News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#645
Atenție! cea din poză e gara Dej Călători (se reabilitează, nu se demolează), nu Beclean pe Someș (se demolează și reface doar corpul central).


Beclean pe Someș:







Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

#646
Mda, recunosc ca nu stiam cum arata gara din Beclean; stiu ca linia e contemporana cu cea din Dej si am presupus ca garile au fost construite dupa acelasi proiect. Inseamna ca a fost inlocuita cindva cu cladirea actuala:








Powered by API/PUM imgur uploader

Cladire care nu e opera de arta dar in situatia actuala a CFR infra ma gindesc ca ar trebui sa aiba alte prioritati. Motivele indicate de ei mi se par cusute cu ata alba.

nenea_hartia

@tom_sawyer Nici eu nu știam, mulțumesc pentru observație.

tom_sawyer

#648
[CN1065016] Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMÂNIA - SRCF Brașov, 3 stații: Aiud, Teiuș și Războieni" 3 loturi:
Lot 1: Modernizarea/reabilitare Stația Aiud (proiectare si executie)
Lot 2: Modernizarea/reabilitare Stația Teiuș (proiectare si executie)
Lot 3: Modernizarea/reabilitare Stația Războieni (proiectare si executie)

[CN1064091] Modernizarea/reabilitarea a 47 stații de cale ferată din România – S.R.C.F. Timișoara – Lot 1 stația Băile Herculane (proiectare și execuție)

[CN1062119] Modernizarea/reabilitarea a 47 stații de cale ferată din România – S.R.C.F. Timișoara – Lot 3 stația Orșova (proiectare și execuție)

[CN1056966] Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii ,,Modernizarea/reabilitarea a 47 stații de cale ferată din România" - Lot SRCF Iași, stația Pașcani

[CN1054999] Modernizarea /reabilitarea a 47 de statii de cale ferata din Romania- statia CF Sinaia ( proiectare si executie)

[CN1054677] Modernizarea/reabilitarea a 47 de statii de cale ferata din Romania-statia CF Busteni (proiectare si executie)

tom_sawyer

#649
[CN1051472] Modernizarea/consolidarea /reabilitarea statiei CF Gara de Nord Bucuresti – faza I( proiectare si executie)

Data publicare: 28.01.2023
Valoarea estimata totala – 514.235.375,06 lei fara TVA

Durata contractului este de 116 luni, din care: - 55 luni proiectare si executie lucrări, respectiv 9 luni proiectare si 46 luni executie lucrări, - 1 lună pentru verificarea şi aprobarea la plată a lucrărilor şi a testelor la terminare - 60 luni perioada de garantie.


1. Ofertant unic : CONSTRUCTII ERBASU,

2. Asociere : GDO MOV IMPEX S.R.L. (Leader), Omega Cert Sistem SRL,

3. Asociere : CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT (Leader),SC VELMANIT IMPEX SRL,

CNSC:
Contestatie - S.C. CONSTRUCTII ERBASU S.A.
Contestatie CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT S.R.L.





CAB:

GDO MOV IMPEX SRL    Petent
CONSTRUCŢII ERBAŞU SA    Intimat
CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT SRL-LIDER AL ASOCIERII CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT SRL&VELMANIT IMPEX SRL    Intimat
COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA-SURCURSALA REGIONALĂ CF BUCUREŞTI    Intimat

Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 2 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Admitere recurs
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile de tardivitate. Admite în parte plângerile formulate. Modifică Decizia CNSC nr. 2317/C6/2506,2517/04.10.2023 în sensul respingerii contestaţiei formulate de către intimata CONSTRUCŢII ERBAŞU SA cu privire la măsura declarării ca inacceptabilă a ofertei sale. Menţine în rest decizia atacată. Ia act de renunţarea de către petenta GDO MOV IMPEX SRL la capătul de cerere privind suspendarea procedurii. Respinge cererea de suspendare a procedurii formulată de către petenta CFR SA ca rămasă fără obiect.Obligă intimata CONSTRUCŢII ERBAŞU SA la plata către petenta GDO MOV IMPEX SRL a sumei de 15.000 RON cheltuieli de judecată reprezentând onorariu avocaţial parţial.Obligă petentele GDO MOV IMPEX SRL şi CFR SA la plata către intimata CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT SRL a sumei de 10.000 RON cheltuieli de judecată reprezentând onorariu redus de avocat. Definitivă.Pronunţată azi, 04.12.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
Document: Hotarâre  589/2023  04.12.2023

Konter

Sucursala Regională de Căi Ferate Timișoara a primit două oferte la licitația pentru modernizarea gării Băile Herculane, monument istoric.
La începutul lunii trecute, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce avea ca obiect "Modernizarea/reabilitarea a 47 stații de cale ferată din România – S.R.C.F. Timișoara – Lot 1 stația Băile Herculane (proiectare și execuție)". Valoarea totală estimată a contractului este cuprinsă între 17.767.625,37 și 19.302.319,19 lei.

Aceste lucrări constau în: reabilitarea clădirii principale existente monument istoric, ce presupune lucrări de consolidare recomandate de expertul tehnic, în scopul refuncționalizării și modernizării clădirii și refacerii instalațiilor aferente. Clădirea auxiliară va deveni centru de instruire a personalului CFR, iar funcțiunile actuale destinate călătorilor, vor fi mutate în clădirea de călători, ceea ce presupune executarea lucrărilor de recompartimentare, constând în demolarea unor pereți existenți de zidărie și realizarea de pereți noi din gips carton.

Ofertele depuse pentru modernizarea gării Băile Herculane

Ofertant unic: CMA Construct Development
Subcontractant declarat: Omega Cert Sistem SRL
Terți și subcontractanți: PRO-GAL Exim S.R.L., SC Velmanit Impex SRL

Asociere: GDO MOV Impex S.R.L. (Lider), GLB Transark
Subcontractant declarat: Baicons Impex S.R.L.
Terți și subcontractanți: Abed Nego Com, PRO-GAL Exim S.R.L.

https://clubferoviar.ro/oferte-pentru-modernizarea-garii-baile-herculane/

nenea_hartia

^ Abed Nego par să aibă ceva experiență în reabilitarea monumentelor istorice.

Konter

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat când vor începe efectiv lucrările la gara Curtea de Argeș, monument istoric, și când se vor finaliza.
Proiectul tehnic va fi gata cel târziu pe 29 martie, urmând ca apoi să fie dat ordinul de începere a lucrărilor și ca până pe 15 aprilie să înceapă lucrările efective de reabilitare, au precizat reprezentanții companiei de infrastructură pentru publicația Financiar Press.
Valoarea totală a lucrărilor (proiectare și execuție) se ridică la 8,74 milioane de lei fără TVA, iar Gara Regală Curtea de Argeș trebuie reabilitată cel târziu până pe 30 aprilie 2026.
Contractul pentru lucrările la gara Curtea de Argeș, semnat anul trecut
Pe 14 martie 2023, Regionala Craiova a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA a semnat contractul pentru restaurarea gării Curtea de Argeș.
SRCF Craiova şi Asocierea SC Euras SRL – SC Arhing S.R.L (România) au semnat contractul, în valoare de 8.749.082,33 lei, fără TVA, pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor de reparaţii, reabilitare şi restaurare a clădirii de călători din Staţia CF Curtea de Argeş. Durata contractului este de 36 de luni, aferentă etapelor de elaborare/aprobare a proiectului tehnic, obţinerea avizelor/autorizaţiilor şi execuţia lucrărilor de reparaţii, reabilitare şi restaurare a clădirii de călători, iar sursa de finanțare este asigurată din fonduri proprii ale CFR SA.

Obiectivele generale ale acestui contract (proiectare și execuție lucrări) sunt:

reparaţii şi consolidarea structurii de rezistenţă;
restaurare/finisaje componente artistice din lemn, piatră, ceramică, metal;
înlocuirea învelitorii asterelei şi a sistemului de colectare ape;
reparaţii locale şi biocidare la şarpantă;
reparații instalaţii electrice, termice şi sanitare.
Lucrările se vor realiza doar cu materiale şi tehnici specifice, compatibile cu cele originale, în baza avizului emis de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale, Gara Regală din Curtea de Argeș fiind clădire arhitecturală, declarată monument istoric de importanță națională și se regăsește în Lista Monumentelor Istorice.

Atribuirea și semnarea contractului s-au făcut abia după ce au fost organizate șapte licitații în acest sens. Prima procedură de achiziție a fost lansată în ianuarie 2018, după cum a mai scris Club Feroviar.

https://clubferoviar.ro/lucrarile-la-gara-curtea-de-arges/

tom_sawyer

#653
[CN1051472] Modernizarea/consolidarea /reabilitarea statiei CF Gara de Nord Bucuresti – faza I (proiectare si executie)

Data publicare: 28.01.2023
Autoritate contractanta: C.N.C.F. "CFR" S.A-SUCURSALA REGIONALA C.F. BUCURESTI- UNITATE OPERATIONALA

Valoarea estimata totala – 514.235.375,06 lei fara TVA din care :
Cheltuieli pentru executie – 432.435.195,06 lei fara TVA
Publicitate – 150.000 lei fara TVA
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 38.566.531,82 lei fara TVA
Rezerve de implementare – 43.083.648,18 lei fara TVA

Durata contractului este de 116 luni, din care:
- 55 luni proiectare si executie lucrări, respectiv 9 luni proiectare si 46 luni executie lucrări,
- 1 lună pentru verificarea şi aprobarea la plată a lucrărilor şi a testelor la terminare
- 60 luni perioada de garantie.


1. Ofertant unic : CONSTRUCTII ERBASU,

2. Asociere : GDO MOV IMPEX S.R.L. (Leader), Omega Cert Sistem SRL,

3. Asociere : CMA CONSTRUCT DEVELOPMENT (Leader), SC VELMANIT IMPEX SRL,


Ofertant castigator
GDO MOV IMPEX S.R.L. / RO 7686330
Omega Cert Sistem SRL / RO21340331
Valoare contract
419854213.32 RON
http://e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100447458


CFR Infrastructură, companie din subordinea Ministerului Transporturilor, a acordat contractul în valoare de 420 de milioane de lei pentru reabilitarea și modernizarea Gării de Nord unei asocieri, al cărei lider, o companie din Baia Mare, are doar 35 de angajați, iar proiectantul are un singur angajat (detalii aici). După ce Economedia a publicat aceste informații, Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a trimis Corpul de Control la Regionala București a CFR Infrastructură, însă până în prezent nu există nicio concluzie publică a acestui control.

Consorțiul câștigător acum este același care fusese initial desemnat câștigător al licitației, cu aceeași sumă – 420 milioane lei. Celelalte oferte veniseră de la CMA Construct și Erbașu.

Firmele perdante au contestat decizia CFR de acordare a contractului către băimărenii GDO MOV, despre care Economedia a scris că a raportat în 2022 doar 35 de angajați, iar proiectantul un singur angajat, iar după aceste informații Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a trimis Corpul de Control la Regionala București a CFR Infrastructură. Contestația CMA și Erbașu a fost admisă de CNSC, dar GDO MOV s-a dus în instanță, la Curtea de Apel, care i-a dat dreptate. Prin urmare, decizia inițială de acordare a contractului de 420 de milioane lei către băimăreni a rămas în picioare.

Etapa I a programului de modernizare a celei mai mari gări din România – Gara de Nord București – include reabilitarea spațiilor existente în cele trei corpuri ale clădirii, unde se desfășoară activitatea feroviară, sunt asigurate servicii destinate publicului călător, precum și acvtivități comerciale:

Corp A (clădiri B-dul Dinicu Golescu)

Corp B (central, coloane, casele d ebilete clasa I)

Corp C (casele de bilete clasa a II-a, Calea Giviței)

Principalele lucrări de modernizare vizează:

    modernizarea/consolidarea/reabilitarea clădirilor din stația de călători București Nord;
    modernizarea spațiilor destinate publicului călător, inclusiv facilități pentru persoanele cu dizabilități;
    reabilitarea construcțiilor monument cu valoare istorică;
    crearea unor spații verzi centrale, cu zonă de așteptare pentru publicul aflat în tranzit;
    regenerarea zonei aferente stației de călători Gara de Nord pe principiile de smart city/creative city/green city;
    asigurarea elementelor de siguranță și confort pentru călători – balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, lifturi, sisteme de control acces;
    sisteme noi de ventilație/încălzire
    modernizarea sistemului de iluminat și a instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;
    modernizarea Sistemului de informare a publicului călător și a echipamentului de telecomunicații etc.", transmitea, în august 2023, CFR Infrastructură.

economedia.ro

Dragosdimitrescu

Pentru reabilitarea unei pasarele peste CF din Bucuresti, intre Str. Halta Grivita si Str. Prunaru, unde putem face o solicitare?
In iarna am solicitat dezapezirea pasarelei la Primaria S1, care a raspuns ca a inaintat la ADP S1 solicitarea si care a raspuns ca nu este in administrarea sa ci a CFR.

etravel

Quote from: Dragosdimitrescu on March 10, 2024, 10:06:52 PMIn iarna am solicitat dezapezirea pasarelei la Primaria S1, care a raspuns ca a inaintat la ADP S1 solicitarea si care a raspuns ca nu este in administrarea sa ci a CFR.
Si urmarea care a fost? A ramas cum au stabilit? Cred ca, pana a raspuns ADP S1, s-a topit zapada.  :(

cristi5

#656
Reportaj euronews despre gari care stau sa cada

Inteleg ca exista legislatie care permite autoritatilor locale sa se implice


MarianD

Niște filmări interesante de la Fetești:



Felicitări autorului.

Nota: postarea ar fi mers și pe thread-ul de Quick Wins, dat fiind ca aceste două stații erau veritabile limite de viteză atât pentru trenurile de călători cât și pentru cele de marfă unde abătutele erau restricționate la viteze de 5-10-15 km/h, atât peste schimbătoare cât și pe toată lungimea liniei

rezin

#658
 
peron capitalist din 2024 , cu acoperișul susținut de două rânduri de stâlpi plasați longitudinal, dar nu pe linia mediană , ci spre marginea peronului, așa încât călătorul este stânjenit în deplasarea lui pe peron. 


rezin

#659
  peron comunist din anii '60 , cu apoperișul suținut de un singur rând de stâlpi, plasați pe lina mediană longitudinală a peronului, lăsând spațiu liber de o parte și alta a peronului pentru deplasarea călătorilor.



Powered by API/PUM imgur uploader