DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia

Started by NGC, February 06, 2019, 06:12:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

@vancouver, ceva de genul am sustinut si eu, dar pt Baldana-Targoviste. Licitatia asta e pentru Baldana-Titu. Bine, primii 5-10 km ar tb sa fie comuni.
In legatura cu trversarea raului ilfov de 2 ori.... stii ca vorbim de podete? Este un parau care de cele mai multe ori este secat. doar cand ploua torential curge ceva apa, dar nimic care sa aiba mai mult de  3-4 m deschidere. Terenul este plat, astfel ca nu sunt viituri si mai sunt si niste iazuri in amonte si un canal (IF-DB) de la Ghergani catre Slobozia Moara.
Probleme:
1. Cum ocolesti Lunguletu si implicti unde faci pod peste Dambovita.
2. Terenul e cam mlastinos unde sunt puse cele 3 variante din desen (dar nu cine stie ce).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Alexander

Salut,
Sustin varianta rosie + urmatoarele probleme identificate personal:

Desi costurile erau mult mai mari, as fi ales varianta cu pasaje supraterane in loc de sensuri giratorii. Au bagat relativ recent (1-2ani) sens giratoriu la intersectia de la Gulia si au fost foarte multe accidente grave/mortale. In prezent au pus balize si restrictioneaza circulatia la doar 1 banda pe sens. Ceva imi spune ca la fel se va face si in cazul noului drum.

O alta problema interesanta ar fi solutia aplicata de ei in zona satului Glod (Targoviste-Sinaia) unde abia se circula pe o banda pe sens. Ar fi trebuit sa vina cu o varianta noua, ceva expropieri si muuulti multi jandarmi. Am impresia ca pe google maps arata de 3x mai bine ca in realitate.
Stie cineva daca vor fi solutii tehnice pentru zonele cu surpari sau doar strat nou de asfalt, vopsea si balize de plastic?

dr4qul4

problema e ca degeaba sutinem noi aici ca la CNAIR sunt batuti in cap. Ei au acolo un proiect de dublare pe amplasamentul initia si nu au de gand sa-l schimbe. Chiar daca e prost, este ceea ce au si s-au chinuit sa aiba desenuri pt cum vor arata marcajele, stalpii, ce indicatoare rutiere si ce capete de pod trebuie sa faca.
Pe scurt, au un proiect infect si sunt prea aroganti ca sa renunte la el.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Nu stiu cum au reusit, dar mi-au trimis mie raspunsul asta, desi trebuia sa ajunga la un alt domn care nu cred ca are cont pe forum. Informatia totusi e utila, nu vad sa fi spus NGC motivul anularii.


NGC

Motivul se stia deja. :p

Quote from: NGC on January 11, 2020, 09:42:25 AM
Quote from: cesar21 on December 19, 2019, 05:34:41 AM
https://www.gazetadambovitei.ro/top-stiri/baldana-titu-nu-se-face-curand-constructorul-nu-poate-plati-salariile-minime-din-constructii-si-renunta/

17 decembrie 2019

Quote
Firma nu a prelungit valabilitatea ofertei declarată câștigătoare și renunță. Principalul motiv ar fi OUG 114 care a crescut salariul din construcții la un minim de 3000 de lei, mult peste nivelul de la momentul licitației. Așa că societatea austriacă spune că nu poate suporta costurile cu forța de muncă.

alecu26

Deja era 5...6 ani de cand se tot intampla licitatia asta. Daca contractile, macar alea care ajung la faza de semnare, nu se semneaza repede, e normal sa se ajunga la asa ceva.

De exemplu in Iulie 2018 era totul gata.

https://dbrealitynews.ro/2018/07/04/dambovita-s-a-finalizat-licitatia-pentru-dn-7-baldana-titu/

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Ai zice ca e flit pentru CNAIR, dar ei isi incaseaza oricum salariul. Deci ramane cum am stabilit: noi pierdem cu conducerea maiastra din CNAIR.

Fenomen bizar la Autostrăzi: constructorii încep să se retragă din licitații
Constructorii încep să se retragă din licitații, după ce acestea se lungesc prea mult.

Situație ciudată la licitațiile pentru drumuri și autostrăzi. Deși inițial mulți contructori se îngrămădesc să participe, ei se retrag mai nou din licitații, după ce acestea se lungesc prea mult. Este cazul modernizării unui drum național, unde licitația a fost chiar anulată, dar și al unui lot de autostradă, potrivit informațiilor Asociației Pro Infrastructură (API).



Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anulat luna trecută licitația pentru lărgirea la patru benzi a DN 7, între localitățile Bâldana și Titu (km 30+950 – 52+350). Motivul? "Niciun ofertant nu și-a mai prelungit valabilitatea ofertei și a garanției de participare", se arată într-un răspuns al CNAIR, publicat pe forumul API. Licitația pentru modernizarea celor circa 21 de kilometri de drum național fusese lansată în iulie 2017, iar în octombrie 2017 CNAIR primise șapte oferte:



1. Asocierea Dimar SRL – Europea 92 SpA

2. Porr Construct SRL

3. Tirrena Scavi SpA

4. Asocierea Euro Construct Trading 98 SRL – Artera Blue SRL

5. Asocierea Pezzella Raffaele Filiala București SRL – La Rocca Societa Cooperativa – TR Costruzioni SRL – Costruzioni Generali Sud SRL – Monti Consult SRL – Global Service Proiect SRL

6. Asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA – Copisa Construcții SRL

7. Asocierea Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93 SA – Aleandri SpA – Luca Way SRL.

https://www.money.ro/fenomen-bizar-la-autostrazi-constructorii-incep-sa-se-retraga-din-licitatii/

carutasul

presupun că e rezultatul "salariului minim"

alecu26

Daca se semna in 2018 cand au fost gata contestatiile si era totul clar...nu se ajungea in situatia asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

proiectul asta, cel putin de la Baldana la Targoviste, trebuie aruncat la gunoi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

LittleWanderer

#100
Cred ca pana la Targoviste ar trebui un drum expres cu intrare in Bucuresti pe fostul traseu al A3 să se intersecteze cu soseaua de centura, sos. Gheorghe Ionescu Sisesti și să se suprapuna cu Bd. Laminorului, intepandu-se in sos Chitilei.

Orice alta solutie pana la Targoviste este pur si simplu o abominatie.

LE: Asa ar mai prelua din traficul infernal din zona respectiva la intrarea in oras.

NGC

Sa trecem aici proiectul de HG pentru exproprieri.

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2828-hg05032020dim

05.03.2020: "Proiect de Hotărâre pentru declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Modernizare DN 71 Bâldana - Târgoviște - Sinaia, km 0+000-44+130 lărgire la patru benzi de circulaţie şi km 51+041-109+905 drum de două benzi""

nenea_hartia


v46is

Pentru Targoviste - Sinaia merita . Restul mi se pare o prostie .