News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Pe Est mai e si problema cu geometria proasta a liniei, mai ales in zona podului Glina. Si starea liniei e execrabila (de-abia circulabil) pe-acolo.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

Așa presupuneam și eu, mă gândeam că vreo câteva trenuri în plus o să destabilizeze definitiv circulația la Domnești dacă nu se rezolvă cumva situația acolo...

AndreiB

Probabil ca o se rezolve podul de la Domnesti inainte de podul peste Arges ;)

carutasul

Să dea... cel de sus, dar la situația de acum de la Domnești poate dura doi ani numai rezilierea și noua licitație, pe când dincolo dacă PORR chiar primește ordinul de începere anul ăsta prin iarna anului viitor parcă văd că podul e gata :)

razvan96

Avem 6 luni de proiectare. Apoi le ia cel putin 18 luni podul peste Arges, ca doar nu vin cu 10 foreze la un singur pod, au 4 de reconstruit. Mai dvreme de 2023 exclus sa termine si sa se poata circula. Bine, la Domnesti termina in 10 ani...

carutasul

păi 18 luni, că restul lucrărilor  nu sunt prea complexe cred. Deci hai că am exagerat "la anul", dar dacă  se începe, în doi ani e gata. Pe când Domnești ar putea fi gata în trei ani dacă se reziliază azi...

Vlad94

Care mai este stadiul acestui proiect? A castigat PORR?

razvan96

Nu s-a incheiat inca evaluarea tehnica.

Xenos

Ce bine ar fi sa se grabeasca nitel comisia de licitatie...am putea vedea lucrari macar in 2021....

carutasul

Am fost acum vreo lună să văd și eu ruinele podurilor de la Grădiștea. E clar că podul ceaușist nu mai poate fi folosit, dar mă întrebam totuși dacă nu ar fi mai convenabil să se demonteze suprastructura metalică și să se arunce în aer pilonul din albie ( nu știu dacă mai merge consolidat) după care să se refacă. Culeile nu par așa afectate de trecerea timpului... Oricum trebuie dezafectat, că doar n-o să stăm o veșnicie cu "ruinurile comuniste" atârnând.

mirceaeliade

https://www.economica.net/compania-cfr-s-a-a-prelungit-perioada-de-evaluare-a-ofertei-privind-modernizarea-liniei-de-cale-ferata-dintre-bucure-ti-i-giurgiu_191613.html

>"Etapa de evaluare a ofertei depuse la procedura de licitaţie pentru obiectivul 'Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Frontiera, Lot 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeş, între Vidra şi Comana' a fost prelungită, deoarece ofertantul nu a depus toate documentele necesare, şi anume caziere judiciare şi documentele suport care sa susţina cerinţele DUAE, conform cerinţelor de clarificare ale comisiei, documente fără de care procedura de evaluare nu poate înainta", potrivit CFR S.A..

ioans

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24402244-fost-deblocat-contractul-reconstructie-podului-feroviar-gradistea.htm


totusi dupa 15 ani sa refaca un pod cu cale simpla este ceva ce numai la noi se poate face. Linia asta trebuie dublata si crescuta viteza de deplasare.

dan tm

Linia e dublata pe o buna bucata.Doar ca e intr-o stare proasta, in unele locuri al doilea fir nici nu se vede.

Dar ocolul prin Videle e atit de mare? nu prea cred.

Strict Giurgiu-Bucuresti Progresu da , distanta e mai scurta pina in Bucuresti,dar daca marfarele merg mai departe pe linia de centura atunci nu e cum mult mai scurt pe aici.

dr4qul4

Ocolul e de vreo 30 de km. Asta daca nu ne referim la linia spre Constanta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

AndreiB

Cat de simplu, ieftin si repede ar fi fost sa refaca linia pe acelasi amplasament daca renuntau la inutilitatea de canal Dunare-Bucuresti.