Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Avem si pregatire proiect - faza studiu de fezabilitate - 47 statii de cale ferata. Vezi aici, punctul 12.

Ionut

Din prezentarea oficiala CFR de la SCS Transport din 29.01.2019. Verificati informatiile si spuneti-mi daca aveti intrebari sau gasiti greseli/inexactitati de orice fel pentru a le aduce in discutie la intalnire.

Avem lansare licitatie (estimare T1 2019) pentru reabilitare statii Fetesti si Ciulnita (punctul 1).


yetiman

^ N-am mai fost de ani de zile cu trenul.  :-[

De aia luati-o ca intrebre: Gara din Cluj nu a fost modernizata relativ recent? Cel putin Piata Garii a fost modificata si reorganizata acum cativa ani. Si parca stiam ca si in interior gara a fost refacuta.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Phenol

Gara Cluj a fost reparata acum cativa ani, zona garii cat si cladirea arata bine, insa ar trebuii sa faca ceva cu porumbeii care intra in interiorul cladirii.

Prin octombrie au fost lucrari minore la copertine si gardurile separatoare dintre linii. Dupa parerea mea si alea sunt in regula.

Joi am trecut prin "noua" legatura intre cele doua subtraversari pietonale, se pare ca sunt ceva infiltratii de apa acolo, care ar trebuii rezolvata, insa asta tine de primarie.

Iar odata cu proiectul de electrificare pe Cluj - Oradea se repara si liniile (deci se rezolva de exemplu limitarea peste podul Somes si peste macaze de 30 km/h) si cu putin noroc si peroanele vor fi reabilitate.

@yetiman: nu prea inteleg ce ai vrut sa zici cu gara Cluj

yetiman

Era o intrebare mai sus (dar a disparut) de ce nu se reabiliteaza mai multe gari, printre care si cea de la Cluj.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

subway

Pentru ca nu ai nici calatori, nici trenuri si nici linii corespunzatoare...  :(

TibiV

Un coleg de la "electrici" a postat astazi un reportaj foarte interesant, realizat pe 11 februarie 2019, in Gara Baneasa, "Gara Regala"... :(

M-a nedumerit un pic, eu auzisem niste zvonuri ca M800 ar fi fost reabilitata in urma cu 10-15 ani...

Quote from: Gabi23
În București Băneasa este închisă de ceva timp linia 4. Aceasta nu era folosită pentru trenurile de călători, ci pentru gararea trenurilor de marfă. La modernizarea  magistralei, nu i s-au făcut decât mici reparații și s-au schimbat aparatele de cale. În prezent nu mai prezintă siguranță pentru utilizare, fiind majoritatea traverselor deteriorate, cu buloane lipsă etc. Cele 3 linii alăturate sunt dezafectate practic de mulți ani, fiind descompletate, semi-îngropate în balast și vegetație.












Iar unii dintre noi viseaza trenuri de calatori, cadentate, in jurul Bucurestilor...
Orice alt comentariu la aceste poze mi se pare de prisos...

>:(

Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=167&p=300877#p300877
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

etravel

@TibiV, sunt sigur ca vara trecuta am vazut cateva vagoane cu cisterne de propan-butan, adica acel gaz de se pune in buteliile pentru aragaz, garate pe ultima sau penultima linie din gara. Dar te pomenesti ca o fi venit iar curtea de conturi cu motivatia "ai modernizat magistrala, de ce mai bagi bani in abatute" si a ramas totul ca pe vremea regelui.

frunzaverde

Quote from: etravel on February 14, 2019, 04:25:00 PMDar te pomenesti ca o fi venit iar curtea de conturi cu motivatia "ai modernizat magistrala, de ce mai bagi bani in abatute" si a ramas totul ca pe vremea regelui.

Asta e o legenda forumistica venita de nu-stiu-pe-unde - curtea de Conturi n-a avut niciodata absolut nici un fel de treaba cu dimensionarea unui proiect de reconstructie feroviara.

In toate garile s-au reconstruit si abatute, si directe - inclusiv in Gara Baneasa. E adevarat, s-a folosit un alt standard pentru abatute decat pentru directe atat la reconstructia 800 (Bucuresti - Constanta) cat si la reconstructia 300 (Bucuresti - Campina - Predeal), dar asta la cererea CFR, ca optimizare de costuri.

Problemele de la Ciulnita si Fetesti n-au treaba cu Curtea de Conturi (care a intrat pe fir dupa abandonarea lucrarilor, si cu abandonarea lucrarilor a avut probleme) ci cu falimentul constructorului la Fetesti si cu dispute contractuale la Ciulnita cu un alt constructor.

Inclusiv la Gara Baneasa s-a reconstruit linia 1 abatuta. Reducerea numarului de linii de garare si eliminarea de grupe de garare a fost parte a proiectului original. Proiectul Bucuresti N - Bucuresti Baneasa respectiv Fetesti - Palas a fost si mai vitregit, fiind facut cu fonduri JICA/JBIC, cu multa zgarcenie atat de partea JICA cat si al CFR - probabil asta explica faptul ca liniile 4-5 nu au fost niciodata refacute.

Probabil CFR avea de gand sa le refaca (candva) din bani proprii, si de asta a pastrat macazurile din linia 3 directa, dar n-a gasit niciodata banii. BAR-ul indica inspre directia asta - restrictia de 5 km/h pentru linia 4 este cu mentiunea "Reabilitare Culoar 4".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

[...] programul prevede şi lucrări de întreţinere şi curăţenie în zona de siguranţă feroviară şi în spaţiile publice din gări. Astfel, la nivelul celor opt sucursale regionale de cale ferată, personalul specializat va acţiona cu utilaje pentru tăierea vegetaţiei din zona liniilor de cale ferată, în staţiile de cale ferată se vor desfăşura acţiuni de întreţinere şi curăţenie, iar spaţiile comerciale libere vor fi închiriate prin licitaţii publice. Tot la nivel regional, vor începe şi discuţiile cu autorităţile locale pentru acţiuni concrete necesare amenajării zonelor publice din perimetrul gărilor, astfel încât acestea să fie utilizate în folosul călătorilor.

Adevarul

Harry

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a atribuit contractul pentru Reparație capitală tunel pietonal km. 224+883 din stația CF Constanța - proiectare și execuție catre Wiebe Romania pentru suma de 10.413.792,92 lei + TVA.



Conform prevederilor caietului de sarcini se va elabora proiectul tehnic și detaliile de execuție în baza expertizei si DALI existente, care vor fi verificate de verificator de proiecte autorizat conform Ordinului MDRAP 2264/2018, se vor obține avizele și autorizația de construire în numele autorității contractante, se vor executa lucrările de reparație capitală a tunelului pietonal km 224+883 ce constau în refacerea hidroizolației tunelului, refacerea finisajelor, refacerea drenurilor de preluare a apelor pluviale, inlocuirea suprastructurii și sudarea liniilor cf 1,2,3,4, din stația Constanța care supratraversează tunelul.



În valoarea estimată nu au fost incluse cheltuielile diverse si neprevazute în valoare de 992.999,72 lei care vor putea fi utilizate pe parcursul executiei lucrarilor, pentru situatiile exceptionale neprevazute la intocmirea proiectului, prin incheierea unui act aditional la contractul initial.

=============================

EVIDENT ca nimeni din CFR nu s-a gandit ca e nevoie de rampe pt bagaje ca sa nu se mai care lumea cu bagajele in brate

razvan96

Azi au lansat licitatia pentru SF-urile la 8 dintre cele 47 de gari ce au fost alese pentru modernizare.Primele 8 sunt cele de pe raza SRCF Cluj.

[CN1011525] - Studiu de fezabilitate aferent obiectivului de investitii,, Modernizare/reabilitare a 47 statii de cale ferata din Romania" - Sucursala Regionala CF Cluj - 8 loturi


Sunt 8 loturi, aferente celor 8 statii (Satu Mare, Baia Mare, Jibou, Beclean pe Somes, Dej Calatori, Salonta, Valea lui Mihai, Carei).

Valoarea totala estimata:3.119.370 RON
Durata:4 luni
Termen de depunere a ofertelor:27.06.2019.

TibiV

Gara CF TULCEA, 6 aprilie 2019...
Postarea 1/3
Incerc de mai bine de o luna sa postez cateva imagini cu gara Tulcea.
Sper sa reusesc in seara asta, ca tot este liniste pe forum....
Gara Tulcea, drept in fata....



In dreapta, Capitania Portului Tulcea

Am intrat prin dreapta cladirii de mai sus, si am ajuns imediat la Dunare...



... si la cap de linie.

Voi reveni la capatul de linie... Dar acum ma concentrez pe leatura cu restul retelei CF din Romania...

Nici un tren in gara...

... si nici imbulzeala la usa garii.

Dar asta este o BIJUTERIE !!!!

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Gara CF TULCEA, 6 aprilie 2019...
Postarea 2/3

Depoul DEJ?!... Doamne, mare Ti-e CFR-ul...













Pe buneeee?!?!


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Gara CF TULCEA, 6 aprilie 2019...
Postarea 3/3

Pozele de mai sus au fost facute pe la ora 11.
Situatia s-a schimbat radical la ora 13.30...









Fara comentarii despre crapaturile alea cat trenul,,, :(

End of line...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)