Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xed

@TibiV , mai tii minte ce ai zis cu doua pagini in urma? Nu o fi soarta chiar atat de potrivnica incat sa nu prinzi macar o parte din GdN modernizata :D

TibiV

Omul propune, Dumnezeu dispune...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

etravel

Quote from: Sorinus on February 13, 2023, 12:39:31 PMChiar si la statiile mari, tre sa intrebi din timp unde esti si daca aia e statia.
Cum CFR Infra e in epoca de piatra din punct de vedere semnalizare statii, folosesc intotdeauna Google Maps, sa vad unde sunt si cat mai am. Cu putina perseverenta functioneaza cu succes si pe 2G. 

tom_sawyer

#618
A fost lansată astăzi licitația pentru modernizarea stațiilor de cale ferată Ploiești Vest, Bușteni și Videle!

Investiția, în valoare de 38,87 milioane de lei (fără TVA), este finanțată prin ProgramulTransporturi și derulată de CFR SA.

Pentru fiecare contract durata pentru elaborarea proiectului tehnic și pentru execuția lucrărilor este de 24 de luni.

Modernizarea celor trei stații de cale ferată prevede:
- reabilitarea clădirilor de călători
- reamenajarea piațetei stațiilor și a zonelor adiacente
- modernizarea peroanelor și a copertinelor
- prelungirea și supraînălțarea peroanelor (stațiile Bușteni și Videle)
- reabilitarea tunelului pietonal (stația Bușteni)
- modernizarea instalațiilor de telecomunicații și pentru siguranța circulației
- amenajarea unei parcări în stația Videle.

facebook.com/grindeanusorin











[CN1054677] Modernizarea/reabilitarea a 47 de statii de cale ferata din Romania-statia CF Busteni (proiectare si executie)

[CN1054676] Modernizarea /reabilitarea a 47 statii de cale ferata din Romania statia CF Ploiesti Vest ( proiectare si executie )

[CN1054675] Modernizarea /reabilitarea a 47 statii de cale ferata din Romania – statia CF Videle ( proiectare si executie )

Sorinus

Peroanele nu-s intaltate la Busteni? Iar la Videle, doar ce le-au asfaltat.

40-0802-5

Ba da, atat la Ploiesti cat si la Busteni.
Problema e ca s-au degradat si nu-ti mai ofera un minim de confort. Stii ce frigu' dracu e iarna in sala aia de la Busteni?  :lol:

Ca sa nu mai pomenesc de gradul de jeg / mirosuri "minunate" acumulate in timp. 

AndreiB

Miza e alta. Peroanele de la Busteni au 250m, astfel ca un tren de >10 vagoane nu mai are acces la peron si cobori direct pe piatra sparta. La fel si la Azuga. De ce? Proiect prost de reconstructie.

BGP2597

La Ploiești Vest peroanele sunt în regulă, atât ca înălțime, cât și ca lungime, problemele sunt la acoperișurile pline de găuri. E păcat că proiectul ăsta a intrat la apă față de varianta inițială în care se discuta de lifturi și extinderea tunelului pietonal după linia 5 ca să se realizeze un acces pietonal mai facil către acel parc din câmp.

tom_sawyer


U_I_JOHNY

Noutati despre reabilitarea Garii de Nord din Bucuresti? Au ramas blocati la analiza oferte?

Telvanni

#Ionut, poate ca ar fi bine sa avem un topic dedicat Garii de Nord din Bucuresti, de acord?

București. CFR SA a desemnat câștigătorul licitației pentru modernizarea Gării de Nord. Valoarea investiției este 420 milioane de lei (fără TVA), iar lucrările trebuie finalizate în termen de 55 de luni.

https://www.biziday.ro/259808-2/

nenea_hartia

@Telvanni: +1 pentru topic separat.

PS: Ar trebui să mă bucure vestea, dar văzând cine sunt câștigătorii mă ia cu frică...

misiekwas

QuoteConsiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a admis, în parte, contestațiile depuse de Erbașu și CMA Construct la atribuirea contractului pentru modernizarea Gării de Nord din București.


Sursa

razvan_43

Salut, pentru cei interesati, am facut o sesizare pe legea 544 catre CFR, in privinta lucrarilor din gara Deva. Santierul e abandonat de ceva timp, asteptandu-se o solutie tehnica pentru continuarea modernizarii statiei de calatori.

Mi-au transmis ca:

 "saptamana aceasta se vor finaliza etapele pregatitoare pentru redeschiderea santierului, iar de saptamana viitoare, constructorul, va incepe sa demonteze partile din cladire care urmeaza a fi reconstruite"

O sa urmaresc sa vad daca va fi ceva miscare in santier.

MBG

Bună seara,


Am o întrebare vă rog. De ce Halta București Triaj se mai numește și Pajura ? Deoarece acolo unde este ea este departe de cartierul Pajura și nu are legătură cu acesta. De acolo de unde este halta se ajunge destul de repede în cartierul Pajura, dar chiar și așa nu este cartierul Pajura în locația haltei.