeles de ce, dar face numai pătrățele).

Acum nu vreau să zic aiureli dar după capul meu e strict o problemă legată de partea din Timiș. M-am dus roată prin Săvârșin și deși nu e 100% ok, DN7 arată destul de bine, cel putin până în Săvârșin. Și era și trafic. Culmea și DJ707A. DJ707B și DJ682 e acceptabil pentru un DJ atâta timp cât n-ai trecut de tabla pe care scrie Timiș. Cum ai intrat în Timiș e altceva. DN68A mai are niște hibe pe la Ohaba și Brâznic, dar nu se compară cu porțiunea dintre Coșava și Coșevița. Cel mai fain e când iei o groapă și te uiți lângă și vezi cum șerpuiește autostrada lângă. Goală. Cel mai fain se vede de aici: https://goo.gl/maps/RHsR5nSBAC32

Dar hei, e bine că avem indicatoare cu maimuci ce ne zâmbesc și ne îndeamnă să rezistăm. Plus comunicate și poze în care câțiva omuleți sprijină un târnăcop sau o lopată și varsă ceva dintr-un săculeț.

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia

Daca e nevoie, confirm si eu ca DN68A arata mai rau ca niciodata. Urcarea de la Ohaba si apoi traseul prin padure, dupa Cosevita, sunt portiunile cele mai rele. Fata de alte dati am cobdus in vitwza celui mai lent dinaintea mea, cam la 30-35km/h, pret de vreo 15 minute. Cu toate astea doar 2 masini ne-au depasit.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


rizzuh

#1736
A-uri:

  • A1 Lancram - Cunta = albastru, ca pe harta
  • A1 Cunta - Saliste = verde, au ramas multe trambuline, dar au disparut limitarile de viteza
  • A1 Salite - Sibiu Vest = albastru, ca pe harta
  • A1 Sibiu Vest - Vestem = verde, cam multe gropi, petece, denivelari (in special pe banda 1)
  • A1 Pitesti - pod Arges = albastru, inca se pastreaza foarte bine, am circulat noaptea pe banda 1, nimic de reprosat
  • A1 pod Arges = rosu, o rusine acest pod nenorocit, nu e in stare CNAIR sa schimbe rosturile de dilatatie
  • A1 pod Arges - Bolintin Deal = verde, apar petece pe banda 1, multe in stilul romanesc "balega de asfalt aruncata in groapa"
  • A1 Bolintin Deal - Bucuresti = galben, banda 1 este o aventura, daca ai ghinion ramai cu roata intr-o gropa
  • A3 Gilau - Turda = albastru++, este parfum, am numarat fix 3 gropi (petecite) si 3 rosturi de dilatie care s-au simtit putin, in rest parca mergeam pe un nor; o fi facut Bechtel smecherii ca sa-si umfle buzunarele, dar a si facut treaba de calitate
  • A10 Turda - Aiud = violet, planeitatea si rugozitatea nu se ridica la standardele DN1 paralel, am alunecat ca pe gresia din baie si m-am intors pe DN1 sa-mi petrec timpul in spatele unui VW Transporter care parfuma mediul inconjurator

DN-uri:

  • DN1 Cluj Napoca - Gilau = verde, marcajele s-au cam sters, n-ar strica niste indicatoare de presemnalizare in Floresti
  • DN1 Turda - Aiud = verde, cam valurit drumul, marcajele sterse pe ici-colo, ceva gropi
  • DN1 Aiud - Sebes = galben, sunt multe gropi, multe petece in bataie de joc, marcajele sunt cam sterse, un astfel de DN principal nu merita verde
  • DN1C Baia Mare - Cluj Napoca = albastru, ca pe harta, excelent drumul
  • DN2 int. DNCB - Sinesti = galben; restul din DN2 pana la Roman ca pe harta
  • DN2E Falticeni - Gura Humorului = portiunea albastra acum este de verde
  • DN2E Gura Humorului - int. cu DN17A = galben, destul de valurit drumul, marcajul s-a cam sters, au inflorit si gropile
  • DN2H Putna - int. DN2E = albastru, ca pe harta
  • DN2K int. DN2E - Arbore = verde, ca pe harta
  • DN17 Suceava - Bistrita = albastru, ca pe harta
  • DN7 Vestem - Boita = albastru, ca pe harta
  • DN7 Boita - zona cu 2+1 (Lazaret?) = galben, bucati de asfalt bun amestecate cu asfalt tocit, parca ca o tabla de sah
  • DN7 zona cu 2+1 = albastru, pe jumtate din zona avem si parapete New Jersey anti-bizon
  • DN7 zona cu 2+1 - Ramnicu Valcea = verde, este OK, cu mici defecte, cateva gropi
  • DN7 Ramnicu Valcea - Pitesti = se lucreaza in zona galbena, eventual alternativ galben/verde? (nu va fi de albastru, pare o carpeala)
  • DN17A Sucevita - int. DN2E = verde, ca pe harta
  • DN17A Sucevita - Campulung Moldovenesc = rosu, multe gropi in serpentine, ioc marcaj; doar in zona Vatra Moldovita ar fi putin de galben, cam 3-4 km
  • DN17C Bistrita - Nasaud = prima jumatate galben, a doua verde; nu se mai lucreaza
  • DN17C Nasaud - Salva = verde, este bunicel drumul, un pic cam valurit si ceva gropi
  • DN17C Salva - Dealu Stefanitei = galben, ca pe harta
  • DN17C Dealu Stefanitei - Moisiei = rosu, multe gropi, marcajul a disparut pe multe portiuni
  • DN18 Moisiei - Sighetu Marmatiei = verde, marcajele sunt acoperite cu mastic
  • DN18 Sighetu Marmatiei - Pasul Gutai = albastru, ca pe harta
  • DN18 Pasul Gutai - Baia Sprie = inca se lucreaza, galben/albastru
  • DN18 Baia Sprie - Baia Mare = verde, destul de multe gropi, a fost reabilitat si au uitat sa-l mai intretina
  • DN19 Sighetu Marmatiei - Sapanta = albastru, ca pe harta

DJ-uri:

  • DJ176 Vatra Moldovitei - int. cu DN17 = verde, ca pe harta
  • DJ186 Vadu Izei - Sacel = ramane rosu, daca nu ar fi extrem de valurit ar merge un galben
  • DJ188 Viseu de Jos - Bogdan Voda = rosu, multe gropi, fara marcaj, asfalt foarte tocit

salman rushdie

DJ 504, Alexandria-Pitesti, e albastru pe traseul pana la limita judetului Teleorman. S-a terminat reabilitarea, marcajele sunt ok, asfaltul e ok! In Arges ar merge cu indulgenta verde, nici galben nu ar fi incorect. Mai departe, sectorul  din DN 65A de la intersectia cu DJ 504 pana la Costesti se poate pune un verde-albastru, s-a reasfaltat, au disparut gropile si s-a marcat. Problema e cat va tine asa, nu s-a refacut terasamentul.

ActiON_

DN76 Brad-Deva poate fi trecut cu albastru.

Trimis de pe al meu NEM-L21 folosind Tapatalk


oaspetele

Am facut o mica excursie Bistrita-Intorsura Buzaului si retur zilele astea.

Bistrita-Tg Mures foarte bun. (albastru)

Tg Mures - Sighisoara bun, incep sa apara probleme pe ici pe colo.(verde)
La fel, Sighisoara - Brasov, cu mentiunea ca prin padurea Bogatii au aparut numeroase gropi, unele chiar periculoase.(verde cu galben prin padurea Bogatii)
Intre Tg Mures si Brasov au inceput sa apara in cateva zone chiar alunecari de teren. Pe acst tronson cel mai bun asfalt e dupa padurea Bogatii pana la Brasov.

Brasov-Harman sosea cu sute de gropi, unele foarte periculoase.(galben cu perspective sumbre)

Harman - Intorsura Buzaului : sosea cu degradare vizibila a stratului de uzura, dar cu exceptia a 1-2 zone fara probleme majore.(verde)

Concluzia : daca nu se intervine, in maxim 2 ani (cu execeptia Bistrita-Tg Mures) vor aparea mari probleme.