Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

nirolf

#945
Cred că NGC o să ne dea în curând niște vești aici. Nu e de bine, ca să nu vă entuziasmați. 

raresc

acum va rog sa nu ne tineti in suspans... ceva hinturi?  O:-) O:-)

ciprebbe

Quote from: nirolf on January 19, 2018, 10:29:18 AM
Cred că NGC o să ne dea în curând niște vești aici. Nu e de bine, ca să nu vă entuziasmați.
Sau poate e de bine..... :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

Exceptand inchiderea CNAIR, nu stiu ce veste ar putea fi de bine. ;)

iulius

^^^
ANPM Ungheni-Iasi-Tg. Neamt, spre aprobare, licitatie?
"Nu costa nimic ca sa visezi"...:-)

NGC

Quote from: nirolf on January 19, 2018, 10:29:18 AM
Cred că NGC o să ne dea în curând niște vești aici. Nu e de bine, ca să nu vă entuziasmați.

Quote from: ciprebbe on January 19, 2018, 02:31:08 PM
Sau poate e de bine..... :)

Da, depinde cum se vede problema. Mai asteptam putin cu vestea, ca sa vedem ce au ei de zis.

NGC

@CNAIR: Ne ziceti ceva?

Sau preferati sa va facem iar de rusine? Bine, daca asta (rusinea) insemna ceva pentru voi, este o cu totul alta problema.

Mai asteptam cateva zile comunicatul.

Ionut

Crezi tu ca le pasa de rusine? Nici vorba. Nemernicilor nu le pasa de rusine. Ei nu cunosc decat interesul personal si fuga de raspundere. Iar pentru A8 rezilierea pentru SF Tg Mures-Ditrau e anuntata inca din august 2017 de la Ditrau. Mai stiti ca v-am spus? Ia cautati in urma. 12-13 august. Ditrau.

NGC

Am raspuns aici, pentru ca se poate aplica si pentru LD 2/3/4.

Ionut


Ionut

O exclusivitate API pe care n-am fi vrut sa o dam... multumiri marelui director si echipei sale de incompetenti!




API pe Facebook (reactie/share va rugam)

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere își bate joc în continuare de Moldova prin REZILIEREA contractului (în data de 19 ianuarie 2018) privind actualizarea studiului de fezabilitate pentru tronsonul Târgu Mureș-Ditrău din Autostrada A8. Prin această decizie catastrofală, la 159 de ani de la Mica Unire, în anul Centenarului Marii Uniri, CNAIR condamnă Moldova la subdezvoltare și izolare.

Nevoia stringentă a unei autostrăzi care să lege Moldova de Transilvania (și mai departe de Europa) a ajuns unul dintre cele mai mediatizate subiecte datorită societății civile tot mai implicate. În urma conferințelor și dezbaterilor publice, a reportajelor și interviurilor din presă, a deplasărilor în teren și a investigațiilor ONG-urilor de mediu și a tuturor activităților întreprinse de cei care își doresc cu sinceritate această autostradă, acțiunile autorităților la nivel politic au început să se vadă, lansând chiar un proiect de lege care susține investiția.

Toți actorii implicați au cerut CNAIR să ridice suspendarea contractului pentru actualizarea studiului de fezabilitate (SF) pe secțiunea Târgu Mureș-Ditrău și să lanseze licitațiile de actualizare SF pentru segmentele Ditrău-Târgu Neamț și Târgu Neamț-Iași-Ungheni. Fără acești pași critici nu se poate obține Acordul de Mediu (AM). Fără AM nu se poate emite Autorizația de Construire (AC), deci nu se pot începe lucrările în teren.

Așadar, cel mai probabil se va ajunge în același loc, CNAIR fiind nevoită să re-lanseze licitația pentru completarea acestui studiu. Anul 2018, cu o încărcătură istorică deosebită, va fi încă un an pierdut pentru Autostrada A8! Mai mult, proiectantul (Search Corporation) al cărui contract tocmai a fost reziliat poate cere despăgubiri în instanță (cu șanse foarte mari de reușită), daune care vor fi plătite tot de români!

Teama nejustificată în urma controalelor Curții de Conturi și DNA (în urma cărora CNAIR a decis suspendarea, pentru mai mult de 12 luni, a contractului proaspăt reziliat), fuga de răspundere și incompetența sunt principalele trăsături ale conducerii CNAIR. Prin deciziile pe care le iau, ei pun pe primul loc liniștea proprie și siguranța salariilor pe care le primesc din bani publici, iar interesul național nu există pentru ei.

Această reziliere amână cu ani de zile implementarea autostrăzii, iar lansarea unor licitații de proiectare și execuție pe studiile din 2010 nu ar face decât să pună cruce Autostrăzii A8. Solicităm oficialilor din Ministerul Transporturilor România să demită de urgență conducerea CNAIR care, în ultimul an, a bătut toate recordurile de incompetență, fugă de răspundere și subminare a dezvoltării economice.

#FărăResponsabilitate #ÎmpreunăPentruA8 #MoldovaVreaAutostradă #AutostradaA8

NGC

Dupa cum ne asteptam, nu au scos o vorba.

Quote from: NGC on January 21, 2018, 12:51:58 PM
Quote from: nirolf on January 19, 2018, 10:29:18 AM
Cred că NGC o să ne dea în curând niște vești aici. Nu e de bine, ca să nu vă entuziasmați.

Quote from: ciprebbe on January 19, 2018, 02:31:08 PM
Sau poate e de bine..... :)

Da, depinde cum se vede problema. Mai asteptam putin cu vestea, ca sa vedem ce au ei de zis.

Singurul lucru bun este ca macar acum situatia acestui contract e clara si nu se mai prelungeste asteptarea unei decizii.

Ionut

Doua mici ecouri ale rezilierii si pozitiei API in News.ro si Economica.net. Vor mai urma si altii. :)

adiarc

In loc de Unire...avem dezbinare.....la Multi Ani...cu executare.....pt cine trebuie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Serbanescu ori se face iar ca nu stie, ori nu stie.




Pro Infrastructura: CNAIR a reziliat contractul pentru revizuirea SF pentru A8 Târgu Mureş-Ditrău.
CNAIR: Contractul a încetat de drept


'Este impropriu spus că s-a reziliat contractul. Contractul a încetat în baza unei clauze contractuale care spune aşa: dacă timp de 12 luni nu există activitate pe contractul respectiv, nu se furnizează materiale, contractul încetează de drept. Acesta este motivul pentru care acest contract, practic, a încetat: pentru că timp de 12 luni nu s-a desfăşurat nicio activitate pe el. Practic, prin acest contract, ar fi trebuit să se facă revizuirea studiului de fezabilitate din 2010. Dar a venit Curtea de Conturi în urmă cu câţiva ani şi a spus că nu se justifică o nouă cheltuială având în vedere că există un studiu de fezabilitate din 2010. A intrat şi DNA pe fir, care a verificat motivele pentru care s-a ajuns la încheierea unui noi contract. Ca atare, contractul a fost suspendat, o scurtă perioadă a fost desuspendat, după care a fost suspendat din nou, iar acum a încetat de drept', a explicat, pentru AGERPRES, purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Şerbănescu.

Economica.net

Vom publica documente. Si atunci veti intelege cat de prosti si cat de nemernici sunt.