News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bogdanstancu

Mesajul meu de mai sus se poate sterge. Se discutase cu o pagina in urma. La fel si mesajul "la misto" primit ca raspuns.

TibiV

De ce crezi ca a fost un raspuns "la misto" ?...

A fost un raspuns "la obiect" la intrebarea ta.
Un raspuns care poate ii va va lamuri si pe alti useri mai noi, care si-au pus aceeasi intrebare...

Am gasit foarte usor postarea de anul trecut tocmai pentru ca la vremea respectiva nu intelegeam nici eu de ce nu refac "vechiul pod nou"...

Poza de dinainte de 2005 (preluata tot de pe forum) m-a lamurit si pe mine la vremea respectiva...

Mai oameni buni, nu mai fiti atat de "sensibili". In lumea asta (destul de mica) a forumului, nimeni nu are ca obiectiv "luarea la misto"... Doar ca unii suntem mai vechi, altii mai noi.
Iar o postare care ii lamureste si pe cei care s-au inscris de doar 2-3 luni (si care nu au citit ""in timp real" sutele/miile de pagini din urma) nu mi se pare ca ar fi "la misto"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

medicul de garda

Quote from: TibiV on February 07, 2020, 12:11:10 PM
- pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.

Eu acum realizez, astia investesc intr-un pod nou-nout, pentru ca ala vechi nu mai e utilizabil, si il proiecteaza la cale simpla??? Pe o magistrala care va fi reabilitata si dublata pentru a asigurara legatura dinspre Bulgaria cu aproape toate directiile prin RO? In conditiile in care Giurgiu e in raza de naveta zilnica si ar tb sa beneficieze de mult mai multe trenuri decat in prezent?  >:(
Spuneti-mi ca macar am inteles prost si pilele podului vor fi dimensionate pentru 2 cai si momentan se va instala doar tablierul pentru o cale (cum s-a facut la podul comunist). Daca nu, inseamna ca ne uitam la o prostie de o magnitudine si dificultate de a mai fi vreodata reparata la acelasi nivel cu viaductul de la Otopeni  :headbash:
Trust me, I'm an east-european doctor!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Aici trebuie facuta o completare, abia acum m-am uitat pe CS.Eu care am preluat de pe SICAP si CFR-ul in comunicatul lor citat de TibiV am vorbit doar de lucrarile dintre km 18+180 si 30+200.Ramane valabil ce e scris acolo, dar din fericire in plus fata de acele 4 poduri si RK-ul intre Vidra si Comana mai avem ceva lucrari de intretinere si reparatii.Extras din CS:

















Powered by API/PUM imgur uploader

Pe langa asta mai sunt lucrari la cladirile CED, centralizari si semnalizari etc.

GDPR

Statul ar trebui sa renunte definitiv la fantezia numita canalul Dunare-Bucuresti si sa permita CFR-ului sa construiasca podul pe vechiul amplasament. Si asa trebuie bagate sume importante pentru reabilitarea intregii linii 902.

razvan96

"Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră", Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ

Prima data limita pentru depunere a fost 24.03, s-a amanat o luna si azi avem in sfarsit cel putin o oferta. Licitatia a intrat in evaluare DUAE/tehnica.

razvan96

Si singura oferta este de la PORR Construct. :cheers:

alinuttt

O veste foarte bună, nu vom avea contestatii și poate se pot apuca chiar de anul ăsta!

TibiV

Pun asta pentru componenta asocierii...

QuoteO asociere condusă de PORR Construct cu Siemens Mobility inclusă este singura ofertă pentru reconstrucția podului Grădiștea


Vineri 24.04.2020, licitația pentru ,,Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră", Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana" a intrat în etapa evaluării tehnice a ofertelor. Trecerea la evaluarea tehnică a fost amânată o lună din martie, cel mai probabil din cauza crizei COVID-19.

Evaluarea tehnică e programată să se încheie până în 24.09.2020, urmând ca întreaga licitație să fie atribuită până la finalul anului, condiția fiind ca ofertanții să corespundă evaluărilor tehnice și financiare. Astfel, conform SEAP există o singură ofertă, a unei asocieri de firme condusă de PORR Construct.

https://mobilitate.eu/asociere-pod-gradistea-siemens/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Stirea lui Marian Andrei nu e chiar corecta in sensul ca nu e o asociere ci un ofertant unic ce a declarat mai multi subcontractori. Dar e bine ca ai pus lista lor.

carutasul

muzeul Olteniei speră să găsească șaua calului lui Mihai Viteazu, de asta s-a băgat "pe teritoriul Bucureștiului" :)

carutasul

Traseul "normal" al unei legături București Nord -Giurgiu ar fi pe centură? Sud sau Nord? Mă gândesc la internaționale, presupun că naveta obișnuită va fi Progresu-Giurgiu

razvan96

Am pus mai sus din documentatie, Chiajna-Jilava. :p

AndreiB

@carutasul

Pe vest. Pe langa faptul ca drumul e mai scurt, linia respectiva e dubla vs.  portiuni mari de linie simpla pe centura de Est.