Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexcrist

#1995
Quote from: vladb on October 30, 2018, 08:01:48 PM
Eu zic ca am avut ghinion. Dar faptul ca la o ora (eu am stat acolo 1.30h) dupa patania mea, a mai patit-o si altul si mai ales, faptul ca "vulcanizatorul" l-a intrebat direct pe colegul meu: "La km 13? O, acolo am fost de 3 ori saptamana asta" - ma face sa cred ca groapa e periculoasa.
Am parcurs și eu aseară DN 13B Praid-Gheorgheni. Într-adevăr, zona Pasului Bucin, fix partea de pădure/serpentine (și fără semnal și cu urși :D ) este destul de rea. Sunt destule gropi, nu mari ca suprafață (pot fi ocolite fără probleme dacă le vezi), dar destul de adânci și potențial periculoase dacă dai în ele. O țineam minte mai bună, dar se pare că m-am înșelat. Nici marcajele nu m-au impresionat, mai ales că am circulat noaptea.

Ținând cont că abia acum vine iarna, iar carosabilul va fi cel puțin umed (deci gropile se vor vedea cu atât mai greu), eu aș recomanda galben pe zona respectivă, până la finalul serpentinelor (cam 18-19 km față de Gheorgheni).

prd.marius

Imi cer scuze daca s-a mai vorbit despre, dar mie drumul intre Cluj si Turda mi se pare de albastru.
Lasand la o parte zonele unde a intervenit CNAIR prin anumite localitati cu bordurile magice.

pasadia

Daca ar repara cineva saritoarea aia zdravana aflata imediat dupa intrarea in Cluj, poate...
Eu insa nu as da albastru oricum...  marcajele imi par aiurea (pe alocuri mai vezi si unele mai vechi), unele zone sunt periculoase (mai ales giratoriu din Feleacu), etc...

nasty

Din nou apare în actualitate DN7D:
https://adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/povestea-celui-mai-vechi-drum-romania-jumatate-national-jumatate-judetean-niciodata-asfaltat-1_5ae1c329df52022f7541e8d2/index.html

Se pare că va fi transformat în DJ, pt a putea fi modernizat și asfaltat.
Ciudat, pt că sigur va fi folosit vreo 7-10 ani la înnădirea loturilor "ușor" de făcut din viitoarea autostradă a nepoților noștri - Pitești-Sibiu.

Ceva amănunte recente cu stadiul preluării?

vancouver

Quote from: marinul on October 27, 2018, 09:12:17 AM
Quote from: realfanady on October 23, 2018, 02:16:07 PM
QuoteDN19B Sacueni - Marghita este albastru

Imi mentin parerea de verde. Este un pic un pic valurit, nu e chiar perfect sa putem marca albastru.


inseamna ca avem nevoie de o a 3 a parere, si eu imi mentin parerea :)


intradevar nu e chiar perfect, dar sunt autostrazi cu denivelari mai mari sau la fel si apar cu albastru

A treia parere, daca imi permiteti, fara sa fi fost in zona: reabilitarile adevarate sunt una, reasfaltarile fara reabilitare cu totul altceva. Ele urca provizoriu calitatea drumului la albastru, dar fundatia fiind in continuare slaba sau chiar foarte slaba, dupa o singura iarna apar probleme si voci care cer retrogradarea la verde. Pe unele drumuri trebuie chiar direct galben. Si avem si cazuri de rosu la 1-2 ani dupa reasfaltarea superficiala (DN12C Gheorghieni - Lacu Rosu, reasfaltat si s-a cerut chiar albastru pe serpentine, acum 2 ani. Anu' asta clar ROSU. Intre timp semnale ca s-au astupat gropile, deci pesemne un galben, dar pe iarna iar o sa se faca de rosu.

Dat fiind ca nu pot sa fac toata ziua ping-pong cu culorile, atunci cand stim ca reasfaltarea este doar superficiala si ca anterior (in ultimii 20 de ani) nu a existat si o reabilitare a fundatiei drumului, propun sa ne limitam la verde, chiar daca pe moment arata de albastru. Bine, am mai avut discutia asta si nu toata lumea a fost de acord, unii inclina sa punem albastru si cand se strica abia atunci verde...

Deci, daca ar fi dupa mine, DN19B Sacueni - Marghita = verde. Asa am si pus acum pe harta. Pe de alta parte pe DN11 am acceptat sa trecem albastru intre Bacau si Onesti, desi si aici avem o voce care cere verde. In final cred ca nu e chiar asa important. Important e ca nu mai e galben sau rosu si se poate circula decent timp de cativa ani, dupa care totusi trebuie venit cu reabilitarea aia ca lumea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: mihail75 on November 10, 2018, 12:55:54 PM
Cu parare de rau pentru colegii din Galati, care au sustinut trecerea la albastru a DN25, Galati-Tecuci, dar eu zic sa se revina la verde. Asfaltarea s-a facut peste stratul vechi, asa ca sunt inca portiuni importante unde se simte ca e denivelat. De la TIR-uri chiar s-a lasat in unele locuri, pe margine. Se adauga mici portiuni nemodernizate de fel. Am fost acum cateva zile, eu zic sa lasati cu verde si de la Galati la Hanu Conachi.

Uite inca un caz, lumea s-a entuziasmat, albastru, si acum se pare ca trebuie revenit la verde, dupa mai putin de un an...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Am circulat acum cateva zile pe Pitesti-Bucuresti. Propun retrogadarea integrala de la verde la galben. Pe prima banda sunt mai multe locuri cu gropi, unele semnalizate cu balize, dar puse balizele destul de periculos, cam 0,5-0,7 metri in interiorul benzii 1. La un trafic intens riscul ca un camion care merge in spatele altuia sa nu vada la timp balizele este f. mare. Sau sa evite in ultima clipa cu o manevra care sperie pe cei care se afla pe banda 2. In plus, evident, gropi pe o autostrada = catastrofa. Doar ca deocamdata sunt inca suficient de putine, ca pot fi identificate in waze, ca altfel ar merita rosu. In orice caz am intalnit camioane mergand pe banda 2, deci evitand gropile de pe banda 1, ceea ce mi se pare un lucru extrem de grav. Practic dupa regulile pe care tot eu le-am facut, un drum care obliga soferii la parasirea benzii normale de mers ar trebui sa fie rosu. Singura circumstanta este ca totusi pe banda 2 nu am intalnit nici o groapa, deci pe acolo se circula "safe" sa zicem... Concluzie cel putin pe perioada iernii:

A1 Pitesti Sud - Bucuresti = GALBEN cu tendinte spre rosu.

SE IMPUNE O REABILITARE INTEGRALA A INTREGULUI SISTEM RUTIER, altfel povestea va deveni o telenovela continua.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

salman rushdie

Pe A1 sunt gropi nu doar pe acest sector! Am avut o cursa pe autocar in week-end, Alexandria-Alba Iulia. Am intrat pe A1 la Corbii Mari, pana la Bascov m-a omorat Waze, atentionari de gropi periculoase. Da' si pe sectorul Sibiu-Sebes sunt destule, in special in zona Sibiului. Apoi, DN7, in zona Dedulesti prezinta niste alunecari de teren de toata frumusetea, in zona gratarelor, sunt surpari zdravene. Si aceasta portiune merita un down-grade! Am preferat la intoarcere varianta pe DN64, desi waze imi dadea timp mai bun pe DN7/A1/DJ711/DJ701/DJ503/DN6 am ajuns mai repede decat estimase Waze pe varianta rapida!

marinul

DN 76 Beius- Stei , defapt dealu Bitii- Stei este finalizat si marcaje puse. Este albastru

alexcrist

Propun retrogradarea DN14B, Copșa Mică-Blaj-Teiuș. Ce e cu galben e drum de plăci de beton, foarte denivelate și peticite. Ce e cu verde e asfaltat, dar denivelat, și nr moderat de gropi. În loc de galben/verde, recomand roșu/galben.

Io

#2007
^^
Minune mare!
Marinul, este facut pina la Rabagani sau pina mai incolo, Sambata, Ceica? Multumesc!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

marinul

pana inainte de Rabagani cum vi dinspre Stei, am marcat cu rosu



De acolo spre Oradea este de verde unde avem  2 loturi scoase la licitatie si unul atribuit


Quote from: NGC on December 11, 2018, 06:11:10 AM
^^^

Dupa cum se stie, zilele trecute a fost lansata licitatia "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 2 km 150 + 000 - km 166 + 000 - Etapa 2"".

Valoare estimata: 60,529,867.56 RON fara TVA
Durata contractului: 8 luni
Fonduri: POIM
Termen depunere oferte: 09.01.2019

Astazi in schimb a fost lansata licitatia "Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 1 km 133 + 660 - km 150 + 000 - Etapa 2"".

Valoare estimata: 54,114,669.62 RON fara TVA
Durata contractului: 12 luni
Fonduri: POIM
Termen depunere oferte: 30.01.2019

dragonw17

drumul galben intre adjud si onesti...mai exact intrarea in Onesti o stiam de galben spre rosu.acum am fost de curand si a fost asfaltat.faptul ca nu e marcat cu semne de circulatie si fara marcaje rutiere verde spre albastru.