Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Da, noul pod este atat de imens tocmai pentru ca au vrut sa pastreze gabaritul de navigatie (care include configuratia malurilor din proiectul de canal). Dupa mine e o prostie, ca si tot canalul ala, dar asta e alta poveste.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

#61
Nu stiu daca dan tm intreba de vechiul pod nou (existent) sau de noul pod nou (inca in proiect)....

Acolo discutam despre 3 poduri:
Podul 1 - podul vechi, din sec. XIX, prapusit/distrus in 2005, disparut complet in ziua de astazi...
Podul 2 - vechiul pod nou, existent dar niciodata terminat (si care este deja vechi de 30 de ani...)
Podul 3 - noul pod nou, inexistent, aflat deocamdata doar in stadiul de intentie

So...
Despre care pod nou vorbim?....
Despre vechiul pod nou sau despre noul pod nou?....
:lol:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

In realitate despre nici un pod, pentru ca din cate mai stiu si eu, podurile sunt facute sa treaca oamenii peste ele... Si nu mai e nici unul care sa-si faca functia...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

Scuze, vechiul pod nemaifiind pe pozitie am uitat de el, m-am gindit la vechiul pod nou si am intrebat despre noul pod nou daca va tine cont de configuratia navigabila a Argesului.

Dar din ultima postare a lui frunzaverde inteleg ca noul pod nou  :-[ :-[ :o e cam ca hainele cele noi ale imparatului.

Interesant ca se duc cu proiectul pina la Comana ca sa darime cladirea garii.
Halta Gradistea nu putea ramine pe loc unde exte chiar daca oprirea ar fi fost mai sus pe rambleu?



razvan96

"Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră", Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ

S-a terminat repede petrecerea ca nu a venit nimeni.

Anulata din lipsa de participanti.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol


razvan96

E cumva efectul reconstructiilor.Contracte imense castigate, logic, doar de firme foarte mari, care deja nu prea se mai baga de la 1 miliard in jos.Nu prea au fost in schimb refactii serioase pe 10-15 km pentru ca nu mai ramaneau bani, daca aveai multe astfel de contracte iti "cresteai" singur companiile pentru astfel de proiecte.La 400 de milioane de lei greu sa se bage Astaldi, FCC, Strabag, care stiu ca in curand vin licitatii imense pentru Arad-Caransebes.Arcada e ocupata cu racordul la aeroport.Singura surpriza pentru mine e PORR.

vancouver

Ar trebui sa mai incerce o data. Stiind ca nu s-a bagat nimeni prima data, poate unii o sa o faca la a doua, in ideea ca pot castiga cu pret apropiat de valoarea maxima si fara sa aibe concurenta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

razvan96

Tinand cont ca mai e timp la dispozitie, din punct de vedere al POIM, cred ca strategia asta e corecta, sa reporneasca la acelasi pret, si asta cred ca o sa faca.Pana la urma, SF-ul abia a fost refacut, nu erau sume de actualizat, greu de crezut ca Baicons-Acciona sunt amatori si nu stiu sa estimeze corect un pret pentru un pod.

razvan96

"Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră", Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ

Au reluat licitatia cu alta valoare estimata:458.962.965,47 RON

Termen de depunere a ofertelor:24.03.2020

TibiV

#71
Razvan a uitat sa puna linkul: http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2020/5153-7-februarie-2020-cfr-sa-a-lansat-licitatia-pentru-modernizarea-liniei-cf-bucuresti-nord-jilava-giurgiu-nord-frontiera-lot1

Descriere a ceea ce vor sa faca si date despre licitatie...
Quote
Obiectivul general al investiției "Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră", Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și podurile de cale feartă:
- pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
- pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
- pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
- pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Termenul pentru proiectare este de 6 luni, pentru execuția lucrărilor termenul este de 24 luni, iar perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 24.03.2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00.

Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al achizitiilor publice (S.I.C.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. CN1018634/07.02.2020.

Prezentarea pe larg a postat-o dan tm: http://www.anpm.ro/documents/12220/40416825/Memoriu+de+prezentare+CFR+Giurgiu.pdf/bfc2aac9-f21b-4af0-b919-58377ca472da
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Nu am uitat, doar ca am luat informatia din SICAP, nu stiam ca de data asta au dat si comunicat. :p De altfel la prima licitatie pusesem informatiile astea, dar nu cu atatea detalii, doar spusesem ca se reconstruiesc 4 poduri si RK intre km 18 si 30.

bogdanstancu

Stie cineva motivul pentru care nu se va continua realizarea podului inceput prin anii 80-90?

TibiV

Tu ai avea curaj sa "te dai cu trenul" pe podul asta?....

Quote from: TibiV on September 11, 2019, 03:34:39 PM
O poza de dinainte de 2005 cu ambele poduri de la Gradistea , cand podul vechi era inca in picioare...


Observati in ce stare este fundatia pilei podului nou... Mai exact in ce stare era inainte de 2005.
Nu cred ca s-a imbunatatit situatia in ultimii +14 ani....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)