News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

^ s-a anulat din lipsa de ofertanti.

Anunt de participare simplificat: [SCN1030129] - Lucrari de reparatii interioare si exterioare cladire statie CF Ploiesti Vest (proiectare si executie)

Valoarea totala estimata: 521.778 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 19.12.2018 15:00

GDPR

S-AU ÎMPLINIT 122 DE ANI DE LA INAUGURAREA GĂRII DIN BRAD

S-au împlinit 122 de ani de la inaugurarea gării municipiului Brad, una dintre cele mai frumoase din România. Clădirea staţiei de cale ferată Brad a fost construită la sfârşitul secolului al nouăsprezecelea şi a fost dată în folosinţă în 6 decembrie 1896, o dată cu darea în folosinţă a liniei de cale ferată de Sântana – Brad.



Zhd.ro

Vad ca au scos schelele de pe fatada.

GDPR

S-or fi terminat lucrarile la peronul 4 al statiei CFR Galati, a mai fost cineva pe acolo?

tom_sawyer

Erau terminate de acum vreo luna. O sa trec vineri-sambata sa fac niste poze.

Harry

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a publicat lista cu ofertantii participanti la procedura de licitatie deschisa avand ca obiect Reparație capitală tunel pietonal km. 224+883 din stația CF Constanța - proiectare și execuție:

1.Wiebe Romania Bucuresti cu subcontractori SCITA CONSTRUCT SRL CRAIOVA, VIO - TOP BUCURESTI si BAICONS IMPEX S.R.L. BUCURESTI;

2.Asocierea SC GDO MOV IMPEX SRL BAIA MARE - SC VEST CONSTRUCT SRL BRASOV - SC PROCONTRANS CAI FERATE SRL BUCURESTI, cu subcontractor RO-THERMIT S.R.L. SFANTU GHEORGHE si tert sustinator ABED NEGO COM S.R.L. ORADEA;

3.Asocierea SC ARCADA COMPANY SA GALATI - SC RADARIA SRL GALATI - SC ISPCF SA BUCURESTI cu subcontractor SOPMET BUCURESTI.

Valoarea estimata a achizitiei este de 10.413.908,81 lei + TVA, iar lucrarile presupun reparația capitală a tunelului pietonal km 224+883 ce constau în refacerea hidroizolației tunelului, refacerea finisajelor, refacerea drenurilor de preluare a apelor pluviale, inlocuirea suprastructurii și sudarea liniilor cf 1,2,3,4, din stația Constanța care supratraversează tunelul.

tom_sawyer

#290
Gara Galati, cladirea veche, distrusa in urma bombardamentelor din 1944:





In locul ei este construita o cladire mult mai putin impozanta:


http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16733

In 1988 se aproba construirea unei noi cladiri de calatori pentru statia Galati, la pachet cu electrificarea liniei Doaga-Tecuci-Barbosi. Noua cladire este amplasata pe locul copacilor din dreapta din poza din 1979 de mai sus, in coltul cladirii comuniste.

Descrierea detaliata a lucrarilor este postata de Adrian Rosca pe forumul "electricilor":
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=163&t=1950&start=70

In 2007 este data in folosinta noua cladire a garii, in paralel cu demolarea vechii gari comuniste:



Dar lucrarile la peroane (la peronul 4 mai precis) nu sunt finalizate nici in ziua de azi, dupa 30 de ani de la aprobarea proiectului:
Poze din 14.12.2018, inainte de ninsoare:

vedere spre cap y





ultima linie (stanga) e de ecartament larg


rampele de beton spre peroane nu sunt inca asfaltate


peroanele 1, 2, 3 si 4 - acoperite


cladirea administratiei CFR, cu antena de telecomunicatii


la peronul 4 s-a inlocuit doar tabla copertinei, urmeaza probabil asfaltarea; peroanele 1,2,3 au fost reconstruite din temelii


peronul 4








vedere spre cap X, de pe peronul 4


spre cap Y; in fata sunt depoul de locomotive si pasarela pietonala spre societatea comerciala "Menarom"




spre cap X












Powered by API/PUM imgur uploader

In concluzie, la peronul 4 mai trebuie montate panourile care afiseaza ora si numarul trenului, trebuie asfaltata suparfata, trebuie asfaltate rampele care urca la cele 4 peroane. Nu stiu in ce stadiu este statia de pompare a apelor pluviale. Gara fiind in zona joasa a orasului, apa se aduna in urma ploilor si balteste pe linii, de cateva ori activitatea feroviara fiind blocata.



tom_sawyer

#291
Ca fapt divers, recent a fost amplasat in lateralul garii Galati un tren de epoca, locomotiva + 4 vagoane-cisterna.
Detalii: https://www.viata-libera.ro/eveniment/119195-trenul-de-epoca-al-galatiului























Powered by API/PUM imgur uploader

In fata garii este amplasata de cativa ani o alta locomotiva cu aburi:


GDPR

#292
^^Rampele cred ca nu se asfalteaza, se vede in poze ca sunt la cota cu peroanele (cel putin la peronul 1), respectiv cu trecerile la nivel din neopren. Mai ramane insa de asternut un strat de 5cm asfalt la peronul 4, nu stiu insa ce aderenta o sa aiba pe dalele vechi, par destul de lucioase.

tom_sawyer

#293
Si eu aveam dubii daca se mai asfalteaza sau nu, totusi au pe margine benzi de tabla care depasesc in inaltime suprafata betonata, ma gandeam ca intre cele doua benzi de la margini astern asfalt, ca si la peroane.

Citezi si din descrierea proiectului de pe Metrou Usor:

QuotePeroanele 1,2,3 si 4 se racordează la trecerila la nivel prin rampe de acces betonate.
La copertina peronului dintre liniile dintre liniile 1 şi 2 actuale (care vor deveni 5 şi 6) se executa urmatoarele lucrari :
o desfacerea actualei invelitori din tabla ,si inlocuirea ei cu tabla cutata lacuita cu protectie anti-coroziva;
o remedieri la structura copertinei;
o curatarea, grunduirea si vopsirea intregii structuri metalice;
o înlocuirea veghilor jgheaburi si burlane cu altele noi din acelasi tip si culoare de tabla ca cea noua de la invelitoare.
La toate peroanele si rampele de acces pe peroane se va folosi ca strat de uzura asfalt in grosime de 5cm.

La peronul 1 intr-adevar pare sa nu mai fie loc de asfalt, dar la 3 se cunoaste mai bine diferenta de nivel:




Powered by API/PUM imgur uploader

GDPR

Da, ai dreptate, pare ca vor fi asfaltate. Vedem la anul.

Harry

Chiar era asa greu sa reconstruiasca gara interbelica. Variantele comunista si contemporana sunt oribile :|

tom_sawyer

#296
Anunt de participare: [CN1007823] - Reparație capitală clădire de călători stația CF Câmpia Turzii (proiectare+execuție)

Valoarea totala estimata: 2.550.361 lei
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 22.01.2019 15:00

Anunt de participare: [CN1007662] REPARAŢII, REABILITARE ŞI RESTAURARE CLĂDIRE CĂLĂTORI DIN STAȚIA C.F. CURTEA DE ARGEȘ (expertiză şi DALI - clădire monument istoric)

Ionut

#297
Am mutat toata discutia despre Gara de Nord, mutarea Garii de Nord si liniile feroviare urbane din B pe un thread dedicat, nou, in board-ul Bucurestiului, aici, si l-am unit si cu thread-ul Centurii Feroviare Bucuresti. Se poate discuta acolo in voie, acest thread ramane pentru orice alte gari din Romania fara GdN Bucuresti.

marcelbanu

#298
Noul aspect al gării din Brad pe fosta linie 209 Brad - Mintia - Deva sau linia 317 Brad - Arad...

Păcat că restul a rămas în paragină...





















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

GDPR

In special cladirea mica din dreapta ultimei poze ar fi meritat sa fie reabilitata.