Drumul Expres DEx Găești-Ploiești

Started by rota, February 14, 2019, 10:47:37 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hvm

Pai ala e sens giratoriu cat se poate de clar cu bretele in lungul autostrazii... ca nu vad sa fie pe 3 nivele. ar fi avut nevoie de inca un set de bretele si in lungul DN-ului...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

#151
^^Ba cred că exact un giratoriu or să facă, dar ținând cont că traficul de tranzit București-VPrahovei va migra de pe centura PloieștiV pe A3 Ploiești-Brașov nu prea văd care este problema  :)

Xed

Se va migra cand, dupa 2030-35? Nu cred ca sunt absurd daca consider normal ca un DEx sa se intersecteze cu DN 1 printr-un nod denivelat :) . Nu trebuie sa fie de cine stie ce anvergura pentru ca oricum e capatul soselei acolo si foarte aproape de nodul cu A3.

Dar daca tot au planuri fantasmagorice cu tunele pe langa Ploiesti, nu vad de ce ne-am crampona intr-o intersectie denivelata. Eu unul chiar sunt satul de sensuri giratorii.

naivu

^Și ce te face să crezi că Găești-Ploiesti va fi gata mai devreme decât 2030?! Chiar dacă Găești-Ploiesti e mai avansat decât Ploiești-Brașov, nu mă aștept să scoată la licitație capătul dinspre Ploiești înainte de a avea bucata de A3 de lângă Ploiești; eventual se vor licita la pachet.

medicul de garda



Stie cineva ce a vrut sa spuna autorul cu nodul asta? Nu s-a putut hotari in care directie sa puna trompeta, asa ca a zis ca hai cu ambele, ce dracu, ca beneficiarul oricum are bani?  :drunk:  Cui ii trebuie terenuri agricole? Si pentru comparatie cu marime absolut absurda a nodului, comparati cu satul vizibil in imagine si priviti cum intra lejer in interiorul bretelei. In curba aia intorci un tren cu 80 km/h :lol: A inceput noua moda  bataii de joc in proiectare, supersize everything...

Sau considera cineva ca drumul asta va continua in viitorul apropiat spre A6 si ii trebuia de pe acum un trifoi in teren?  :o

Trust me, I'm an east-european doctor!

AlexxC

Diametrul masurat pe google maps al unui cerc din imagine are aprox 800m--->400m raza curbura--->vit proiectata aproximativ 90kmph.
Inseamna ca un tir poate schimba directia de mers fara a decupla pilotul automat...cred ca asta a fost in mintea lor cand .
Comparativ nod A7-A3 de la Dumbrava are o raza de vreo 230m---> vmax proiectat 80kmph.

EugenRo

Daca ar fi sa fiu carcotas, as intreba de ce portiunea finala a DX ce trece pe langa Rafinaria Brazi nu e sub pamant precum era planul pt A3, stiti.. protectie in caz de bombardament/ explozie..  :D  ;)
In alta ordine de idei, incet incet, centura Ploiestiului se umple de giratorii si probabil va ajunge sa fie flancata si de noi ansambluri rezidentiale.
Mi-ar fi placut sa fie (re)gandita o centura a Ploiestiului vest-nord-est-A3, 2 benzi/ sens, cu pasaje peste intersectii (un giratoriu suspendat exista deja peste DN1B)

Konter

https://arenaconstruct.ro/drumul-expres-gaesti-ploiesti-inca-un-certificat-negativ/

" Contractul de elaborare a Studiului de fezabilitate și Proiectului tehnic de execuție pentru Drumul Expres Găești – Ploiești a fost atribuit, la finele lunii august 2020, asocierii Search Corporation SRL – Mega Muhedislik Musavirlik AS,
Prețul inițial a fost majorat cu 19,68 % în februarie anul acesta, ajungând la peste 18,98 milioane lei, fără TVA.
Conform reprezentanților CNAIR, contractantul nu și-a îndeplinit obligațiile contractuale. Au survenit întârzieri ca urmare a mobilizării slabe a prestatorului în ceea ce privește demararea investigațiilor geotehnice.
Beneficiarul a aprobat tema de proiectare geotehnică în data de 3 aprilie 2023.
Demararea investigațiilor geotehnice trebuia realizată în termen de aproximativ 20 de zile (în conformitate cu graficul de activități Gantt asumat de către prestator) după aprobarea temei de proiectare geotehnică.
De la data aprobării temei de proiectare geotehnică (3 aprilie 2023) și până în prezent a fost înregistrată o perioadă de aproximativ 6 luni, timp în care investigațiile geotehnice nu au fost demarate.
Beneficiarul a emis ordinul de mobilizare a utilajelor pentru realizarea investigațiilor geotehnice în data de 18 iulie 2023, dar prestatorul nu a mobilizat toate categoriile de utilaje/echipamente, în termenul menționat în ordinul de mobilizare.

Contractul prevede elaborarea studiului de fezabilitate (analiza multicriterială de traseu, studiu geotehnic, studiu arheologic, documentația pentru ocuparea terenurilor, studiul de evaluare a impactului asupra mediului), a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, precum și a proiectului tehnic de execuție.
Stadiul contractului
În perioada 18 mai  – 18 august 2021, 6 aprilie  – 7 iulie 2022 și 7 iulie  – 17 august 2022 contractul de servicii a fost suspendat.
Pe 9 noiembrie 2022 prestatorul a predat Analiza multicriterială de traseu Etapa 2
Pe 13 ianuarie 2023 a fost avizată Analiza  multicriterială de traseu Etapa 2
În data de 21 aprilie 2023 a fost emis certificatul de urbanism de către Consiliul Județean Dâmbovița, iar pe 31 mai 2023 a fost emis certificatul de urbanism și de către Consiliul Județean Prahova."

Konter

Etapa de proiectare a Drumului Expres Găești – Ploiești este blocată din primăvara anului trecut, investigațiile geotehnice nefiind demarate nici până în prezent, potrivit reprezentanților CNAIR
Din cauza întârzierilor, autoritatea contractantă a emis un certificat negativ asocierii căreia i-a fost atribuit contractul de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic de execuție, contract ce are o valoare de 3,8 milioane euro.
Contractul a fost semnat în luna august 2020 între CNAIR și asocierea Search Corporation SRL – Mega Muhedislik Musavirlik AS.
Reprezentanții CNAIR susțin că au survenit întârzieri ca urmare a mobilizării slabe a prestatorului în ceea ce privește demararea investigațiilor geotehnice.
Beneficiarul a aprobat tema de proiectare geotehnică în data de 3 aprilie 2023. Demararea investigațiilor geotehnice trebuia realizată în termen de aproximativ 20 zile după aprobarea temei de proiectare geotehnică. De la data aprobării temei de proiectare geotehnică a fost înregistrată o perioadă de aproximativ 9 luni în care investigațiile geotehnice nu au fost demarate.
Beneficiarul a emis ordinul de mobilizare a utilajelor pentru realizarea investigațiilor geotehnice în data de 18 iulie 2023. Prestatorul nu a mobilizat toate categoriile de utilaje/echipamente, în termenul menționat în Ordinul de mobilizare.
Datele contractuale sunt:
* Studiul de Fezabilitate – 3 septembrie 2023
* Proiectul pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC) – 16 decembrie 2023
* Proiectul tehnic de execuție (PTE) – 17 martie 2024.
* Termenul de finalizare a contractului de servicii este 19 iulie 2024.
Prestatorul a contestat în instanță unele mențiuni din certificatul negativ emis în octombrie 2023 de către autoritatea contractantă.

https://arenaconstruct.ro/drumul-expres-gaesti-ploiesti-timp-de-noua-luni-nu-au-demarat-investigatiile-geotehnice/


Alexander

"Veste excelentă cu privire la drumul expres Găești – Târgoviște – Ploiești! În această săptămână au debutat forajele și preluarea probelor pentru realizarea studiilor geotehnice necesare elaborării studiului de fezabilitate ale viitoarei șosele extrem de importante.

După aproape un an de căutări și aprobări din partea beneficiarului, proiectantul a reușit sa depășească un moment critic de disponibilitate în derularea acestui proiect. Astfel, lucrările geotehnice au început din zona comunei Dragodana și vor continua din aproape în aproape pe tot traseul aprobat al drumului expres."

https://dbonline.ro/au-debutat-forajele-la-drumul-expres-gaesti-targoviste-ploiesti-prima-zona-care-vor-fi-efectuate-lucrarile-geotehnice/

Xed

Excelent, le-a luat doar cativa ani sa dea drumul la foraje geotehnice :lol:
Nu am asteptari sa vad ceva facut din acest DEx pana in 2030, sunt altele proiecte mai importante, dar sa treaca atata amar de vreme si tu abia acum sa te apuci de foraje...

ciprianb

Astazi dimineata langa Centura Ploiesti si calea ferata era o echipa cu o instalatie de forat, aceeasi echipa si instalatie lucrau duminica dimineata langa drumul spre Negoiesti (DJ 104P). Din pacate nu am reusit sa fac poze. Sa fie forajele pentru Drumul Expres?

Oneinthecrowd

Mai degraba pentru A3 dupa locatie.

service4

Astăzi forau la Găești, probabil pentru studiul geo, atât pe stanga cat și pe dreapta DJ care merge spre Topoloveni, lângă pârâul Potop.

MennyXcs

Se mai aude ceva de proiectul acesta? 2 pași înainte si 3 înapoi 😂