Discutii diverse despre infrastructura feroviara

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 10:51:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

Quote from: Ionut on June 13, 2017, 10:09:24 PM
Ca sa înțeleg, ce ați vrea mai precis sa fac eu si/sau API legat de infrastructura feroviară?
Sper că nu pe mine mă întrebi, că asta zic şi eu :)
Autorul acuză API că nu se implică; presupun că ideal era să propună o modalitate de implicare în cazul ăsta.

Ionut


NGC

Quote from: carutasul on June 13, 2017, 10:12:12 PM
Autorul acuză API că nu se implică; presupun că ideal era să propună o modalitate de implicare în cazul ăsta.

Nu autorul acuza, ci "Octavian Udriște, presedintele TREN CLUBUL ROMÂN-TCR".

carutasul

Da, scuze, asta am vrut să zic. De fapt despre asta era comentariul, cineva care are un forum/asociaţie îl acuză pe altul care are o altă asociaţie, cu oi mai multe şi mai cornute, că nu face destul. Mi s-a părut ciudat, pentru că în locul lui întâi aş fi dat un mail şi aş fi propus ceva ....

TibiV

Sa (re)construiesti CF centura Bucuresti...
Cotizatiile si donatiile PUM sunt (mult) mai mari decat ce aloca MT/CFR pentru asta...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

                                                                  NEWS ! ! !


                                                     Din 17 iulie se redeschide linia Ilva Mică-Rodna Veche, operator CFR Călători

Lvs_tm

^^

Ma bucura stirea, am circulat pe Ilva Mica - Sangeorz Bai in copilarie. Minunat traseu, poate acum o sa am ocazia sa ma duc si pana in capat de linie.

StefanD_

Se pare ca nimeni nu s-a prezentat la licitatia pentru studiul de fezabilitate al legaturii Odaile - OTP.

Quote from: Club FeroviarProiectul s-a blocat din cauza faptului că la cele două licitații organizate de CFR SA pentru întocmirea studiului de fezabilitate nu s-a prezentat nimeni, după cum a declarat Marius Chiper, directorul general al CFR SA. El a precizat că se va organiza o a treia licitație, iar dacă este depășită această etapă, nu vor mai fi probleme, pentru că proiectarea o vor face angajații companiei.

http://clubferoviar.ro/proiectul-bucharest-airport-train-impas/

Harry

S.N.T.F.C.-CFR CALATORI SA BUCURESTI prin sucursala regionala de transport feroviar de calatori S.R.T.F.C. CONSTANTA va construi in orasul nostru o hala destinata reparatiilor materialului rulant.

Hala va fi ampalsata pe bulevardul I. C. Bratianu la numarul 43, in zona Intim.

Ionut

ARF a anulat licitatia pentru eficientizarea a 113 linii din reteaua feroviara

Update 28 noiembrie: ,,Având în vedere art. 2 alin.2 din Legea 98/2016, Autoritatea pentru Reforma Feroviara (ARF) a solicitat Autorității Feroviare Române (AFER) – Organismului Notificat Feroviar Român lista firmelor de consultanță autorizate AFER și clarificări cu privire la posibilitatea participării la licitația pentru achiziția serviciului de consultanță aferent întocmirii "Studiului de Sustenabilitate și Eficientizare a Rețelei Feroviare din România", a operatorilor economici care nu sunt autorizați și supravegheați din punct de vedere tehnic conform prevederilor OMT nr.290/2000.

In consecinta, AFER-ONFR a precizat faptul că "în acest sens, pentru a derula acest tip de activitate, operatorul economic nu trebuie să dețină autorizație de furnizor feroviar/agrement tehnic feroviar/omologare tehnică feroviară".

In baza precizarilor si in baza prevederilor art.212 alin. 2 din Legea nr. 98/2016 coroborat cu art.1 alin. 2 și 3 din HG nr.395/2016, Autoritatea pentru Reforma Feroviara a decis anularea procedurii de atribuire a contractului de servicii de consultanta", a explicat, pentru Club Feroviar, Presedintele Autoritatii pentru Reforma Feroviara, Marian Paun.

,,Facem precizarea că licitația privind achiziția serviciului de consultanță aferent întocmirii "Studiului de Sustenabilitate și Eficientizare a Rețelei Feroviare din România" va fi relansată în maxim două zile", a precizat Marian Paun.

ClubFeroviar.ro

rizzuh

Mda... nu e de mirare, avand in vedere cine este presedintele ARF:



Nu puteau sa intrebe inainte sa lanseze licitiatia? Au lansat-o iar? Au trecut mai mult de 2 zile.

StefanD_

#131
BREAKING NEWS: Au disparut restictiile de la Chitila si Buciumeni! La fel si pe M800 (exceptand podurile si garile neterminate bineinteles).

Balto

CFR SA semneaza cu Geismar un contract de 2,4 milioane euro

Contractul a fost semnat in urma organizarii unei licitatii pentru achizitionarea unor masini si utilaje de mica mecanizare. Valoarea acestuia se ridica la 10,94 milioane lei (2,4 milioane euro). Geismar va furniza un numar de 518 utilaje, astfel:

– masina de bulonat – tirfonat (180 bucati)

– masina de taiat sina cu disc abraziv (90 bucati)

– masina de gaurit sina (113 bucati)

– masina de polizat aparate de cale (90 bucati)

– dispozitive hidraulice pretensionare sina de cale ferata (45 bucati)

Toate aceste masini si utilaje vor fi livrate pana la mijlocul acestui an.

Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut.

Clubferoviar.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Ionut

Câte restricții de viteză sunt în rețeaua CFR și care este viteza medie a trenurilor

​În rețeaua gestionată de CN CFR sunt peste 440 de restricții de viteză și, din cauza lor, viteza medie comercială a trenurilor Regio este de 39 km/h, în timp ce la InterRegio media este de 55 km/h. Datele trimise de CFR către HotNews.ro indică faptul că pe magistralele București-Oradea și Bucureșți - Timișoara sunt cele mai multe restricții. Mai jos poți vedea câte restricții vrea CFR Infrastructură să elimine în acest an și cât durează călătoria cu trenul între câteva orașe mari.





Pe rețeaua gestionată de CNCF CFR SA sunt în evidență (la data de 31.03.2018) 442 restricții de viteză.
Restricțiile de viteză aferente magistralelor rețelei CFR sunt următoarele:
linia 300 - 77 (București - Episcopia Bihor)
linia 900 - 66 (București - Timișoara
linia 200 - 36 (Brașov - Curtici)
linia 400 - 28 (Brașov -  Satu Mare)
linia 500 - 20 (București - Vicșani)
linia 800 – 7 (București - Mangalia)
linia  600 - 5 (Mărășești - Ungheni)
linia 700 - 5 (București - Galați)

Jumătate dintre restricțiile din rețea sunt pe cele opt magistrale mari, restul sunt pe linii secundare. Compania își propune să ridice în acest an peste 40% dintre restricțiile existente, dar altele s-ar putea introduce. În acest an avem programate lucrări pentru ridicarea a 192 de RV. Restricțiile de viteză care se pot introduce pe parcursul anului sunt influențate de volumul de trafic derulat, de factorii de mediu sau de starea infrastructurii, care este permanent verificată de personalul de specialitate.

Hotnews

Ionut

Extras din prezentarea oficiala CFR la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
Centralizare proiecte infrastructura feroviara

VA ROG FRUMOS SA DISCUTAM PE THREAD-URILE DEDICATE.