Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Râdeți voi râdeți, dar pentru constructori sunt vremuri foarte aprige.
Sunt în licitatie (daca luam și Mesesul) contracte de 6-7 miliarde și care Borcea de lucru (realist nu după ce se scrie prin hartii) pana spre 2035. Deci, cine prinde acum are viitor, cine nu... e la facultativ
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


hermes

#5492
Cu diferenta ca NU SE DEPUN OFERTE, ci este EVALUARE DE OFERTE!!!
Daca nu este o eroare, cu siguranta e o mare bataie de joc! Pistol ii plateste polite politice lui Grindeanu, are ceva tupeu  :D
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

Ionut

Termenul de evaluare oferte este fix egal cu zero. Poate fi amânat la infinit.

pentium10

Nurol a ajuns pana la Miercurea Nirajului cu marcarea aliniamentului.
2 poze de la un localnic.



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

hermes

Cei de la Nurol pare ca au deja utilaje stationate in zona localitatii Gaiesti, un sat din comuna Acatari. Cand primesc fotografii le postez aici.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

dr4qul4

Au amant pana "la anu' si l-a multi ani"  :lol:
Probabil nu vor sa aiba alte intarzieri in faza de constructie. Sunt multe zone special si super-protejate pe acolo si vor sa rezolve totul de pe acum.
Adica vor sa scrie ca nu se va lucra decat 4 luni pe an si acolo.
Fac totul la nivel profi. Unde-i lege nu-i tocmeala. Bine, e lege dar nu e problema daca intarzie inca 2-3 ani. Important e sa poata depuna oferta cine trebuie.
 :troll:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Dacă zici de Legea A8 am mai explicat. Este doar o acțiune de promovare/presiune, tehnic e degeaba pentru că legea nu prevede sancțiuni.

mdragos

@Stef  : poate e doar o greasela de tastare 2025 in loc de 2024

johnny

Zic si eu. Nu cred ca este eroare de tastare. Este termenul maximal de evaluare oferte. Teoretic acest termen poate fi devansat. Ca nu se va intampla asta e alta poveste. Cel care a incarcat in SEAP procedura si-a luat in calcul faptul ca evaluarea ofertelor este destul de anevoioasa. Pot aparea diverse solicitari de clarificari, chiar si dupa deschiderea ofertelor, poate fi multa corespondenta intre ofertanti si AC etc. E usor de criticat. Ofertele trebuie sa fie foarte stufoase, multe documente, ofertele financiare si tehnice f.detaliate, nu stie nimeni cati ofertanti vor fi: doi sau zece, ofertanti unici sau asocieri etc. De aceea cred ca ar fi corect sa nu mai comentati pe aceste termene. Sunt unii care probabil n-au vazut in viata lor o oferta financiara si tehnica de lucrari dar critica timpii. Problemele in infrastructura nu sunt date de termenele de evaluare. Ele vin din alta directie.

horatiu.cosma

Ba da. Principala problemă la licitațiile derulate de CNAIR (și nu numai) este dată de termenele enorme de răspuns la clarificări și apoi de evaluare a ofertelor. Spre exemplu, la fidic galben (majoritatea licitațiilor sunt așa) oferta financiară are 2 pagini.

hermes

As putea intelege daca ar fi o situatie generala, dar pare selectiva si partinitoare, iar daca electoral s-a accelerat scoaterea la licitatie a unor loturi de pe A8, acum pare ca ministerul si CNAIR incep sa joace la asteptare si "ii fac" pe fraierii din Moldova din termenele la proceduri.
Daca e o problema de oameni calificati care sa faca evaluarea ofertelor, atunci cei care nu pot asigura aceasta capacitate administrativa sa faca bine sa lase locul altora, ca e clar ca nu se pricep. Cum le plac banii sa le placa si livrarea la termen si munca eficienta si cu buna credinta pentru interesul public.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

shift2rail

^

"acum pare ca ministerul si CNAIR incep sa joace la asteptare si "ii fac" pe fraierii din Moldova din termenele la proceduri".

Incerc sa masor cuvintele: nu cred ca a existat personaj mai alunecos, parshiv, viclean, shiret, cu n fete, you name it, decat @buzoianul in postdecembrism: un concentrat de iliescu, ponta, dragnea, totul la puterea 10.

Hélas, fascinatia romanilor ptr acest tip de personaj e intacta.

26ld

@hermes Tu ai lasa un job pentru care nu esti calificat dar care plateste foarte bine, are o groaza de beneficii si mai esti si prieten/ruda cu sefii?

Cam naiv sa gandesti asa cand vine vorba de aparatul birocratic romanesc in orice context.

hermes

Poate sunt naiv, dar am crezut intotdeauna ca exista un nucleu dur de oameni si competenti si patrioti care au grija ca lucrurile sa se intample spre mai bine in tara asta.
Nu m-as raporta la un parvenit incompetent ajuns intr-o functie de decizie care ar alege altceva EL pentru EL, ci la o reactie de respingere organica din partea unui sistem public pentru individul respectiv, dovedit ca incompetent prin lipsa de rezultate.

Pe scurt, cred ca administratia trebuie sa fie administratie si sa functioneze impecabil, dincolo de orice culoare politica vremelnica ar avea guvernul si coalitia de guvernare.

Punctual, daca seful CNAIR/MT nu e in stare sa gestioneze situatia cu termenul aruncat pe 31 decembrie 2025, sa plece. Daca e o problema de SEAP, sa plece cei care il administreaza. Daca e o problema de comisie de evaluare, sa plece aia care nu sunt in stare sa livreze in timp util si sa fie desemnati altii mai eficienti.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.