Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

@Whyse1 ,

nu a fost nici o insulta. Doar o recomandare de "bune maniere" pe forum.

Rog moderatorul sa stearga mesajul asta, dupa ce il citeste "adrisantul"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sheehan

CESTRIN:
Data finalizării   
TERMEN INITIAL - IULIE 2022
06.10.2024 (CONFORM AA NR. 9)

Se pare ca au prelungit cu 6 luni termenul de predare a proiectului, deci a fost păcăleală cu scoaterea la licitaţie în acest an.

bZ1-

nu ma mira, sunt alte prioritati evidente pt actuala guvernare/conducere.

Feri

QuoteAnunţ public privind decizia de emitere a acordului de mediu

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A anunţă publicul interesat asupra deciziei de emitere a acordului de mediu pentru proiectul: "Drum expres Focșani-Brăila", propus a fi amplasat în județele Brăila și Vrancea . Proiectul acordului de mediu şi informaţiile relevante pentru luarea deciziei pot fi consultate la sediul Agenției Naționale pentru Protecția Mediului din Splaiul Independenței, nr.294, Sector 6, Bucureşti, în zilele de luni - joi, între orele 8.00–16.30 și vineri, între orele 8.00–14.00, precum şi la următoarea adresă de internet www.anpm.ro/ Reglementari/ Acordul de mediu/Drafturi acte reglementare.

Observaţiile/contestațiile publicului se primesc la sediul Agenției Naționale pentru Protecția Mediului din Splaiul Independenței, nr.294, Sector 6, Bucureşti, în termen de 10 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorităţii competente pentru protecţia mediului.
Sursa

Feri

Quote𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶 - 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮
Am primit multe întrebări despre Drumul Expres Focșani - Brăila. Vă prezint aici stadiul la zi al acestui drum de mare viteză, după cum urmează:
➡️ vinerea trecută a fost emisă decizia de mediu și urmează să se emită și Acordul de Mediu în perioada următoare (2 săptămâni);
➡️ au fost identificați toți proprietarii și a fost finalizată documentația de expropriere, fiind avizată deja de OCPI;
➡️ astăzi urmează să fie analizată în Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR, iar în funcție de acest CTE, va intra în procedurile administrative de aprobare, urmând a fi înaintată documentația către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii #MTI pentru avizare în CTE - MTI;
➡️ în baza acestui aviz al CTE - MTI, urmează înaintarea documentației către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației pentru a fi avizată în Consiliul Interministerial;
➡️ după obținerea tuturor avizelor în consiliile de mai sus, urmează elaborarea proiectului de Hotărâre de Guvern privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici, care va fi supus avizării pe circuitul intern al MTI;
➡️ avizarea proiectului de Hotărâre de Guvern privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici în circuitul extern al ministerelor avizatoare (Finanțe, Justiție, etc);
➡️ aprobarea proiectului de Hotărâre de Guvern în ședința Guvernului României;
➡️ elaborarea caietului de sarcini pentru proiectare și execuție lucrări;
➡️ lansarea licitației pentru proiectare și execuție lucrări in aproximativ 2 luni.
Drumului Expres Focșani - Brăila va avea o lungime de 73,5 km și este împărțit în trei loturi:
✅️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 (28,2 km), care începe de la nodul rutier Focșani cu Autostrada A7 și se termină la nodul rutier Măicănești;
✅️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 (37,6 km), de la descărcarea provizorie din DJ204B, DN23B până la descărcarea provizorie din DJ255A;
✅️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 (7,7 km), de la nodul rutier Siliștea până la nodul rutier cu Podul peste Dunăre de la Brăila/Galați - Tulcea.
Va cuprinde:
✅️ 2 benzi pe sens
✅️ 57 structuri (24 poduri, 31 pasaje, 2 structuri casetate)
✅️ parcare de scurtă durată
✅️ spațiu de servicii tip S1
✅️ 6 noduri rutiere:
1) Nod rutier Focșani x A7
2) Nod rutier Milcovul (DN23A)
3) Nod rutier Măicănești (DN23)
4) Nod rutier Corbu (DN23)
5) Nod rutier Siliștea (DJ221C)
6) Nod rutier Brăila
📍 Traseul Drumului Expres se desfășoară pe raza teritoriilor județelor Vrancea și Brăila.
ℹ️ Sursa de finanțare este asigurată din fonduri europene nerambursabile.
I.I. Scrioșteanu FB

paullie

Parca DX-ul asta nu avea finantare. De unde? Pentru BrBz mai exista finantare? Sau SF? Sau plan?

Feri

QuoteAm avizat astăzi în Consiliul Tehnico Economic (CTE) al #CNAIR indicatorii necesari construcției acestui nou drum de mare viteză.
...
Proiectul cu o valoare estimata de 5,5 miliarde de lei (fără TVA) prevede și plantarea a 155 de hectare de #perdeleforestiere cu rol antiînzăpezire.
C.Pistol

Sheehan

D-l Scrioşteanu spune că se pregăteşte lansarea pentru proiectare.
Păi nu se face proiectarea odată cu studiul de fezabilitate?

MrConnaisseur

Studiul de fezabilitate nu este proiect tehnic de executie. Deci nu.

Sheehan

MrMrConnaisseur,
Ai dreptate, dar eu zic altceva: S-a lşicitat studiul ŞI proiectarea.
Redau de la o postare anterioară:

"A venit deja Iepurasul. :lol:
Astazi a fost lansata licitatia pentru "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Focsani - Braila".
Valoare estimata: 20.560.813,74 RON fara TVA
Durata contractului: 24 luni
Termen depunere oferte: 06.05.2019"

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1871.0

tom_sawyer

#220
În anul ăsta electoral se vor da de toate pentru toți, deci renunță la proiectare pentru a scoate la licitație proiectare+execuție (nu știu cum rezolvă dpdv legal situația asta).
#haicăsepoate (anul viitor mai vedem)

naivu

Se zicea pe forum că au fost licitate contracte de elaborare SF+PTE pt că, atunci când era doar elaborare SF, proiectantul își permitea să livreze un SF varză (el nu mai avea responsabilitate, iar Beneficiarul se baza pe Constructor să corecteze la execuție).
Să înțeleg, dat fiind scoaterea PT din contract combinată cu graba electorală, că se vor recepționa SF-uri proaste, care vor duce la licitații prelungite, cu multe contestații lungite prin justiție, urmate de șantiere cu termene de proiectare și execuție lungite și ele la nesfârșit  :(

Feri

#222
QuoteAstăzi a fost avizat în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii Studiul de Fezabilitate al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗙𝗼𝗰𝘀𝗮𝗻𝗶 - 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮, după ce zilele trecute a fost avizat în CTE-ul CNAIR.

În baza emiterii acestui aviz CTE de astăzi, următorul pas constă în înaintarea documentației către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației pentru a fi avizată în Consiliul Interministerial, iar ulterior va fi promovată Hotărârea de Guvern privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
I. Scrioșteanu


Sheehan

Există o planşă cu legătura de la Brăila?
"𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 (7,7 km), de la nodul rutier Siliștea până la nodul rutier cu Podul peste Dunăre de la Brăila/Galați - Tulcea."
Ce se mai ştie despre nodul rutier din nordul Brăilei (legătura dintre Tulcea, Galaţi, Focşani şi Buzău), despre care se vorbea că va fi un proiect separat?

Feri

#224
^ Vor fi noduri separate cu zona Brăilei, unul prins în acest SF și celălalt în SF-ul DEx Buzău - Brăila.

Quote from: tom_sawyer on January 12, 2024, 12:42:17 PM

Powered by API/PUM imgur uploader

Nodul din acest SF a fost reproiectat OK față de SF inițial cu giratoriu în DN 2B -centura Brăilei , urmând în schimb să se descarce printr-un nod rapid pentru direcția Focșani - Brăila în DEx Buzău - Brăila care va servi și ca o a doua centură a Brăilei în acea zonă.

Adică cam așa:



Rămâne de văzut mai clar când o să apară documentația de mediu pentru DEx Buzău - Brăila, cum va arăta conexiunea de la acest nod cu Brăila și spre pod / Galați.
Pare că vor să elimine pe cât posibil giratoriile pentru traficul de tranzit care va ocoli Brăila (cum este și corect). Să sperăm că le iese. Cu execuția vom vedea când vor demara propriu-zis dar măcar să fie proiectate OK.